| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #41 |
| Dutch Bodybuilder | Re: Blowing up on 17a-methyl-etioallocholan-17b-ol-3-hydroxyimine aka THE ONE!
Goodmorning DBB Weging! 12/4 : 83.9kg Taille => 94cm 15/4 : 84.9kg Taille => 94cm 17/4 : 86.1kg Taille => 93.5cm Gisterenavond na de training wel een supergoeie biefstuk binnengespeeld van 250gr Food- en trainingsupdate volgen vandaag! Supplementcomment: Heel tevreden tot nu toe, lijk elke dag iets groter te worden, trainingen zijn echt gruwelijk! Trainingsmaatje heeft het gisteren moeten bekopen PS: Gisteren PR doorknalt op de borst! Incline DB Flyes 5x30kg
__________________ What doesn't kill you, makes you stronger! |
| | |
| | #42 |
| Monstrous Giant | Re: Blowing up on 17a-methyl-etioallocholan-17b-ol-3-hydroxyimine aka THE ONE!
die gewichtstoename is wel echt insane
__________________ Vroeger was alles beter en kon je uit de sloot drinken... vroeger ging je dood op je 40e Rooke's Log "Als je geen gespierde buffel bent op topniveau maakt het echt geen reet uit wat je hartslag is... misschien een klein beetje. "aldus BickB |
| | |
| | #43 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Blowing up on 17a-methyl-etioallocholan-17b-ol-3-hydroxyimine aka THE ONE!
spannend als dit zo door gaat
|
| | |
| | #44 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: jan 2009 Locatie: Belgisch Limburg Leeftijd: 28 Geslacht: M
Stats: 1m83 104kg - Karma: | Re: Blowing up on 17a-methyl-etioallocholan-17b-ol-3-hydroxyimine aka THE ONE!
slankere taille en toename in gewicht - NICE! ben ook benieuwd naar eventuele sides naarmate je vordert blijven knallen animalus !!!
__________________ NO PAIN, NO GAIN!!! Volg mijn trainingslog in ... jawel de sectie trainingslogs! BP 1*160 SQ 1*120 (begonnen 29.12.09) DL 1*125 (begonnen 03.03.10) - - - Op naar de 500 totaal - - - |
| | |
| | #45 | |
| Dutch Bodybuilder | Re: Blowing up on 17a-methyl-etioallocholan-17b-ol-3-hydroxyimine aka THE ONE!
Vind ik ook, weeg me elke morgen zelfde uur na het plassen volledig in men puren dus ja.. Ja idd, dag 5 is tot nu toe elke dag feest geweest. Alleen gisteren iets minder toen had ik te weinig geslapen, dat heb ik gisteren overdag wel moeten bekopen met een beetje een woezzi feeling. Vandaag weer top! Citaat:
Sides tot nu toe: beetje uitslag, soms wat opgefokt op het werk. Niets abnormaals dus tot nu toe.
__________________ What doesn't kill you, makes you stronger! | |
| | |
| | #46 |
| Huge Freak Aangemeld: aug 2005 Locatie: Becoming Ripped... Geslacht: V
Stats: - - - Karma: | Re: Blowing up on 17a-methyl-etioallocholan-17b-ol-3-hydroxyimine aka THE ONE!
Beter zoek je eens wat studies op over die shit. Dan zie je dat het zwaar gif is.
|
| | |
| | #47 |
| Novice Aangemeld: nov 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Blowing up on 17a-methyl-etioallocholan-17b-ol-3-hydroxyimine aka THE ONE!
nice stats tot nu toe man, ik ga maandag van start met the one mij is aangeraden week1 als je opstaat 1 pil, uur voor training 2pillen en week2 als je opstaat 2 pille en uur voor training ook 2 pillen. en per dag 3 protein shakes laten we zien wat het gaat brengen succes verder nog!!!
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed! |
| | |
| | #48 |
| JULLIE HELD Aangemeld: apr 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Blowing up on 17a-methyl-etioallocholan-17b-ol-3-hydroxyimine aka THE ONE!
hehe die comment op ergogenics: Voor The One geldt wat ook voor andere designeranabolen geldt. In het gunstigste geval ben je een proefkonijn voor een stof die nooit behoorlijk op mensen is getest. En als je pech hebt, wel, dan ben je het haasje. Maar suc6 TS |
| | |
| | #49 |
| Cool Novice Aangemeld: sep 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Heb je ook before fotos gemaakt? Ik ga dit ook eens volgen...toename in gewicht en minder cm's in zon tijdsbestek vind ik vrij gestoord. Succes!! |
| | |
| | #50 | |
| Monstrous Giant | Re: Blowing up on 17a-methyl-etioallocholan-17b-ol-3-hydroxyimine aka THE ONE!
Citaat:
__________________ Vroeger was alles beter en kon je uit de sloot drinken... vroeger ging je dood op je 40e Rooke's Log "Als je geen gespierde buffel bent op topniveau maakt het echt geen reet uit wat je hartslag is... misschien een klein beetje. "aldus BickB | |
| | |
| | #51 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Blowing up on 17a-methyl-etioallocholan-17b-ol-3-hydroxyimine aka THE ONE!
