| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #181 | ||
| Dutch Bodybuilder | Re: Blowing up on 17a-methyl-etioallocholan-17b-ol-3-hydroxyimine aka THE ONE!
Citaat:
Citaat:
Geen idee voor de toekomst, men kuurtje zit er nu bijna op dus aan een volgende denk ik nog even niet.. Havoc logjes zou ik eens moeten lezen om te weten wat het doet..Dit is gegarandeerd +5kg droge massa erbij en bij mij is er een pak vet af terwijl ik vrat als een beest de laatste weken! Wel 6/7 clean..
__________________ What doesn't kill you, makes you stronger! | ||
| | |
| | #182 |
| Dutch Bodybuilder | Re: Blowing up on 17a-methyl-etioallocholan-17b-ol-3-hydroxyimine aka THE ONE!
Na 2x moeten herbeginnen met uploaden grrrrr Zoals beloofd foto's! Zijn gisterenmorgen getrokken. Progressie december 2008 - mei 2009 ![]() 18/04/09 ![]() 15/05/09 ![]() 18/04/09 ![]() 15/05/09 ![]() Bijna 5 weken THE ONE erop zitten! Heeft toch wel zijn sporen nagelaten Supps: PWO: af en toe wat arginine Visoliecaps Multivits Lean grow (Eiwit) Training: Eerste 4 weken alle spiergroepen 2x per week keihard aangepakt! Beuken, beuken en nog eens beuken! Ipod met Rammstein erop is een aanrader Rust: Veel + geen late uitstapjes gedaan in de 5 weken. Alcohol: GEEN! Prettig weekend beesten!
__________________ What doesn't kill you, makes you stronger! |
| | |
| | #183 |
| Cool Novice Aangemeld: mei 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Blowing up on 17a-methyl-etioallocholan-17b-ol-3-hydroxyimine aka THE ONE!
hoeveel weken doe je eigenlijk met zon stack met die 2nd gear erachteraan
__________________ 19 Jaar 1.96 meter lang 88 kilo Mass Fx - Hemotest |
| | |
| | #184 |
| Cool Novice Aangemeld: jun 2008 Locatie: België Leeftijd: 27 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Blowing up on 17a-methyl-etioallocholan-17b-ol-3-hydroxyimine aka THE ONE!
hallo ik ben van plan om ook een ph te doen 3-AD van anabolic Xreme . zijn er hier mensen die daar ervaring mee hebben en zijn er veel side effects? en wat waren de resulten daar van? had ik 3-AD nu ni liggen dan had ik waarschijnlijk THE ONE geprobeerd. als er ni teveel side effects zijn.zijn er die bij THE ONE? en als pct voor na 3-AD had ik gedacht aan advanced PCT van anabolic Xreme en lean FX van anabolic Xreme. |
| | |
| | #185 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: mei 2006 Locatie: België Geslacht: M
Duidelijke voorruitgang TS, ben je blij met de resultaten ?
__________________ “If only. Those must be the two saddest words in the world.” |
| | |
| | #186 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Blowing up on 17a-methyl-etioallocholan-17b-ol-3-hydroxyimine aka THE ONE!
lijkt het nou maar zo of heb je gyno
__________________ Stats: 1 X 150 bench 1 X 190 squat 1 X 225 deadlift -----------------+ 565 2 X CoC 3 |
| | |
| | #187 |
| Cool Novice | Re: Blowing up on 17a-methyl-etioallocholan-17b-ol-3-hydroxyimine aka THE ONE!
Heb je ook foto's van andere poses?
