Fitness Seller

Body & Fitshop supplementen: Creatine Orotate, WMS, EAA, CitruPure, ArgiPure, Beta-Alanine, Whey Per

Bezoekers in dit topic

Heljen

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid sinds
22 sep 2008
Berichten
1.835
Waardering
145
2dso5xl.jpg


Vorige week stuurde ik een PM naar Body&Fitshop. Hierin vroeg ik hen om tips om mij te helpen bij het opstellen van een supplementenschema.

Ik vertelde hen hierbij dat mijn doel was om 70 kg te wegen op 1 juli.
Ilco en Leon gaven me dan ook zeer goede tips en uitleg over de supplementen.

In deze log ga ik de werking van de supplementen op mij bijhouden. Verder ga ik synchroon met deze log een trainingslog opstarten waar dan meer naar de trainingskant kijk en de vorderingen op lichamelijk vlak. (Dit hou ik hier ook kort bij maar voor meer details kijk je best naar de trainingslog.)

Zoals hierboven in de pic. duidelijk is bestaat mijn stack uit de volgende supplementen.

Creatine Orotate 1 dosering = 3 caps
CitruPure 1 dosering = 2,5 gram
ArgiPure 1 dosering = 1,5 gram
Anabolic WMS 1 dosering = 60 gram
Whey Perfection 1 dosering = 28 gram
Magic EAA 1 dosering = 10 gram
Beta Alanine Pure 1 dosering = 2,5 gram

Bovenop dit lijstje van supplementen ga ik geregeld de Pre-workout NoxiPro

Morgenochtend ga ik mij wegen. Zodat ik dit wekelijks op een vast tijdstip kan doen.
Vrijdag wordt mijn vet % gemeten dus zo kan ik makkelijker bijhouden hoeveel VVM ik gain.


Edit: Startgewicht 2 februari: 64 kg.
 
Laatst bewerkt:
Hoezo neem je arginine na de training en voor slapen, snap daarvan de logica niet?

En je had beter citrulline kunnen nemen.
 
Ook deze ga ik volgen. :thumbs:

Succes!
 
abo


success
 
Hoezo neem je arginine na de training en voor slapen, snap daarvan de logica niet?

En je had beter citrulline kunnen nemen.

De citrulline staat ook bij in de lijst. Op de site van B&F staat dat je een dosering arginine moet nemen voor het slapen. In Muscle&Fitness las ik ook dat je groeihormoonspiegels pieken als je slaapt. En dat een dosis arginine die spiegels omhoog stuurt en dat dit tot hypertrofie leidt.

Ook deze ga ik volgen. :thumbs:

Succes!

Bedankt! Ik ben vooral benieuwd naar de Orotate. :D


Bedankt :D
 
De citrulline staat ook bij in de lijst. Op de site van B&F staat dat je een dosering arginine moet nemen voor het slapen. In Muscle&Fitness las ik ook dat je groeihormoonspiegels pieken als je slaapt. En dat een dosis arginine die spiegels omhoog stuurt en dat dit tot hypertrofie leidt.



Bedankt! Ik ben vooral benieuwd naar de Orotate. :D



Bedankt :D

Oh oke nice, wist ik nog niet. Zal nu ook citrulline nemen bij het slapen!
 
wouw, wat een discipline en inzet man! Hopelijk lukt je doel op 1 juni ipv 1 juli! Gl maat!!
 
Zo zonde van je geld al die tering zooi. Als je je meer op voeding concentreert heeft dat een veel groter effect.
 
:thumb: Succes, we gaan je volgen!!
 
Sucses met je log Heljen, ik ga je volgen!
 
Ze zullen wel blij met je zijn, hadden ze maar meer klanten zoals jij :)
 
Training 1

Zo net mijn eerste training achter de rug met deze supplementen.

Ik moet zeggen dat ik keihard heb getraind.

De stats van de training zet ik in mijn trainingslog. De link hiernaar zie je in mijn handtekening. (ik verklap wel even dat ik 3 PR's heb gebroken :fire:)

Ik zal de supps die ik momenteel al eerlijk kan beoordelen al vermelden. Sommige zijn uiteraard pas op langere termijn goed te beoordelen.

NoxiPro: Smaak is enorm lekker. Na verschillende pre workouts waarvan ik haast over mijn nek ging getest te hebben dacht ik dat (bijna) alle pre workouts ronduit smerig zjin. Deze is echt mijn topper qua smaak. Na een dag waarin blijkbaar alles tegenzat heeft deze er echt in geknald. Voor de training was ik zeer futloos. Na een 30 min begon de Noxi te werken en na 40 min was ik echt klaar voor de training. Tijdens de training merkte ik een enorme focus. Nooit zo gehad. De gewichten gingen dan ook zeer lekker omhoog. :D. Ik kon ook veel langer doorgaan maar toch had ik niet dat nerveuze gevoel waardoor je echt opgejaagd ben. Gewoon een lekkere drive met een super focus. De toename in kracht heb ik ook duidelijk gemerkt.

