| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #1 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2003 Locatie: In het Kwarkvak van de AH Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 9 | 12 weeks Cutlog met Purple Wraath,Thyrocuts II,Retain2,Dcp,Relora en Vpx Redline Caps Hallo Broeders, Sinds maandag ben ik gestart met cutten met de volgende supplementen - Purple Wraath - Thyrocuts II - Retain 2 - Vpx Redline Caps - Dcp - Relora Overige Sups - Bcaa Caps - Whey Isolaat Powersupplements - Zma - Omega 3 Fish oil Week 1-4 Thyrocuts II Retain 2 Vpx Redline caps (als energizer 1 a 2 per dag) Week 5-8 Now Relora Rpn DCP Vpx Redline caps (als energizer 1 a 2 per dag) Week 9-12 Thyrcuts II Retain 2 Vpx Redline caps (als energizer 1 a 2 per dag) Ondersteunend met Bcaa's en PW Voeding Cutten op 3000kcal volgens het carb cycling principe. 3 dagen lage carbs,gevolgd door 1 hoge carbdag. Verhoudingen laag e\k\v 45\25\30 Verhoudingen hoog e\k\v 40\40\20 De hoge dagen zijn nog relatief laag in carbs, dit ivm met gevoeligheid voor koolhydraten. Stats @ the moment. 1.80m 94kg 16.5% Ik ga er vanuit rond de 88kg te eindigen bij 10%. Training 5x5 schema. Maandag Bovenlichaam Dinsdag Onderlichaam Woensdag vrij Donderdag Bovenlichaam Vrijdag Onderlichaam Zaterdag vrij Zondag vrij Goede ervaring met schema.Merk vooral dat me kracht flink om hoog is gegaan en makkelijk herstel.Over een aantal weken zal ik ook veranderen van schema.Waarschijnlijk weer naar de 4-daagse split. Cardio Maandag Laag frequentie Cardio (35min) Dinsdag vrij Woensdag Ochtendcardio (30min) Donderdag Laag frequentie Cardio (35min) Vrijdag vrij Zaterdag Ochtendcardio (30min) Zondag vrij Merk nu al tijdens en na de trainingen dat ik extra zweet.Zal het dan toch niet waar zijn dat de thyrocuts nu al hun werk doen? Tips en aanmerkingen zijn altijd welkom uiteraard.
__________________ 12 weeks Cutlog met Retain2,DCP,Redline,Thyrocuts II http://forum.dutchbodybuilding.com/f...e-caps-160149/ Marcus Ruhl: "I love to shock people" |
| | |
| | #2 |
| Competitive Bodybuilder | Subs!
__________________ Competitive Asshole |
| | |
| | #3 |
| ★ Natnek ★ Geregistreerd: Jan 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 7 | good luck!
__________________ The older i get, The better i was... leeftijd: 23 lengte: 1.98 gewicht: 105 kg vetprecentage word gemeten. status: CUT "no pain - no gain" "Pumping Iron" |
| | |
| | #4 |
| Evil Ecto Geregistreerd: Oct 2006 Locatie: België Leeftijd: 27 Geslacht: M
Karma Power: 22 | Succes, deze ga ik volgen !
__________________ Gratis supplementen |
| | |
| | #5 |
| Advanced Bodybuilder | ik zou je cardio nog wat omhoog doen, want je begint pas naar ongeveer 20 minuten engergie te pakken van je vet reserves |
| | |
| | #6 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
Karma Power: 6 | Volgens mij is dit achterhaalt. met ochtendsessie en cardio direct na krachttraining hoef je echt niet 20 min te 'wachten' voordat je vet begint te verbranden.
__________________ __________________ Member of the Big Ass Lovers Club |
| | |
| | #7 |
| ★ All Natural Baby ★ | inderdaad, lekker na je KT cardioen, glycogeen is ver leeg... let the fat be burned!
