| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Dutch Bodybuilder | Blowing up on 17a-methyl-etioallocholan-17b-ol-3-hydroxyimine aka THE ONE!
Hallo beste mede DBB-ers! Heb besloten om maar als proefkonijn te spelen voor het nieuwe paradepaardje van AN: http://www.appliednutriceuticals.com...hp?prod=theone Met deze slagzin wil je het toch gewoon uitesten : "If you can't grow on this stuff, find a new hobby" Dit kunnen we volgens AN verwachten van THE ONE: Rapid lean body mass gains - typical users report 0.75 lb./day gains for first 2-3 weeks Overall hardening effect to physique Increased vascularity Increased strength Mood-enhancing effect Lipolytic effect (increases fat metabolism) Dit natuurlijk gecombineerd met een vreetschema : voeding-THE_ONE.xls Training word intenser en frequenter natuurlijk Ma: Borst-Schouders-Triceps Di: Benen-Kuiten-Buik Woe: Rug-Traps-Biceps-Onderarmen Donderdag: Borst-Schouders-Triceps Vrij : Rust Zaterdag : Rug-Traps-Biceps-Onderarmen Zon : Rust Cardio: Na elke training max 20min lopen of crosstrainer. Denk niet langer cardio te doen daar ik dit nodig is denk ik volgens mij tijdens deze 5 weken. Benen doe ik maar 1x daar ik op zaterdag ook nog close combat doe, daarom dat ik vrijdag en zondag rust neem. Op zondag spring ik wel af en toe op de mountainbike (wel rustig nu tijdens de volgende 5 weken) Stats: Gewicht: 83.9kg Lengte: 184cm Ga morgen armen, borst, benen en buik opmeten. Ga me om de 2 dagen wegen, en elke week opnieuw opmeten. Zo en nu hopen door er keihard tegenaan te gaan dat er zoals beloofd 0,34kg per dag zal bijkomen Comments/Tips hoor ik graag natuurlijk!
__________________ What doesn't kill you, makes you stronger! |
| | |
| | #2 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: jan 2009 Locatie: Belgisch Limburg Leeftijd: 28 Geslacht: M
Stats: 1m83 104kg - Karma: | Re: Blowing up on 17a-methyl-etioallocholan-17b-ol-3-hydroxyimine aka THE ONE!
Deze ga ik volgen :-) Als je het op hun site leest ziet het er natuurlijk wel interessant uit! Bedankt om de rol van proefkonijn te willen spelen. Ik wil hier PRs zien gebroken worden elke week! succes
__________________ NO PAIN, NO GAIN!!! Volg mijn trainingslog in ... jawel de sectie trainingslogs! "Trainen met losse gewichten is niet goed", sprak de ectoTurk... |
| | |
| | #3 |
| Monstrous Giant | Re: Blowing up on 17a-methyl-etioallocholan-17b-ol-3-hydroxyimine aka THE ONE!
Ik ga je volgen gozer ! Kreeg ook al kriebels van dit product. Dapper om te testen
__________________ Vroeger was alles beter en kon je uit de sloot drinken... vroeger ging je dood op je 40e Rooke's Log "Als je geen gespierde buffel bent op topniveau maakt het echt geen reet uit wat je hartslag is... misschien een klein beetje. "aldus BickB |
| | |
| | #4 |
| Dutch Bodybuilder | Re: Blowing up on 17a-methyl-etioallocholan-17b-ol-3-hydroxyimine aka THE ONE!
Deze morgen eerste 3caps genomen en een halfuurtje nadien naar de gym getrokken. Was op de gym heeeeel druk dus was even onwennig om erin te komen. Na de 2de oef op de borst kreeg ik een enorme focus en pomp! Borst: INCLINE DB PRESS (ging niet lekker) 8X34 8X34 12X28 12X28 DB PRESS (nog steeds niet wat het moest zijn) 8X36 8X36 12X28 12X28 DB FLYS (vanaf hier was het knallen) 8X24 8X24 15X14 15X14 ONE ARM DB CROSS OVER (zonder rust, na setjes links voortdoen met rechts en zo tot er 4 sets gedaan zijn) 15X7 (gewicht per dumbell) 15X6 15X5 20X5 DB SHOULDER PRESS 10X26 8X26 12X16 11X16 UPRGHT ROWS MET OLYMP BB 8X40 8X40 15X30 15X25 ACHTERWAARTS OP PEC DEC MACHINE 8X40 8X35 15X30 15X30 LATERAL ONE ARM CABLE RAISE (zelfde set als laatste oef op borst, ook zonder rust) 15X7.5 15X5 15X5 15X5 5X2.5 CGBP (SMITH) 8X60 8X60 12X40 12X40 ONE ARM DB EXTENTION 8X12 8X10 12X8 12X8 ONE ARM DECLINE PRESS DOWN (terug zelfde als op vorige spiergroepen zonder rust) 15X5 15X5 15X5 15X5 Cardio : 15min lopen Comment: Supergoeie training, zwetend naar de douche getrokken met een goeie pomp op het lijf! In de namiddag wel wat last van slaperigheid, ga morgen de dosis verdelen 2caps rond 10u en eentje rond 13u. Dag 1 is dus goed bevallen!