Magic EAA: Na verschillende keren te horen dat de smaak hiervan niet aangenaam is moet ik deze toch tegenspreken. Ik geef toe dat het niet mijn lievelingssmaak was maar hij drinkt toch vlot weg. Nam hem met 400 ml water dus is toch redelijk wat om weg te drinken.

Anabolic WMS: Na de training 75 gram genomen in combinatie met de ArgiPure, CitruPure, Magic EAA. Dit samen met 400 ml water en dit zorgde voor een verfrissende post-workout.

Beta Alanine Pure: Zoals ik altijd al met deze had kreeg ik vanaf een kwartier na inname tintelingen over mijn hele lichaam. Vandaag in combinatie met de NoxiPro was dit dus feller. Zalig gevoel vind ik persoonlijk.

Normaal gezien heb ik de dag na een zware training spierpijn in de getrainde spieren. Vooral als ik mij bv uitrek. Morgen post ik hoe ik gerecupereerd ben van de workout. Dit zou dan een gevolg zijn van de Magic EAA in combinatie met de Anabolic WMS.

De ArgiPure, CitruPure, Creatine Orotate zijn moeilijk nu al te beoordelen. De werking van Creatine treed pas in na een tijdje. Maar ik kan wel al zeggen dat ik merk dat mijn lats opgepompt voelen. Ik ben er wel zeker van dat je bij isolatieoefeningen voor je armen of borst de pomp veel feller voelt dan met compounds zoals bij Rippetoe het geval is.
Vandaag dat ik volgende week ook eens een gewone (niet Rippetoe) workout ga doen om zo te testen als ik een extra pomp merk.


Algemene info: Deze ochtend startgewicht op de kop 64 kg.
 
Laatst bewerkt:
Rustdag

Aangezien ik gisteren hard getraind heb neem ik vandaag een rustdag. Ik moet zeggen dat ik goed herstelt ben na gisteren. Zeker aangezien het voor mij een zeer harde training was.

Lichte spierpijn is nog wel aanwezig maar in veel mindere mate dan voor ik de Anabolic WMS en Magic EAA nam. Morgen vlieg ik er weer in maar dit keer eens trainen zonder de NoxiPro. Kijken als ik nog de gewichten van vorige training aankan. :D
 
Interresante log ik blijf je volgen.
 
Wat je ook kan doen is Magic EAA als drankje onder de training nemen! Van begin tot eind jezelf blijven aanvullen met aminozuren ;) Vind ik altijd erg prettig! En na een tijdje ga je het zelfs lekker vinden.
 
Erg leuk om te lezen allemaal!

-Leon
 
Wat je ook kan doen is Magic EAA als drankje onder de training nemen! Van begin tot eind jezelf blijven aanvullen met aminozuren ;) Vind ik altijd erg prettig! En na een tijdje ga je het zelfs lekker vinden.

Dit heb ik vorige keer ook gedaan. Ik begon 5 min voor de training op mijn gemak al van mijn bidon met 400 ml water en 10 gram EAA te drinken. En de eerste 10 mijn van mijn training verder opgedronken. Toen overgeschakeld naar gewoon water.

---------- Toegevoegd om 19:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:28 ----------

Erg leuk om te lezen allemaal!

-Leon

Is ook zeer leuk om bij te houden. :D
 
Wat een poeder gooi je naar binnen, heb je ook een goeds voedings schema, ben al 150+ euro kwijt aan eten, hoeveel ben jij wel niet kwijt :p
 
Wat een poeder gooi je naar binnen, heb je ook een goeds voedings schema, ben al 150+ euro kwijt aan eten, hoeveel ben jij wel niet kwijt :p

Het klopt ook wel dat het wel wat kost maar dat heb ik er ook voor over. Zijn zoveel jongeren die nu roken, drinken en vaak uitgaan. Ik doe geen van deze zaken dus ik geef mijn geld liever uit aan producten die mijn gezondheid bevorderen in plaats van afbreken. :D

Een voedingsschema heb ik ook. Deze kan je zien in mijn trainingslog. Link staat in handtekening. :D
 
Het klopt ook wel dat het wel wat kost maar dat heb ik er ook voor over. Zijn zoveel jongeren die nu roken, drinken en vaak uitgaan. Ik doe geen van deze zaken dus ik geef mijn geld liever uit aan producten die mijn gezondheid bevorderen in plaats van afbreken. :D

Een voedingsschema heb ik ook. Deze kan je zien in mijn trainingslog. Link staat in handtekening. :D

Vraag me ten sterkste af of zo'n hoge dosering supps gezond is op langer termijn, en maar 3500-3600 kcal? :(, en ik kan niet zien wat je eet, kan ook aan mij. Ipad liggn
 
Back
Naar boven