__________________ Ain't nothing to it, but to do it. 1.81m 90-92 kg 12-13% |
| | |
| | #8 |
| Advanced Bodybuilder | |
| | |
| | #9 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2003 Locatie: In het Kwarkvak van de AH Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 9 | Ik cardio nu 2x in de week na me kt en 2x in de week in de ochtend op een nuchtere maag.Alleen een wheyshake van tevoren+Purple wraath en 6 bcaa caps voor tijdens en na de cardio.Niet echt nuchter meer te noemen maar ok
__________________ 12 weeks Cutlog met Retain2,DCP,Redline,Thyrocuts II http://forum.dutchbodybuilding.com/f...e-caps-160149/ Marcus Ruhl: "I love to shock people" |
| | |
| | #10 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 9 | Talking about ![]() Ben blij dat ik niet hoef te cutten Anyway succes met al je sups en cut gezeik. Moge er een pracht fysiek uit voorkomen
__________________ Bench 1 x 120 Squat 3 x 160 Deadlift 1 x 190 Nieuwe log: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...-inside-160386 Question - I'm new to weights and I want to get mass, but I don't like to do squats or deadlifts. I'm not injured, how can I work around this? Answer- You're a pussy. Go find some old lady to carry your groceries and help you across the street.. You'll want to find another hobby while you're at it, perhaps knitting. |
| | |
| | #11 | |
Karma Power: 9 | Citaat:
__________________ 12 weeks Cutlog met Retain2,DCP,Redline,Thyrocuts II http://forum.dutchbodybuilding.com/f...e-caps-160149/ Marcus Ruhl: "I love to shock people" | |
| | |
| | #12 |
| ★ Natnek ★ Geregistreerd: Jan 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 7 | ik moet ook stevig cutten
__________________ The older i get, The better i was... leeftijd: 23 lengte: 1.98 gewicht: 105 kg vetprecentage word gemeten. status: CUT "no pain - no gain" "Pumping Iron" |
| | |
| | #13 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2005 Locatie: rotterdam Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 7 | zo teringgg heb je hele winkel op gekocht veel plezier met die pruple WRAAT niet te zuipen dat spul |
| | |
| | #14 | |
Karma Power: 9 | Citaat:
__________________ 12 weeks Cutlog met Retain2,DCP,Redline,Thyrocuts II http://forum.dutchbodybuilding.com/f...e-caps-160149/ Marcus Ruhl: "I love to shock people" | |
| | |
| | #15 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2003 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 6 | Succes |
| | |
| | #16 |
| Advanced Bodybuilder | Suc 6 met de cut! ga je ook nog je voeding plaatsen?
__________________ You've been pushing too many Pencils, Dillon. Had enough? |
| | |
| | #17 |
| Cool Novice Geregistreerd: Feb 2008 Locatie: België Geslacht: M
Karma Power: 1 | Succes kerel, ga ik zeker volgen
__________________ Current Stack: XXL Whey Instant XXL Pro 80 XXL Complex Carb Gainer Omega-3 Multi Scivation Xtend |
| | |
| | #18 |
Karma Power: 9 | Momenteel zit met carbcycling op 3000kcal Dit is het even summier omschreven op het moment 1.Brinta 50gr (Hoog 70gr) Whey 50gr Eetlepel Lijnzaadolie (10ml) (alleen Laag) 2.Whey 50gr (Hoog + 50gr Havermout) 3.Magere Kwark 500gr Noten 30gr (alleen laag) 4x eiereiwit 1x compleet ei (Hoog + 2 volkoren boterhammen met Kipfilet) 4.Magere Yoghurt 500ml 30 gr Noten (Hoog + 3 rijstewafels met pindakaas) 5.200gr Kipfilet/Koolvis 50gr Witte Rijst (hoog 100gr) 200gr Groente Eetlepel Olijfolie (10ml) (alleen laag) 6.Post workout Whey 60gr Brinta 30gr (hoog 50gr) Rozijnen 30gr 7.Magere Kwark 500gr 4x Omega 3 Morgen weer me bf opmeten.We gaan het zien!
| | |
| | #19 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 27 Geslacht: M
Karma Power: 4 | Goed doordacht, je KH in de ochtend en rond het trainen, laag KH-dagen rond de 100 gram en hoog KH-dagen 250 gram. Is het wat vol te houden op 100 gram KH, persoonlijk heb ik niet zwaar werk (kantoorbaan) maar als ik zo laag in de KH ga wordt ik verschrikkelijk duf. |
| | |
| | #20 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 27 Geslacht: M
Karma Power: 4 | Wat is het laagste vet% waar je ooit op hebt gestaan ? |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| dcp, purple wraath, relora, retain2, thyrocuts, vpx redline caps |
| Onderwerp Opties | |
| Weergave Modus | |
| |