__________________ "Ik kom hier niet voor de gezelligheid, voor gezelligheid ga je maar naar een praatgroep!" Op naar de 100, en daar voorbij! Lengte: ~1.90m 4 juni '09 - 92,5kg Slow but steady |
| | |
| | #188 |
| Cool Novice Aangemeld: apr 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 28 Geslacht: M
[quo]Rust: Veel + geen late uitstapjes gedaan in de 5 weken. Alcohol: GEEN! Prettig weekend beesten! [/quo] dit is dus ook mijn planning eerlijk, props voor je results.. maar op papier lijken ze enkel wat indrukwekkender dan op de foto.. zie de verschillen wel maar hoop persoonlijk op wat meer resultaat in de spiegel :$ |
| | |
| | #189 | |
Blij met de resultaten, vet% is gezakt en in massa bijgekomen. De vraag is nu hoeveel er gaat over blijven van dit alles he..Vanaf morgen starten met PCT Belichting zit idd raar wat wel lijkt op gyno, is niet zo doch wel wat puffy nippels vind ik. Van vroeger al een dikke borst en tepel, zit nu eenmaal in men genen. Met dit kleine kuurtje zijn deze natuurlijk wat opgezwollen, hiervoor komt 2nd gear morgen op het menu om alles terug recht recht te trekken Nope sorry, kodak is kut en heb geen zelfontspanner of niet sorry Citaat:
Moet wel zeggen deze zijn getrokken na het opstaan, had eigenlijk is foto's moeten nemen op de gym maja. Ben wel tevreden, er is heel wat vet af rondom het middel en toch massa erbij. Doch denk ik niet in de toekomst nog aan de ph te komen, weer naturel volop knallen! Bij deze einde van deze log, hoop dat het voor andere een hulp kan zijn. Grtz
__________________ What doesn't kill you, makes you stronger! | |
| | |
| | #190 |
| Cool Novice | Re: Blowing up on 17a-methyl-etioallocholan-17b-ol-3-hydroxyimine aka THE ONE!
Einde?
__________________ "Ik kom hier niet voor de gezelligheid, voor gezelligheid ga je maar naar een praatgroep!" Op naar de 100, en daar voorbij! Lengte: ~1.90m 4 juni '09 - 92,5kg Slow but steady |
| | |
| | #191 |
| Cool Novice Aangemeld: jun 2008 Locatie: België Leeftijd: 27 Geslacht: M
hallo ik ben van plan om ook een ph te doen 3-AD van anabolic Xreme . zijn er hier mensen die daar ervaring mee hebben en zijn er veel side effects? en wat waren de resulten daar van? had ik 3-AD nu ni liggen dan had ik waarschijnlijk ook THE ONE geprobeerd. als er ni teveel side effects zijn.zijn er die bij THE ONE? en als pct voor na 3-AD had ik gedacht aan advanced PCT van anabolic Xreme en lean FX van anabolic Xreme |
| | |
| | #192 | |
| Cool Novice Aangemeld: jun 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Stats: Karma: | Citaat:
Bij deze Karma gegeven! Gr Mike
__________________ ----------------------------------------------------------- STFU and train!! ----------------------------------------------------------- Grtz Mike http://mikemasters.mybrute.com | |
| | |
| | #193 | |
| Cool Novice Aangemeld: apr 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 28 Geslacht: M
Citaat:
__________________ Gespierde ecto stats: 28jr, 1m80, 73kg, BP100/SQ120/DL140 "You got arms Bredekees! He's got spaghetti arms" | |
| | |
| | #194 |
| Novice Aangemeld: mei 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
Ik ben nieuw hier, maar wou even zeggen, ik ben nu ook ''the one'' aan het gebruiken! En ik merk het al goed! Ben het vanaf woensdag nu 2 weken aan het gebruiken! en ben 3,4 kilo bijgekomen! Er zal natuurlijk na de kuur wat afgaan, maar wat ik merk dat de massa groter word, maar men taille kleiner! Ik heb niet concreet iets bijgehouden op papier, maar ga de komene weken dat wel doen! en zal het hier op het board plaatsen, en een eigen topic aan maken! Mvg Erik |
| | |
| | #195 |
| Novice Aangemeld: jan 2010 Locatie: Antwerpen Leeftijd: 22 Geslacht: M
Stats: 1m70 64kg - Karma: | Re: Blowing up on 17a-methyl-etioallocholan-17b-ol-3-hydroxyimine aka THE ONE!
Zit aan mn eerste week van The One. Heb precies ook een tandvleesontsteking.. Zou het kunnen dat het van dat product komt? Zou wel raar zijn..
|
| | |
| | #196 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: dec 2007 Locatie: Voor de spiegel, bij het dumbbellrek... Geilen op adertjuhs enzo ;) jwtz!!!!!1! Leeftijd: 26 Geslacht: M
Stats: 1m83 105kg - Karma: | Re: Blowing up on 17a-methyl-etioallocholan-17b-ol-3-hydroxyimine aka THE ONE!
Lijkt me sterk..
__________________ This game, this iron warfare... Shit, it's all about progress and conquest! In our walk of life, growth is always the top priority. Whether in terms of size or strength, we seek to grow and progress, to surpass our preconceived limits and to expand beyond our previous boundaries. Bigger and better every time, this is our quiet mantra and it permeates every aspect of our existence. |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| the one |
| Topic opties | |
| |