Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Supplementen > Supplement Reviews > Supplementen Logs

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 8 April 2008, 17:44   #1
Competitive Bodybuilder

redhead's Avatar

Leeftijd: 23
Geslacht: M
Karma Power: 9 redhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te worden
12 weeks Cutlog met Purple Wraath,Thyrocuts II,Retain2,Dcp,Relora en Vpx Redline Caps

Hallo Broeders,

Sinds maandag ben ik gestart met cutten met de volgende supplementen

- Purple Wraath
- Thyrocuts II
- Retain 2
- Vpx Redline Caps
- Dcp
- Relora

Overige Sups

- Bcaa Caps
- Whey Isolaat Powersupplements
- Zma
- Omega 3 Fish oil

Week 1-4
Thyrocuts II
Retain 2
Vpx Redline caps (als energizer 1 a 2 per dag)

Week 5-8
Now Relora
Rpn DCP

Week 9-12
Thyrcuts II
Retain 2

Ondersteunend met Bcaa's en PW

Voeding

Cutten op 3000kcal volgens het carb cycling principe.

3 dagen lage carbs,gevolgd door 1 hoge carbdag.

Verhoudingen laag e\k\v 45\25\30
Verhoudingen hoog e\k\v 40\40\20

De hoge dagen zijn nog relatief laag in carbs, dit ivm met gevoeligheid voor koolhydraten.

Stats @ the moment.

1.80m 94kg 16.5%

Ik ga er vanuit rond de 88kg te eindigen bij 10%.

Training

5x5 schema.

Maandag Bovenlichaam
Dinsdag Onderlichaam
Woensdag vrij
Donderdag Bovenlichaam
Vrijdag Onderlichaam
Zaterdag vrij
Zondag vrij

Goede ervaring met schema.Merk vooral dat me kracht flink om hoog is gegaan en makkelijk herstel.Over een aantal weken zal ik ook veranderen van schema.Waarschijnlijk weer naar de 4-daagse split.

Cardio

Maandag Laag frequentie Cardio (35min)
Dinsdag vrij
Woensdag Ochtendcardio (30min)
Donderdag Laag frequentie Cardio (35min)
Vrijdag vrij
Zaterdag Ochtendcardio (30min)
Zondag vrij

Merk nu al tijdens en na de trainingen dat ik extra zweet.Zal het dan toch niet waar zijn dat de thyrocuts nu al hun werk doen?

Tips en aanmerkingen zijn altijd welkom uiteraard.

Marcus Ruhl: "I love to shock people"
redhead is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 April 2008, 21:08   #2
Competitive Bodybuilder

superspider's Avatar

Leeftijd: 21
Karma Power: 8 superspider heeft veel om trots over te zijnsuperspider heeft veel om trots over te zijnsuperspider heeft veel om trots over te zijnsuperspider heeft veel om trots over te zijnsuperspider heeft veel om trots over te zijnsuperspider heeft veel om trots over te zijnsuperspider heeft veel om trots over te zijnsuperspider heeft veel om trots over te zijnsuperspider heeft veel om trots over te zijnsuperspider heeft veel om trots over te zijn
Stuur een bericht via MSN naar superspider
Subs!
Oud 9 April 2008, 07:08   #3
★ Natnek ★
Elite Member Gewichtheffer

JaSz's Avatar

Karma Power: 7
JaSz is herboren in de Dier realmJaSz is herboren in de Dier realmJaSz is herboren in de Dier realm
good luck!

leeftijd: 23
lengte: 1.98
gewicht: 105 kg
vetprecentage word gemeten.
status: CUT

"no pain - no gain"

"Pumping Iron"
JaSz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 April 2008, 07:39   #4
Evil Ecto
Elite Member

Ripaf's Avatar

Leeftijd: 27
Karma Power: 22
Ripaf heerst over het UniversumRipaf heerst over het UniversumRipaf heerst over het UniversumRipaf heerst over het UniversumRipaf heerst over het UniversumRipaf heerst over het UniversumRipaf heerst over het UniversumRipaf heerst over het Universum
Succes, deze ga ik volgen !
Oud 9 April 2008, 07:59   #5
Advanced Bodybuilder

Karma Power: 2 bvo78 is gewoon erg aardigbvo78 is gewoon erg aardigbvo78 is gewoon erg aardigbvo78 is gewoon erg aardigbvo78 is gewoon erg aardigbvo78 is gewoon erg aardig
Bekijk Galerij (1 foto's)
ik zou je cardio nog wat omhoog doen, want je begint pas naar ongeveer 20 minuten engergie te pakken van je vet reserves
bvo78 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 April 2008, 09:28   #6
Advanced Bodybuilder

