MuscleMeat

Scivation Whey Blend (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bacchianini

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
25 aug 2008
Berichten
906
Waardering
9
Lengte
1m80
Massa
86kg
Vetpercentage
18%
Vandaag + shakebeker de smaak chocolade binnengehad 10 lbs voor 65 euries en morgen 26-10 begin ik ermee en houd jullie op de hoogte van de smaak en resultaten.
hopelijk word ik wat droger van de whey shake dit gaat niet om bulk of cut maar gewoon eerst opbouwfase.
ik ben benieuwd naar dee whey shake omdat ik al een aantal eiwitpoeders heb geprobeerd en deze Scivation Blend goede reviews had op de amerikaanse markt.

ik weeg nu 85 kg en ben 1.81cm lang.

http://www.bodyenfitshop.nl/Scivation-PrimaForce/1704-SCIVATION-WHEY.html
 
Laatst bewerkt:
Ben er benieuwd naar. Vind de Xtend van Scivation een erg goed supplement dus ben wel benieuwd naar hun whey. Ga dit wel even volgen denk ik.
 
Droger worden van de shake?
 
hahah

Droger worden van de shake?

dat is het verkooppraatje!!! kan nu eindelijk na zes maanden na een ongeluk weer mijn training beginnen dus ben nu ongeveer een maandje aan het trainen.
 
Ben er benieuwd naar. Vind de Xtend van Scivation een erg goed supplement dus ben wel benieuwd naar hun whey. Ga dit wel even volgen denk ik.


Ik ook maar hou je op de hoogte zal morgenochtend een review posten hier zo over smaak en oplosbaarheid en kwaliteit.
 
Dag 1

Dag 1: om 07:00 uur

Gisteren had ik een deel van de zak al in een 2,2 kilopot gedaan omdat de zak een beetje onhandig openging maar gelukkig is het een drukzak zodat de poeder niet kan ontsnappen en dus niets verspillen.

Voor het ontbijt 1 scoop genomen met water:

De smaak chocolade is goed te doen ; je kunt het een beetje vergelijken qua smaak met Cytosport complete whey; dus ben blij dat het in ieder geval goed smaakt.

Lost erg goed op in water even schudden en je ziet geen klontjes terug.

De kwaliteit hangt nog af van de komende weken maar tot nu toe over alles ben ik zeker wel tevreden.
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik deze nu een maand of 2 , ik heb net weer 10lbs besteld. Smaak is super , prijs is ook heel goed. Resultaten ? het is gewoon whey he , niet beter of niet slechter dan andere A-merken. Wel jammer dat er voorlopig maar 2 smaken beschikbaar zijn maar zowel choco als vanille smaken erg goed maar ik had ook niet anders verwacht van de makers van Xtend.
 
beste mensen

voor mij echt geen andere whey meer ik doe ongveer 2 maanden met een verpakking van 4.4 kilo.

heb nu chocolade volgende keer eens vanille proberen
 
Vandaag + shakebeker de smaak chocolade binnengehad 10 lbs voor 65 euries en morgen 26-10 begin ik ermee en houd jullie op de hoogte van de smaak en resultaten.
hopelijk word ik wat droger van de whey shake dit gaat niet om bulk of cut maar gewoon eerst opbouwfase.
ik ben benieuwd naar dee whey shake omdat ik al een aantal eiwitpoeders heb geprobeerd en deze Scivation Blend goede reviews had op de amerikaanse markt.

ik weeg nu 85 kg en ben 1.81cm lang.

http://www.bodyenfitshop.nl/Scivation-PrimaForce/1704-SCIVATION-WHEY.html


en zie je al enige verandering/vooruitgang?
tis nu bijn ruim 6 weken geleden, en ik neem aan dat je door je vooraad heen bent.
ben van plan om hem ook te halen maar twijvel aan de kwaliteit:o
 
ik lees dat er best wel wat mensen tevreden over zijn. ik heb daarom net een partij ingekocht. alleen de smaak choco was op dit moment vooradig. zal het morgen even op de site zetten.
 
wat een dramaverpakking met deze whey. zit in een simpele zak met druksluiting en dan in een doos. die zak gaat 9 van de 10 keer stuk met verzenden.. echt drama spul!
 
heb ook een zak van optmal results maar vind het wel relax met die sluiter maar heb liever potten
 
heb ook een zak van optmal results maar vind het wel relax met die sluiter maar heb liever potten

dat is een compleet andere zak.. niet over peren beginnen als ik het over appels heb ;)
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven