| | #1 |
| Ripped Bodybuilder | My epistane log
Nou eindelijk heb ik mijn epistane dus ook binnen en ik ben al 2 dagen begonnen. Dus ik kan beginnen aan mijn pulse cycle van 6 weken. Stats : lengte : 1.86 m gewicht : 92 KG (laag BF%) Schema : 3 a 4 keer per week Z M W D wk 1 : 10-20-30-40 gewicht (95) wk 2 : 00-40-40-40 gewicht (96) wk 3 : 00-50-50-50 gewicht ( wk 4 : 00-50-50-50 gewicht ( wk 5 : 00-60-60-60 gewicht ( wk 6 : 00-60-70-70 gewicht ( Overige supplementen : Taurine (tijdens on dagen) Creatine (tijdens off dagen maar misschien ook op on dagen) Cissus (tijdens on en off dagen) Glucosamine (tijdens on en off dagen) 6-Methyluracil (russian anabolic secret) hersteld DNA en RNA PCT: Creatine 10gr p/dag Beta alanine 5gr p/dag Arginine 10gr p/dag Anabolic Xtreme Advanced PCT 4cap p/dag Mariadistel 1500mg p/dag NAC 1500mg p/dag Groene thee 1500mg p/dag ik neem het op de volgende trainingsdagen Zondag - maandag - woensdag - donderdag Laatst aangepast door MMN : ma 6 apr 2009 om 08:47 |
| | |
| | #2 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: mei 2007 Locatie: Antwerpen Leeftijd: 22 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: My epistane log
Good luck, ik volg...
|
| | |
| | #3 |
| Ripped Bodybuilder | Re: My epistane log
dag 1 : zondag 's ochtend getraind en voor de training 10 mg op goed getraind en ik voelde gelijk al de back pump, maar na 1,6 gram taurine was dat weg Dag 2 : maandag 's ochtend 10 mg en een uur voor de training 10 mg ik had bijna de gehele dag hoofdpijn soms iets meer soms iets minder, dus maar de koolhydraten opvoeren, maar 's avond tijdens het trainen werd het alleen maar erger terwijl ik net avond eten op had. ga vanaf vandaag mijn voedingsschema opvoeren naar 4100 Kcal Laatst aangepast door MMN : ma 30 mrt 2009 om 09:16 |
| | |
| | #4 |
| I feel like a monster | Re: My epistane log
mariadistel zou ik tijdens je cycle doen creatine zou ik niet nemen tijdens je cycle, gaat de kans op backpumps verhogen en waarom geen anti estrogeen / testboostend middel na je cycle? retain2 of alri restore ofzo. gaat helpen om je gewonnen massa te behouden
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/f...hained-223002/ Every drop of blood~~ ~~Everything I do Every bead of sweat~~ I LIVE FOR THIS!!!!! |
| | |
| | #5 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: mei 2007 Locatie: Antwerpen Leeftijd: 22 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: My epistane log
Hoofdpijn==> Drink je voldoende water? Als ik jou was zou ik zeker meer water dan normaal drinken, toch minstens 4 liter...
|
| | |
| | #6 | |
Citaat:
Creatine neem ik nog wel en ik kijk het wel aan als die backpumps erger worden stop ik daar gewoon mee. ik zal nog even kijken naar alri restore dan koop ik die denk ook wel er bij | |
| | |
| | #7 |
10-20-30-40 40-40-40-40 40-40-40-40 40-40-40-40 40-40-40-40 40-40-40-40 Waarom pak je hem niet wat zwaarder in je laatste 2 weken? bijv op 50mg of 60mg. Gezien je lengte en gewicht kan je hem zeker zwaarder pakken. En pas op met creatine op on-dagen of in het algemeen tijdens je kuur, kan namelijk backpumps aanzienlijk versterken. Verder ziet het er goed uit, succes.
__________________ - Wie stilstaat bij zn groei.... ....staat niet stil, maar groeit - |
| | |
| | #8 |
|
| | |
| | #9 | |
Citaat:
| |
| | |
| | #10 | |
Citaat:
en zoals wouter nog zei, laatste 2 weken zou je kunnen verhogen gl alvast met je cycle
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/f...hained-223002/ Every drop of blood~~ ~~Everything I do Every bead of sweat~~ I LIVE FOR THIS!!!!! | |
| | |
| | #11 | |
Citaat:
laatste 2 weken verhogen lijkt me ook wel een goed idee alleen had ik maar 1 potje besteld wil best bijbestellen maar heeft niet iemand nog een half potje staan ofzo pm me dan maar | |
| | |
| | #12 | |
Citaat:
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/f...hained-223002/ Every drop of blood~~ ~~Everything I do Every bead of sweat~~ I LIVE FOR THIS!!!!! | |
| | |
| | #13 |
|
| | |
| | #14 |
ja maar dat zou minimaal zijn, persoonlijk heb ik liever een halve of 1 kilo minder winst dan een overbelaste lever, maar opnieuw das een persoonlijke keuze van mij. Ik deed ook op full cycle, jij pulst dat zal ook wel verschillend zijn
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/f...hained-223002/ Every drop of blood~~ ~~Everything I do Every bead of sweat~~ I LIVE FOR THIS!!!!! |
| | |
| | #15 |
oke nou dan denk ik nog wel even
|
| | |
| | #16 |
Ik denk , dat Epistane niet zodanig leverbelastend is dat je er een ondersteunend middel bij moet pakken. Heb toevallig 2 weken geleden mijn bloed laten testen op cholesterol en leverwaardes, deze waren perfect (aldus de arts). Dit heb ik trouwens laten testen vanwege de Roaccutane die ik pak. Nog een toevoeging daarop: - Ik slik 40mg roaccutane, al 2 maanden lang - Heb een Epistane kuur gedaan tot 60mg - Dronk nog wel alcohol (maar wel minder) En nog steeds waren mijn waardes goed, tot zeer goed. Edit: Ik heb ook gelezen dat de Epistane minder goed werkt als je leverondersteunde middeltjes pakt
__________________ - Wie stilstaat bij zn groei.... ....staat niet stil, maar groeit - |
| | |
| | #17 | |
Citaat:
| |
| | |
| | #18 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: jun 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: 1m82 92kg - Karma: | Re: My epistane log
Mag ik vragen waar je AL die middelen besteld hebt? dus ook de support middelen? Ben me ook aan het inlezen, Maar ik denk niet dat ik het doe, (je stapt toch al met 1 been in de darkside Ook vind ik het interessant om te weten hoeveel knaken je kwijt bent voor zoiets in totaal.
__________________ S Q U E E Z E ! ! ! You can be the ecto type Skinny with no appetite Marky tegen Corleoné: Toch zou ik eens een check laten doen door medici in een Universitair Medisch Centrum om te kijken of je chromosomen een maatschappelijk aanvaarde weefsel structuur hebben aangenomen. |
| | |
| | #19 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: mrt 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Stats: 2m20 150kg > 50% Karma: | Re: My epistane log
Ben benieuwd naar je log.. maar waarom ben je voor een pulse gegaan en niet gewoon lekker full knallen? Zou sowieso lekker je creatine bewaren voor na de cycle en als je toch voor pulse gaat zeker je laatste 1.5/2 weken je mg verhogen naar 50 en 60, moet je ook wel kunnen redden met 1 potje (90 pillen?) Succes in ieder geval
__________________ “Who am I? Depends on who you ask. Some see nothing more than a mindless monster, an egotistical freak of nature to be pitied or feared. Others see a man guided by a singular purpose" Stats per 30-11-09 DL:200 BP:170 SQ:240 Get big or die trying |
| | |
| | #20 |
nee ik zit als ik het doe zoals ik in mijn begin post heb gezet heb op precies 90 stuks. creatine hou ik er nog even in we kijken wel hoe het zich ontwikkeld maar he! vandaag is het Dag 3 : woensdag vanochtend 10 mg op en dan neem ik vanavond voor het trainen 20 mg en dan heb ik biceps en rug dus dat wordt knallen verder een raar weetje vanochtend gewogen : 93,5 KG (+1,5) dat kan natuurlijk nooit zal wel de weg kwijt zijn die weegschaal. En ik zit op de 4100+ Kcal 's avond dus 20 mg op en een uur daarna had ik biceps en rug en dat ging erg goed, vooral de eerste oefening biceps dumbell curl 2 kg per arm meer als vorige week en het zelfde aantal herhaling. Geen last gehad van hoofdpijn of andere sides Laatst aangepast door MMN : do 26 mrt 2009 om 08:34 |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| epistane, pulse |
| Topic opties | |
| |