2Ripped4U's Avatar

Leeftijd: 26
Karma Power: 6 2Ripped4U heeft veel om trots over te zijn2Ripped4U heeft veel om trots over te zijn2Ripped4U heeft veel om trots over te zijn2Ripped4U heeft veel om trots over te zijn2Ripped4U heeft veel om trots over te zijn2Ripped4U heeft veel om trots over te zijn2Ripped4U heeft veel om trots over te zijn2Ripped4U heeft veel om trots over te zijn2Ripped4U heeft veel om trots over te zijn2Ripped4U heeft veel om trots over te zijn
Citaat:
Origineel gepost door bvo78 Bekijk Post
ik zou je cardio nog wat omhoog doen, want je begint pas naar ongeveer 20 minuten engergie te pakken van je vet reserves
Volgens mij is dit achterhaalt. met ochtendsessie en cardio direct na krachttraining hoef je echt niet 20 min te 'wachten' voordat je vet begint te verbranden.
Oud 9 April 2008, 09:30   #7
★ All Natural Baby ★
Elite Member

Sava's Avatar

Leeftijd: 24
Karma Power: 9
Sava is herboren in de Mens realmSava is herboren in de Mens realmSava is herboren in de Mens realmSava is herboren in de Mens realm
Bekijk Galerij (6 foto's)
inderdaad, lekker na je KT cardioen, glycogeen is ver leeg... let the fat be burned!

1.81m
90-92 kg
12-13%
Sava is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 9 April 2008, 09:51   #8
Advanced Bodybuilder

Karma Power: 2 bvo78 is gewoon erg aardigbvo78 is gewoon erg aardigbvo78 is gewoon erg aardigbvo78 is gewoon erg aardigbvo78 is gewoon erg aardigbvo78 is gewoon erg aardig
Bekijk Galerij (1 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door Sava Bekijk Post
inderdaad, lekker na je KT cardioen, glycogeen is ver leeg... let the fat be burned!
idd, naar de kracht training is het beste, dan ben je waarschijnlijk al ligt vet aan het verbranden
bvo78 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 April 2008, 10:28   #9
Competitive Bodybuilder

redhead's Avatar

Karma Power: 9 redhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Ik cardio nu 2x in de week na me kt en 2x in de week in de ochtend op een nuchtere maag.Alleen een wheyshake van tevoren+Purple wraath en 6 bcaa caps voor tijdens en na de cardio.Niet echt nuchter meer te noemen maar ok.Vannochtend lekker bezig geweest met me cardio.Heb sinds kort een crosstrainer thuis staan dus ideaal.Gister tijdens de training had ik het al extra warm en dacht dat het misschien al aan de thyrocuts lag.Nu net ging ik weer zweten als een otter en heb het nu nog fucking warm terwijl ik niets meer doe.De thyrocuts doen dus al zeker wat.

Oud 9 April 2008, 17:57   #10
Competitive Bodybuilder
Powerlifter

Willy7's Avatar

Leeftijd: 19
Karma Power: 9
Willy7 is herboren in de Mens realmWilly7 is herboren in de Mens realmWilly7 is herboren in de Mens realm
Talking about
Ben blij dat ik niet hoef te cutten

Anyway succes met al je sups en cut gezeik. Moge er een pracht fysiek uit voorkomen

Nieuwe log: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...-inside-160386

Question - I'm new to weights and I want to get mass, but I don't like to do squats or deadlifts. I'm not injured, how can I work around this?
Answer- You're a pussy. Go find some old lady to carry your groceries and help you across the street.. You'll want to find another hobby while you're at it, perhaps knitting.
Willy7 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 April 2008, 22:06   #11
Competitive Bodybuilder

redhead's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Willy7 Bekijk Post
Talking about
Ben blij dat ik niet hoef te cutten

Anyway succes met al je sups en cut gezeik. Moge er een pracht fysiek uit voorkomen
Beetje mijn topic vervuilen .De een moet cutten de ander moet groeien

Oud 9 April 2008, 23:18   #12
★ Natnek ★
Elite Member Gewichtheffer

JaSz's Avatar

Karma Power: 7
JaSz is herboren in de Dier realmJaSz is herboren in de Dier realmJaSz is herboren in de Dier realm
ik moet ook stevig cutten

leeftijd: 23
lengte: 1.98
gewicht: 105 kg
vetprecentage word gemeten.
status: CUT