Zijn gruwelijke gains voor een designerroid:O...overtreft Epistane Hoop voor je dat het enigzins safe is, het is natuurlijk wel een nieuw product..en dat is een risico als het gaat om designerroids. Verder wens ik je iig succes
__________________ - Wie stilstaat bij zn groei.... ....staat niet stil, maar groeit - |
| | |
| | #52 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Blowing up on 17a-methyl-etioallocholan-17b-ol-3-hydroxyimine aka THE ONE!
Nog steeds geen side-effects? Wel gruwelijk progressie.
__________________ 1.86 82 kg Bf 11.7% Meer Info over mijn evolutie: CoachDO Training Log Bekijk mijn Foto's eens. Recente update Reacties en Tips Welkom! |
| | |
| | #53 |
Ok net terug van een babyborrel War report van gisteren moest ik nog posten! Borst: INCLINE DB PRESS 8X36 8X38 14X28 15X26 DB PRESS (ging nog vlotjes na de incline 8X40 8X40 (2 reps assisted) 15X32 15X30 DB FLYS (knallen 8X24 8X26 5X30 (PR!!!) 15X16 15X16 ONE ARM DB CROSS OVER (zonder rust, na setjes links voortdoen met rechts en zo tot er 4 sets gedaan zijn) 15X10 (gewicht per dumbell) 15X9 15X8 20X7 DB SHOULDER PRESS 10X26 8X26 15X20 15X18 UPRGIHT ROWS MET LOSSE SCHIJVEN (Aanrader!) 8X20 (Gewicht per schijf, schijven tegelijk naar boven trekken) 8X20 15X10 15X10 DECLINE LATERAL RAISES (MET DE BORST OMGEKEERD OP BANKJE) 8X16 8X16 15X10 15X10 LATERAL ONE ARM DUMBELL RAISE (zelfde set als laatste oef op borst, ook zonder rust) 15X9 15X9 15X9 15X7 CGBP 8X60 8X70 8X80 15X40 15X40 DOUCLE ARM DB EXTENTION 8X28 8X28 15X20 15X20 ONE ARM DECLINE PRESS DOWN (terug zelfde als op vorige spiergroepen zonder rust) 15X5 15X5 15X5 15X5 Cardio : 25min HIIT crosstrainer Comment: Training gewoon gruwelijker, enorme pomp, power, agression. Het hele plaatje dus! Trainingsmaatje heeft volledig moeten passen op de meeste oefeningen, merk dus duidelijk het verschil want hij is (nog niet Supplementcomment: Tot nu toe alleen maar positief, soms wel wa rap geirreteerd van sommige personen. Lijk elke dag maatje groter te worden Voelde me zelf schuldig dat ik vandaag rustdag heb Morgen close combat gevolgd door nog is rug-biceps schema!
__________________ What doesn't kill you, makes you stronger! |
| | |
| | #54 | |||||
Citaat:
Citaat:
Ga je loggen? Citaat:
Citaat:
+ 1 bro Citaat:
Geen sides, buiten beetje acne en soms wat opgefokt.
__________________ What doesn't kill you, makes you stronger! | |||||
| | |
| | #55 |
| Huge Freak Aangemeld: mei 2006 Locatie: Noord-Holland Leeftijd: 27 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Blowing up on 17a-methyl-etioallocholan-17b-ol-3-hydroxyimine aka THE ONE!
Werkt goed merk ik! Neem aan dat je double arm extension bedoelde? Fijn weekend beest! |
| | |
| | #56 | |
Citaat:
Thanx Kraft! Weekend is enkel zondag, morgenmiddag beulen grtz
| | |
| | #57 |
| JULLIE HELD Aangemeld: apr 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
|
| | |
| | #58 |
maarja dat weet je gwoon als je aan deze spullen komt...
__________________ Vroeger was alles beter en kon je uit de sloot drinken... vroeger ging je dood op je 40e Rooke's Log "Als je geen gespierde buffel bent op topniveau maakt het echt geen reet uit wat je hartslag is... misschien een klein beetje. "aldus BickB |
| | |
| | #59 | |
Citaat:
Voila, zo is het nu eenmaal. Wat is er nu eenmaal wel gezond in het leven? Buiten dit supplement, drink ik niet, doe geen drugs, rook niet, eet gezond drink veel water dus ja weet wel wat kiezen toch Anders ga je maar eens checken op forums over alochol-en of druggebruik, hou ik me toch liever bij de BB-lifestyle
| | |
| | #60 |
Kon het me natuurlijk niet laten deze morgen op de weegschaal te stappen 18/4: 86.5kg Taille 93,5cm Dit na een rustdag gisteren! Ben benieuwd naar morgenvroeg! Men eetpatroon ligt natuurlijk wel om massa bij te komen. Maar ben tot nu toe echt verbaasd van THE ONE. Sorry maar kan het toch niet een placebo supplement noemen zoals in het begin van mijn log door enkele DBB'ers beweerd. In de US zijn er zelf die na 5 weken hun cycle nog verlengen met een 2de potje, wat zijn ze gek onze overzeese vriendjes Is deze bewering van AN dan toch geen bullsh*t? "Rapid lean body mass gains - typical users report 0.75 lb./day gains for first 2-3 weeks"
__________________ What doesn't kill you, makes you stronger! Laatst aangepast door El Animalus : za 18 apr 2009 om 08:32 |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| the one |
| Topic opties | |
| |