| |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale Groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | Topic Opties |
| | #21 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Blowing up on 17a-methyl-etioallocholan-17b-ol-3-hydroxyimine aka THE ONE!
interessant
__________________ This game, this iron warfare... Shit, it's all about progress and conquest! In our walk of life, growth is always the top priority. Whether in terms of size or strength, we seek to grow and progress, to surpass our preconceived limits and to expand beyond our previous boundaries. Bigger and better every time, this is our quiet mantra and it permeates every aspect of our existence. |
| | |
| | #22 | |
| Dutch Bodybuilder | Re: Blowing up on 17a-methyl-etioallocholan-17b-ol-3-hydroxyimine aka THE ONE!
Citaat:
Idem, uitleg please. Welkom amigo's
__________________ What doesn't kill you, makes you stronger! | |
| | |
| | #23 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Blowing up on 17a-methyl-etioallocholan-17b-ol-3-hydroxyimine aka THE ONE!
Gaat deftig te horen aan comment, benieuwd naar resultaten, zeker op langere termijn.
__________________ 1.86 82 kg Bf 11.7% Meer Info over mijn evolutie: CoachDO Training Log Bekijk mijn Foto's eens. Recente update Reacties en Tips Welkom! |
| | |
| | #24 |
| Dutch Bodybuilder | Re: Blowing up on 17a-methyl-etioallocholan-17b-ol-3-hydroxyimine aka THE ONE!
Ben ook benieuwd, ben 5 weken on-cycle en 4weken PCT.
__________________ What doesn't kill you, makes you stronger! |
| | |
| | #25 |
| Cool Novice Aangemeld: jun 2004 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Blowing up on 17a-methyl-etioallocholan-17b-ol-3-hydroxyimine aka THE ONE!
Ik denk dat Rob G dit artikel heeft gelezen: http://www.ergogenics.org/anabolica186.html Hier wordt "the one" gekraakt. |
| | |
| | #26 | |
Citaat:
| | |
| | #27 |
12/4: 83.9kg 15/4: 84.9kg Gaat lekker zo, zal wel vocht bijzijn ook, maar in de spiegel ben ik zeker niet vetter geworden, zelf een beetje droger! Gevoel is goed, slaap is goed, libodo is super! Vanavond rug-biceps-onderarmen, njamie
| | |
| | #28 | |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: jan 2009 Locatie: Belgisch Limburg Leeftijd: 28 Geslacht: M
Stats: 1m83 104kg - Karma: | Re: Blowing up on 17a-methyl-etioallocholan-17b-ol-3-hydroxyimine aka THE ONE!
Citaat:
Zolang je in de spiegel niet vetter lijkt komt alles wel goed. Ik heb zo'n voorgevoel dat er geknald gaat worden de komende weken :-)
__________________ NO PAIN, NO GAIN!!! Volg mijn trainingslog in ... jawel de sectie trainingslogs! "Trainen met losse gewichten is niet goed", sprak de ectoTurk... | |
| | |
| | #29 | |
Citaat:
man man man | |
| | |
| | #30 | |
Citaat:
Jaja, heb geopteerd om te beginnen met 2 zware sets gevolg door 2 iets lichtere om de spier goed te pijnigen. ook sluit ik elke spiergroep af met een superpompisolatieoefening! Groeimodus = ON
| | |
| | #31 | |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: jun 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: 1m82 92kg - Karma: | Re: Blowing up on 17a-methyl-etioallocholan-17b-ol-3-hydroxyimine aka THE ONE!
Citaat:
![]() Haha, Succes kerel!
__________________ Ich brauche vieles... und viel davon... Und nur für mich, nur für mich! Von allem was man haben will Brauch ich zehn mal soviel! Ich werde nie satt! Ich werde nie satt! Es ist besser wenn man mehr hat! MEHR! | |
| | |
| | #32 |
Hehe thanx, wat een uitdrukking weer natuurlijk superpompisolatieoefening
| | |
| | #33 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: jan 2008 Locatie: België Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Blowing up on 17a-methyl-etioallocholan-17b-ol-3-hydroxyimine aka THE ONE!