"no pain - no gain"

"Pumping Iron"
JaSz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 April 2008, 23:49   #13
Competitive Bodybuilder

Den_bb's Avatar

Leeftijd: 19
Karma Power: 7 Den_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te worden
zo teringgg heb je hele winkel op gekocht
veel plezier met die pruple WRAAT niet te zuipen dat spul
Den_bb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 April 2008, 15:00   #14
Competitive Bodybuilder

redhead's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Den_bb Bekijk Post
zo teringgg heb je hele winkel op gekocht
veel plezier met die pruple WRAAT niet te zuipen dat spul
In the US kost dit allemaal geen drol.Verder vind ik de purple wraath best aardig al zijn de smaken van xtend toch lekkerder

Oud 13 April 2008, 16:49   #15
Advanced Bodybuilder

Karma Power: 6 TrainingFreak is op een gedistingeerde weg
Succes
TrainingFreak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 April 2008, 16:58   #16
Advanced Bodybuilder

tl21's Avatar

Karma Power: 4 tl21 heeft veel om trots over te zijntl21 heeft veel om trots over te zijntl21 heeft veel om trots over te zijntl21 heeft veel om trots over te zijntl21 heeft veel om trots over te zijntl21 heeft veel om trots over te zijntl21 heeft veel om trots over te zijntl21 heeft veel om trots over te zijntl21 heeft veel om trots over te zijntl21 heeft veel om trots over te zijn
Bekijk Galerij (2 foto's)
Suc 6 met de cut! ga je ook nog je voeding plaatsen?
Oud 13 April 2008, 19:12   #17
Cool Novice

Winner's Avatar

Karma Power: 1 Winner is gewoon erg aardigWinner is gewoon erg aardigWinner is gewoon erg aardigWinner is gewoon erg aardigWinner is gewoon erg aardigWinner is gewoon erg aardig
Succes kerel, ga ik zeker volgen

XXL Whey Instant
XXL Pro 80
XXL Complex Carb Gainer
Omega-3
Multi
Scivation Xtend
Winner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 April 2008, 20:49   #18
Competitive Bodybuilder

redhead's Avatar

Momenteel zit met carbcycling op 3000kcal

Dit is het even summier omschreven op het moment

1.Brinta 50gr (Hoog 70gr)
Whey 50gr
Eetlepel Lijnzaadolie (10ml) (alleen Laag)

2.Whey 50gr
(Hoog + 50gr Havermout)

3.Magere Kwark 500gr
Noten 30gr (alleen laag)
4x eiereiwit
1x compleet ei
(Hoog + 2 volkoren boterhammen met Kipfilet)

4.Magere Yoghurt 500ml
30 gr Noten
(Hoog + 3 rijstewafels met pindakaas)

5.200gr Kipfilet/Koolvis
50gr Witte Rijst (hoog 100gr)
200gr Groente
Eetlepel Olijfolie (10ml) (alleen laag)

6.Post workout
Whey 60gr
Brinta 30gr (hoog 50gr)
Rozijnen 30gr

7.Magere Kwark 500gr
4x Omega 3

Morgen weer me bf opmeten.We gaan het zien!

Oud 14 April 2008, 11:06   #19
MHD
Dutch Bodybuilder
Elite Member

MHD's Avatar

Karma Power: 4 MHD heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMHD heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMHD heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMHD heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMHD heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMHD heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMHD heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMHD heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMHD heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMHD heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMHD heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMHD heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMHD heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMHD heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMHD heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Goed doordacht, je KH in de ochtend en rond het trainen, laag KH-dagen rond de 100 gram en hoog KH-dagen 250 gram.

Is het wat vol te houden op 100 gram KH, persoonlijk heb ik niet zwaar werk (kantoorbaan) maar als ik zo laag in de KH ga wordt ik verschrikkelijk duf.
MHD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 April 2008, 11:09   #20
MHD
Dutch Bodybuilder
Elite Member

MHD's Avatar

Karma Power: 4 MHD heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMHD heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMHD heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMHD heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMHD heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMHD heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMHD heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMHD heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMHD heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMHD heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMHD heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMHD heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMHD heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMHD heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMHD heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Wat is het laagste vet% waar je ooit op hebt gestaan ?
MHD is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Tags
dcp, purple wraath, relora, retain2, thyrocuts, vpx redline caps

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Post Regels