| | #1 |
| kansloos | 5 weken H-drol
hoi, 15 juni ga ik beginnen aan mijn 5 weken durende hdrol kuurtje. ik open dit topic nu alvast zodat als ik wat vragen heb ik die hier kan stellen. week1 50mg ed week2 75mg ed week3 75mg ed week4 100mg ed week5 100mg ed nolva week6 20mg ed week7 20mg ed vanaf week 6 neem ik er ook LIV-52 DS bij. ik zal deze week ook gelijk even al mijn kracht stats verzamelen zodat ik het verschil goed kan zien. |
| | |
| | #2 |
| kansloos | Re: 5 weken H-drol
als er iemand iets aan te merken heeft of deze kuur er juist goed uit vindt zien zou ik het ook graag horen mijn eerste vraag: is het aan te raden om LIV-52 DS helemaal op te maken na de kuur? |
| | |
| | #3 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: mei 2009 Locatie: Springfield Leeftijd: 22 Geslacht: M
Stats: 1m70 84kg 10% Karma: | Re: 5 weken H-drol
Je mag die LIV-52 zelf in je kuur gebruiken. Dat je producten daardoor minder goed werken is een fabeltje. |
| | |
| | #4 |
| Ripped Bodybuilder | Re: 5 weken H-drol
|
| | |
| | #5 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: mei 2009 Locatie: Springfield Leeftijd: 22 Geslacht: M
Stats: 1m70 84kg 10% Karma: | Re: 5 weken H-drol
Herstellen inderdaad niet, maar ondersteunen misschien wel. Ikzelf gebruik nooit dergelijke middelen om de lever te helpen, ik geloof er niet echt in.
|
| | |
| | #6 |
|
| | |
| | #7 | |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: sep 2005 Locatie: België Leeftijd: 22 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: 5 weken H-drol
Citaat:
__________________ Everybody wanna be a bodybuilder,but nobody wanna lift no heavy ass weights. I'll do it though! | |
| | |
| | #8 |
Heb ergens gelezen dat wanneer je meer dan 200lbs weegt je 100 tot 125mg kan nemen. dus dat is denk ik een gewichtskwestie. misschien dat ik ook gewoon op de 50-75 blijf zitten hoor.. eerst maar even afwachten hoe ik er op reageer. |
| | |
| | #9 | |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: mrt 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Stats: 2m20 150kg > 50% Karma: | Re: 5 weken H-drol
Citaat:
50mg op 4 weken is een milde cycle.
__________________ “Who am I? Depends on who you ask. Some see nothing more than a mindless monster, an egotistical freak of nature to be pitied or feared. Others see a man guided by a singular purpose" Stats per 30-11-09 DL:200 BP:170 SQ:240 Get big or die trying | |
| | |
| | #10 |
schiet iemand net een vraag bij me naar binnen.. wanneer je in de nakuur met nolva bezig bent, wanneer weet je dat je genoeg hebt gehad? wanneer kan je stoppen? |
| | |
| | #11 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: mei 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
Offtopic: Hoort dit topic niet ergens anders thuis??
|
| | |
| | #12 |
|
| | |
| | #13 | |
| Competitive Bodybuilder | Re: 5 weken H-drol
Citaat:
veel nieuwelingen grijpen naar de sups, komen op dbb in de sup sectie terrecht en lezen daar veel logs waar mensen veel kilo"s pakken op Ph "'sups"' en sommige zullen dit niet als schadelijke medicijnen kunnen opvatten. maargoed succes met je cycle
__________________ www.thezeitgeistmovement.com | |
| | |
| | #14 | |
| Dutch Bodybuilder | Re: 5 weken H-drol
Citaat:
on topic: hoge dosis dat je gebruikt, heb je al veel ervaring met pH? succes iig met je log, kga hem volgen | |
| | |
| | #15 | |
Citaat:
dankje! | |
| | |
| | #16 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: mrt 2003 Locatie: België Geslacht: M
Je eerste PH cylce? Wordt H-drol niet aangebracht als een 'intermediate'-kuur? |
| | |
| | #17 | |
Citaat:
het is dus nog even af wachten voor mij hoe ik hier op ga reageren. | |
| | |
| | #18 |
|
| | |
| | #20 | |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: mrt 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Stats: 2m20 150kg > 50% Karma: | Re: 5 weken H-drol
Citaat:
__________________ “Who am I? Depends on who you ask. Some see nothing more than a mindless monster, an egotistical freak of nature to be pitied or feared. Others see a man guided by a singular purpose" Stats per 30-11-09 DL:200 BP:170 SQ:240 Get big or die trying | |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| h-drol, weken |
| Topic opties | |
| |