| | |
| | #5 |
| Monstrous Giant | Re: Blowing up on 17a-methyl-etioallocholan-17b-ol-3-hydroxyimine aka THE ONE!
het slaperige? beetje vergelijkbaar bij de downside van NOX van dorian?
__________________ Vroeger was alles beter en kon je uit de sloot drinken... vroeger ging je dood op je 40e Rooke's Log "Als je geen gespierde buffel bent op topniveau maakt het echt geen reet uit wat je hartslag is... misschien een klein beetje. "aldus BickB |
| | |
| | #6 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Blowing up on 17a-methyl-etioallocholan-17b-ol-3-hydroxyimine aka THE ONE!
Ga je het supplement nog vroeger innemen volgende keer? Of denk je dat het puur ligt aan de hoeveelheid volK in de gym dat je niet meteen de focus had.
__________________ 1.86 82 kg Bf 11.7% Meer Info over mijn evolutie: CoachDO Training Log Bekijk mijn Foto's eens. Recente update Reacties en Tips Welkom! |
| | |
| | #7 | ||
| Dutch Bodybuilder | Re: Blowing up on 17a-methyl-etioallocholan-17b-ol-3-hydroxyimine aka THE ONE!
Citaat:
Citaat:
__________________ What doesn't kill you, makes you stronger! | ||
| | |
| | #8 | |
Citaat:
Normaal train ik na het werk om 17u, vandaag was de gym maar open van 10u-13u dus iedereen was gewoon borst aan het trainen. Was echt wel wat onrustig, denk wel dat het aan het volk lag. Morgen verdeel ik de caps over de morgen en middag.
__________________ What doesn't kill you, makes you stronger! | |
| | |
| | #9 |
Day 2 :Food Vanmorgen opgestaan, alles voelt lekker strak aan! Eten tot nu toe: 6u45: 60gr Lean grow + 300ml magere melk 7u30: 40gr havermout + 100ml magere melk + banaan + visoliecap 10u: 4 volkoren brood + multivit + sultana koeken 12u30: Volkoren paste + kippeborst + wortelen + handvol studentenhaver + visoliecap 15u: Appel + Special K reep (ik weet het, maar men food was erdoor 17u: 20gr havermout droog + 30gr whey + 100ml magere melk + 2 BCAA 17u30 :Trainen 19u30: 30gr whey + 100ml magere melk + 2 BCAA 20u15: 125gr witte rijst + stuk kabeljouw + princesbonen + visoliecap 22u30: Kwark + glutamine
__________________ What doesn't kill you, makes you stronger! Laatst aangepast door El Animalus : di 14 apr 2009 om 20:55 Reden: Food update |
| | |
| | #10 |
Jep zelfde ervaringen, net als vele met mij....super focus tijdens de training maar daarna MOEST ik gewoon slapen hahaha
| | |
| | #11 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Blowing up on 17a-methyl-etioallocholan-17b-ol-3-hydroxyimine aka THE ONE!
cool dat iemand dit product wil proberen ben erg benieuwd is dit nou niet gewoon phera-plex dat bevat : 17a-Methyl-etioallocholan-2-ene-17b-ol dat product schijnt wel wat bijwerkingen te hebben |
| | |
| | #12 |
| I feel like a monster | Re: Blowing up on 17a-methyl-etioallocholan-17b-ol-3-hydroxyimine aka THE ONE!
veel gains toegewenst kerel, heb je een pct en ondersteunende producten ook?
