XXL Nutrition

4 a 5 weken Epistane log

Bezoekers in dit topic

MMN

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid sinds
22 mrt 2006
Berichten
4.017
Waardering
14
Lengte
1m89
Massa
97kg
Vetpercentage
15%
4 a 5 a 6 weken Epistane log

heb net mijn 3 potten epistane ontvangen terwijl ik er 2 besteld had:eek::D:D:D

dus vanaf vandaag wordt het al knallen

inname schema weet ik niet maar in iedergeval week 1 op 30mg elke dag

begin gewicht 98 kg (ongeveer 1kg vet kwijt na laatste kuur)

Trainingsschema : alle spieren verdeeld over 2 trainingen
aantal trainingen per week 5 a 6
dus ik train elke spiergroep 3 keer per week
cardio ga ik in het begin 1x per week doen en dan misschien later wat vaker

Inname schema (voorlopig)

Wk 1 : 30mg per dag
Wk 2 : 40mg per dag
Wk 3 : 40mg per dag
Wk 4 : 40mg per dag
Wk 5 : 40/50mg per dag

Overige supplementen

Groene thee (700mg extract)
Cissus (700mg extract)
Taurine indien nodig
Glucosamine indien nodig

PCT

Liv 52
Nac
Mariadistel
Creatine
Arginine

Verschil vorige kuur en deze kuur

Trainde vorige kuur 3x per week nu 5 a 6 keer per week
Ik deed vorige kuur een pulse cycle en nu een full cycle
vorige keer deed ik geen cardio en dat zal ik deze kuur wel doen
vorige kuur at ik nog best veel suiker dat wordt deze kuur een stuk minder
vorige kuur had ik 7 kilo winst en met deze kuur wil ik 8 kilo winst :roflol:
 
Laatst bewerkt:
stuur pot 3 maar deze kant op :D
Ben je niet bang dat je weinig gaat gainen aangezien je al een epistane kuurtje hebt gepakt? Was geloof ik wel een pulse kuurtje, dus als ik zou als ik jou was zou ik dit keer eindigen op max dosis en sowieso niet pulsen.

ga het iig volgen, succes!
 
stuur pot 3 maar deze kant op :D
Ben je niet bang dat je weinig gaat gainen aangezien je al een epistane kuurtje hebt gepakt? Was geloof ik wel een pulse kuurtje, dus als ik zou als ik jou was zou ik dit keer eindigen op max dosis en sowieso niet pulsen.

ga het iig volgen, succes!

ga ook niet pulsen deze keer alleen al omdat ik vorige keer elke dag graag epi wou nemen en het dan niet mocht:o:D
 
Succes kerel. :thumb:

Waar bestaat je PCT uit? :o Heb er zelf ook 5 staan, maar nog niks van plan aangezien Nolvadex hier zeldzaam schijnt te zijn. :rolleyes:
 
Goodluck bro! k ga em zeker volgen :D:D

Post je before pics?
 
Laatst bewerkt:
Succes MMN! Is je libido weer lekker hersteld na je vorige 60mg avontuur :D
 
Niiice bro! Keihard door pompen tot 70mg als je toch die extra pot hebt ;)

Ben benieuwd hoe deze je gaat bevallen!
 
hey, hoeveel weken ga je het nou gebruiken en op welke doseringen?
ik ga volgende week ook beginnen. heb een tijd trg al een keer epi gebruikt, maar gebruikte maar 1 potje, meer om te kijken hoe ik er op reageerde en of ik enige sides had. gebruikte toen geen taurine. als pct had ik toen 6 oxo.
verder had ik alleen de laatste week wel last van backpumps, het waren meer echt stekende krampen in mijn zij. op de dag dat ik stopte met de cycle had ik er ook geen last meer van. verder was ik wel een aantal kilo's aan gekomen. heb verder geen enkele sides gehad.
ik heb nu 2 potjes en ga een 5 weekse cycle doen op deze doseringen:
dag 1-5: 20mg
dag 6-10: 30 mg
dag 11-30 40mg
dag 31-35 50 mg
als ik dan nog geen last heb van eventuele sides wil ik nog 3 dagen op 60mg gaan zitten.
verder ga ik nu wel taurine gebruiken omdat ik hoger doseer en het iets langer door trek.
jij in iedergeval veel suc6 met je cycle en ik hou het in de gaten.
 
@mistermx; 5 dagen op 20mg heb weinig nut imo
 
jah misschien wel. kan ook gelijk op 30 beginnen de 1e 10 dagen. dan dag 11-30 op 40mg en de laatste 5 op 50 mg en dan misschien nog 3-4 dagen op 60mg.
denk dat dit toch wel genoeg moet zijn.
heb afgelopen jaar tot de 91 kg gebulkt. ben nu 8-9 kilo kwijt dmv keto dieet.
ga dit tijdens de cycle ook grotendeels aanhouden maar wil dan op trainingsdagen wel carbs binnenkrijgen en op rustdagen keto volgen. merk namelijk dat ik met keto geen kracht verlies en ook totaal niet luier ben dan normaal. voel me eigelijk zelfs fitter. zit nu rond de 14% en 82 kilo. wil graag wat kilo's erbij en tussen de 10-12% komen te staan.
ik zal wel veeeeel water gaan drinken want je verliest al vocht met keto en merkte vorige keer als ik veel water dronk dat ik dan minderlast had van eventuele hoofdpijn of backpumps.
 