Op de 2de dag kun je toch nog niet veel merken? Was die acne er voor al niet?
|
| | |
| | #34 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: apr 2007 Locatie: the wild Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: 1m88 94kg 12% Karma: | Re: Blowing up on 17a-methyl-etioallocholan-17b-ol-3-hydroxyimine aka THE ONE!
heb het gebruikt, echt super spul. echt een massa pakker is het niet maar je word er knoepertje hard van. na enkele weken icm een goed dieet en wat ander leuk spul stonden de aders op mn buik. 1 groot nadeel, je word er ongelooflijk aggresief van en zwaar overmoedig. en dit zijn dingen waar ik normaal geen last van hem, met test b.v. is er niks aan de hand maar dit...fackinghell.
|
| | |
| | #35 | |
Citaat:
__________________ 1.86 82 kg Bf 11.7% Meer Info over mijn evolutie: CoachDO Training Log Bekijk mijn Foto's eens. Recente update Reacties en Tips Welkom! | |
| | |
| | #36 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: apr 2007 Locatie: the wild Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: 1m88 94kg 12% Karma: | Re: Blowing up on 17a-methyl-etioallocholan-17b-ol-3-hydroxyimine aka THE ONE!
nu 2 weken geleden, net 2 weken minder in mn dieet gezeten(vind het allemaal moeilijk volhouden) mare ja zie er nog wel hetzelfde uit eigenlijk...vasculariteit in rust is iets minder.
|
| | |
| | #37 |
van de zomer ga ik het weer gebruiken voor en periode van 5 weken denk ik met 6 ED. dan ga ik eens kijken wat het doet als ik wat hoger in mijn calorien zit
|
| | |
| | #38 |
Day 3 : War report! Menu : Rug-Traps-Biceps-Cardio Mentality: Late training, 2u bij de bank gezeten geeeuww. Beetje arginine geslikt als pre wo Motivatie: Toen ik op de gym toekwam, sloeg de motivate in als een bom! BOR 8X80 8X90 15X50 15X40 LAT PULLDOWN 8X80 8X85 LAT PULLDOWN IN NECK 15X55 15X55 CABLE PULLDOWN (gestrekte armen + op de knieen 15X60 15X60 15X60 (GRRRRR) 10X60 (FF MOETEN ADEMEN) 5X60 DB ROWS (terug als afsluiter, als superset 4x15 elke kant zonder rust tss de sets) 15X20 15X20 15X16 15X16 (Super zwetend en puffen dumbell neergegooid op de grond Front Shrugs 10XBB 8X80 8X150 Back Shrugs 15X70 12X70 BARBELL CURL (wijde greep) 10XBB 8X50 8X50 (smalle greep) 15X40 15X30 DB INCLINE CURL (afwisselend) 8X20 8X20 (laatste 2 reps assisted) 15X14 15X12 CONCENTRATION CURL (Langzaam uitgevoerd) (superset 4x15 zonder rust) 15X10 15X10 15X10 15X10 ONDERARMEN 2 OEF CARDIO: 25min HIIT crosstrainer Comment: WTF wat een lekkere training! Focus en agressie idd 150% Men trainingsmaatje heeft gewoon moeten passen op sommige oefeningen, hij heeft zelf op de cardio moeten stoppen na 10min. Supplementcomment: Dag 3, tot nu toe super! Power + agression = THE ONE. Beetje acne blijft, word niet erger. Slaperig gevoel na de training vandaag ook minder, mss wel omdat ik voor de training al gegeten heb.
| | |
| | #39 | |||
Allereerst super dat hier veel reactie is, zodat iedereen nog iets opsteek Citaat:
Van the one zelf merk je toch wel genoeg van de 2de dag. Dieet + rust + training staan ook wel op punt natuurlijk.. Citaat:
Agressie is inderdaad zo, overmoedig = alphamale verschilt van persoon denk ik. Alphamale heb ik zowiezo al wat, nu echt wel wat meer Citaat:
Ben jij zo laag in calorien geweest dan tijdens je cycle?
__________________ What doesn't kill you, makes you stronger! | |||
| | |
| | #40 |
Day 4 :Food Deze week voeding al op punt gehouden, gisteren even een dipje wegens het verplicht eten van een rijsttaartje voor een collega zen b-day Eten tot nu toe: 6u45: 60gr Lean grow + 300ml magere melk 7u30: 40gr havermout + 100ml magere melk + banaan + visoliecap
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| the one |
| Topic Opties | |
|
|