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/f...hained-223002/ Every drop of blood~~ ~~Everything I do Every bead of sweat~~ I LIVE FOR THIS!!!!! |
| | |
| | #13 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Blowing up on 17a-methyl-etioallocholan-17b-ol-3-hydroxyimine aka THE ONE!
als het wel phera plex is moet je deze link eens lezen http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=572642 |
| | |
| | #14 | ||||
Citaat:
Citaat:
Phera-Plex : 17a-Methyl-etioallocholan-2-ene-17b-ol The One : 17a-methyl-etioallocholan-17b-ol-3-hydroxyimine Is dus verwerkt/verkapt met nog een andere substantie. Ga me er vanavond eens in verdiepen. Citaat:
Als ondersteunende producten slik ik visoliecaps en mutlivits. Wateriname = 3l a 4l per dag, water wordt precies opgezogen door het lichaam.. Citaat:
__________________ What doesn't kill you, makes you stronger! | ||||
| | |
| | #15 | |
| I feel like a monster | Re: Blowing up on 17a-methyl-etioallocholan-17b-ol-3-hydroxyimine aka THE ONE!
Citaat:
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/f...hained-223002/ Every drop of blood~~ ~~Everything I do Every bead of sweat~~ I LIVE FOR THIS!!!!! | |
| | |
| | #16 |
| Massive Warrior | Re: Blowing up on 17a-methyl-etioallocholan-17b-ol-3-hydroxyimine aka THE ONE!
Ik ben ook erg benieuwd wat een hogere en intensievere training + betere voeding + meer motivatie + placebo-supplement voor je gaan doen, succes kerel!
__________________ Trainingslog van een harde baas: Rob G Squat: 150 kg - Deadlift: 200 kg - Benchpress: 110 kg Totaal: 460 kg |
| | |
| | #17 |
hoezo placebo?
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/f...hained-223002/ Every drop of blood~~ ~~Everything I do Every bead of sweat~~ I LIVE FOR THIS!!!!! |
| | |
| | #18 |
Ga hem volgen! Veel succes!
__________________ OVERCOME Goal: Become an athlete |
| | |
| | #19 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: jun 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: 1m82 92kg - Karma: | Re: Blowing up on 17a-methyl-etioallocholan-17b-ol-3-hydroxyimine aka THE ONE!
Geabonneerd!
__________________ S Q U E E Z E ! ! ! You can be the ecto type Skinny with no appetite Marky tegen Corleoné: Toch zou ik eens een check laten doen door medici in een Universitair Medisch Centrum om te kijken of je chromosomen een maatschappelijk aanvaarde weefsel structuur hebben aangenomen. |
| | |
| | #20 |
Day 2 : War report! Menu : Benen-Kuiten-Buik-Cardio Mentality: Veel beter dan gisteren met de portie te verdelen 2caps om 10 en 1 om 13u30! Motivatie: Super! Opwarming : 2x20xBB Squat SQUAT (Volgende training verzwaren) 8X90 8X100 15X60 15X60 FRONT SQUAT (Volgende training verzwaren) 8X80 8X90 15X40 15X40 (pff barbell schuifde steeds weg van men bezwete schouders LEG PRESS (Was zwaar na front en gewone squats) 8X200 8X200 (laatste 3 reps beetje moeten meeduwen op knieen) 15X125 15X125 Leg extension one-leg (4 X 15 afwisselend per been, zonder rust tussen) 15X35 15X30 15X25 (aaauwwch) 15X25 (laatste 5 sets was echt verbijten, al mankend van machine gekomen Sumo deads (PR gesneuveld) 8X80 8X90 6X100 (PR!!) Oefening uitgevoerd met gespreide benen en de tenen naar buiten gericht One-leg leg curl (zelfde systeem als bij extension) 15X10 15X10 15X10 15X5 (wtf, hams sprongen er bijna uit) STANDING CALF PRESSES IN SMITH(ook afwisselend per been) 15XBB 15X40 15X40 SEATED CALF DB PRESS 15X26 15X28 15X30 BUIK 3 OEF IN SUPERSET TWISTS CARDIO: 25min hiit crosstainer Comment: WTF wat een goeie training, focus en agressie was top! Verbanding stond op volle toeren, en power zit ook wel goed! Volgende week zeker zwaarder op de squats! Cardio ging bijna vanzelf en precies of ik was intern een buurtje aan het stoken Supplementcomment: Acne is al een beetje aanwezig in het aangezicht, niet veel maar toch. Minder nerveus dan gisteren. Slapen gaat supergoed! Water en eten worden precies opgezogen door het lichaam, vandaag +3L water en eten was ook top (zie post hierboven) Morgen wegen, ben benieuwd!
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| the one |
| Topic opties | |
| |