Jullie spreken wel van hoge dosissen vind ik. 30 a 40 mg zou meer dan volstaan bij een full cycle IMO en rek je kuur dan door voor 6 weken, dan ga je minder last hebben van sides dan 4 weken op 40 en een weekje op 60 of zelfs 70(!) te zitten.

@mistermx: als je boven de 50mg gaat zou ik zowiezo zien dat je nolvadex in huis heb. Ik kan begrijpen dat epi een mild product is maar op zo'n hoge dosissen is de kans groot dat je dat gaat nodig hebben.

iig veel succes met je log, ik vond je vorige heel goed en ga deze zeker volgen ;)
 
Nice, ga je log zkr volgen. Zelf ook nog een paar potjes staan voor begin juli denk.
 
Jullie spreken wel van hoge dosissen vind ik. 30 a 40 mg zou meer dan volstaan bij een full cycle IMO en rek je kuur dan door voor 6 weken, dan ga je minder last hebben van sides dan 4 weken op 40 en een weekje op 60 of zelfs 70(!) te zitten.

@mistermx: als je boven de 50mg gaat zou ik zowiezo zien dat je nolvadex in huis heb. Ik kan begrijpen dat epi een mild product is maar op zo'n hoge dosissen is de kans groot dat je dat gaat nodig hebben.

iig veel succes met je log, ik vond je vorige heel goed en ga deze zeker volgen ;)

Zelf full cycle op 40 voor 4 weken gedaan en bloedonderzoek achteraf was perfect. Een full cycle op 30mg runnen zoals jij aanhaalt zou echt weggegooit geld zijn.
En imo is nolva echt zeker niet nodig bij een 4-5 weken epi cycle.

Maargoed, discussie ergens anders. Dit is de log van MMN :)
 
Laatst bewerkt:
Succes kerel. :thumb:

Waar bestaat je PCT uit? :o Heb er zelf ook 5 staan, maar nog niks van plan aangezien Nolvadex hier zeldzaam schijnt te zijn. :rolleyes:

PCT? haha nee weet ik nog steeds niet maar als ik aan de pct moet wil ik gaan voor een pct product met resveratol erin en heel misschien nolvadex.

Goodluck bro! k ga em zeker volgen :D:D

Post je before pics?

before pics staan in mijn vorige epistane log ben daarna alleen ietsie droger geworden

Succes MMN! Is je libido weer lekker hersteld na je vorige 60mg avontuur :D

ja gelukkig wel kneep hem wel een beetje:D

Niiice bro! Keihard door pompen tot 70mg als je toch die extra pot hebt ;)

Ben benieuwd hoe deze je gaat bevallen!

70mg op een full cycle lijkt me wel heavy

Zelf full cycle op 40 voor 4 weken gedaan en bloedonderzoek achteraf was perfect. Een full cycle op 30mg runnen zoals jij aanhaalt zou echt weggegooit geld zijn.
En imo is novla echt zeker niet nodig bij een 4-5 weken epi cycle.

Maargoed, discussie ergens anders. Dit is de log van MMN :)

goed om te weten:D
 
70mg op een full cycle lijkt me wel heavy

True, zou het ook echt alleen maar doen als je tot op dan nog geen last heb ondervonden van enige sides. Desnoods zelfs een bloedonderzoek in de 2e /3e week en adh daarvan beslissen
 
True, zou het ook echt alleen maar doen als je tot op dan nog geen last heb ondervonden van enige sides. Desnoods zelfs een bloedonderzoek in de 2e /3e week en adh daarvan beslissen

denk toch dat ik het maar niet ga doen vorige cycle onderdrukte 60mg al erg
 
Dag 2 : 30mg

vanavond train ik de laatste keer volgens mij vorige trainingschema en ik heb gehoord dat ik shoarma ga eten ach kan het hebben :roflol:

had wel nog een offtopic vraagje : als ik front squat doe en dan zo diep mogelijk ga dan gaat mijn rug op het laatste stuk niet meer hol. als het goed is komt dit omdat mijn hamstrings mijn reet dan naar binnen trekken is dit echt verkeerd?
 
Hahaha hoppa kuurtje 2 begonnene bij MMN :D
Het zat er aan te komen he.

Overigens ben ik ook weer begonnen, 40/40/40/40. Vandaag eerste keer @ 40mg.
Doel: lager in vet% en paar kg spiermassa erbij.

o.t.
Succes MMN!
 
Hahaha hoppa kuurtje 2 begonnene bij MMN :D
Het zat er aan te komen he.

Overigens ben ik ook weer begonnen, 40/40/40/40. Vandaag eerste keer @ 40mg.
Doel: lager in vet% en paar kg spiermassa erbij.

o.t.
Succes MMN!

jah ik weet het het moest gewoon:D

hehe dan hebben we het zelfde doel:D
noh maar waarom begin jij al op 40mg zou ik vandaag er dan ook maar 40 mg van maken moet ik nog 20mg pakken:D:D

hoe jij het trouwens bij in een log
 
Back
Naar boven