| |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #41 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: jan 2008 Locatie: België Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: 11-Test to M-DROL (Bridge- Cycle-Bridge)
|
| | |
| | #42 |
| Monstrous Giant | Re: 11-Test to M-DROL (Bridge- Cycle-Bridge)
Dan haal je aas bij de verkeerde dealer. En aas is ook nog eens minder slecht (testo) En werkt harder Laatst aangepast door luppie : do 30 apr 2009 om 14:15 |
| | |
| | #43 | |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: mei 2007 Locatie: Antwerpen Leeftijd: 22 Geslacht: M
Citaat:
Op h-drol was mijn slaap verschrikkelijk, niet kunnen inslapen, continu wakker worden en ook nog eens veel zweten Hoop dat m-drol iets slaapvriendelijker is Edit: besef juist dat je nog maar net bezig bent met m-drol, ws nog even wachten dan op het verdict ivm slaapkwaliteit... | |
| | |
| | #44 |
| Irrational retard | Re: 11-Test to M-DROL (Bridge- Cycle-Bridge)
|
| | |
| | #45 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: mei 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
|
| | |
| | #46 | |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: mei 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Citaat:
Tot nu toe is mijn slaap prima, wel wat meer moeite met inslapen gisterenavond, maar dat kan toeval zijn. | |
| | |
| | #47 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: apr 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
ai?
__________________ Geloven begint waar nadenken stopt. "To infinity, and beyond!!!" |
| | |
| | #48 |
| Advanced Bodybuilder | Re: 11-Test to M-DROL (Bridge- Cycle-Bridge)
je hebt niet "iets" tegen de spuit ... je bent gewoon een pussy dus durf je niet te injecteren thats it . is trouwens niet op jou gericht maar bedoel in het algemeen , mensen die niet durven spuiten nemen maar orals
|
| | |
| | #49 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: mei 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Of je kan niet aan test komen, aangezien je de juiste mensen daarvoor moet kennen. Orals als epistane en dergelijke kan je makkelijk via internet bestellen.
|
| | |
| | #50 | |
Citaat:
Of je hebt een broer die ten onder is gegaan aan heroine, en het idee van de spuit brengt hele nare herinneringen met zich mee. Beetje breder denken misschien? | |
| | |
| | #51 | |
Citaat:
helaas heb je altijd van die pleps die anderen maar nalullen wat spuiten en bang zijn betreft, als ze nou met iets anders kwamen he. | |
| | |
| | #52 |
| Monstrous Giant | Re: 11-Test to M-DROL (Bridge- Cycle-Bridge)
|
| | |
| | #53 |
| Ripped Bodybuilder | Re: 11-Test to M-DROL (Bridge- Cycle-Bridge)
Laten we ontopic blijven. Dit is zo'n eeuwige discussie over Prohormonen, AAS, Oral, Injects etc etc. Het is zijn keus om aan Prohormonen te beginnen, dus respecteer dat. En anders...open een nieuw topic.
__________________ - Wie stilstaat bij zn groei.... ....staat niet stil, maar groeit - |
| | |
| | #54 |
dat staat er ja. aye. |
| | |
| | #55 |
| Ripped Bodybuilder | Re: 11-Test to M-DROL (Bridge- Cycle-Bridge)
update?
|
| | |
| | #56 | |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: apr 2003 Locatie: België Leeftijd: 51 Geslacht: M
Citaat:
__________________ dirk | |
| | |
| | #57 | |
| Dutch Bodybuilder | Re: 11-Test to M-DROL (Bridge- Cycle-Bridge)
Citaat:
shugg update?
__________________ bp 122,5 dl 200 squat 140 LOG : http://forum.dutchbodybuilding.com/f...re-log-208327/ | |
| | |
| | #58 |
Excuus voor het gebrek aan updates, heb dankzij telfort de laatste paar dagen zonder internet verbinding gezeten. Morgenavond weer een grote update, zal vanavond het stuk typen en morgenavond posten. Voor de nieuwschierigen, het gaat ZEER goed, mooie resultaten nu in de start van week 2, zo'n 2,5-3 kilo in de eerste week, en weer wat bf kwijt. Fotos komen aan het eind van het verhaal, das beloofd! EDIT: Sides zijn er wel, de ergste is (droge) pijnlijkle gewrichten die mijn workouts verzieken, maar ondanks dat blijf ik groeien als kool. Geen zicht op gyno of gevoelige tepels. |
| | |
| | #59 |
| Dutch Bodybuilder | Re: 11-Test to M-DROL (Bridge- Cycle-Bridge)
extra glucosamine/chronitione inslaan
__________________ bp 122,5 dl 200 squat 140 LOG : http://forum.dutchbodybuilding.com/f...re-log-208327/ |
| | |
| | #60 |
Glucosamine/Chondo vandaag gestart, het is echt nodig, want mijn gewrichten voelen alsof ze over elkaar schaven, kan amper een stoel optillen zonder felle steken te krijgen, hoop dat de gluco snel werkt. UPDATE; Daar is die dan, lang verwacht, here's the deal: MDROL FOCKING RULES!!! Afgezien van de sides (shit happens, take it like a man) groei ik als een motherf**ker. Zit nu in week 2, en ben zo'n 3,5 kilo aangekomen, dat klinkt weinig, maar realiseer je ff dat ik ook zeker een goeie 2 kilo BF ben kwijtgeraakt, echt extreem dus. Ik voel me niet perse prettig op MDROL, opstaan is moeilijk, maar na de dosis sochtends sta ik te knallen als een idioot, de hele dag zweten, aggresief, en de moodswings zijn echt extreem, ik bounce de hele dag heen en weer tussen extreem happy en extreem depri, mijn stemming kan omslaan in een fractie van een seconde, zonder heldere aanleiding. Ik ben een borderliner, milde vorm, dus heb zowiso al aanleg hiervoor, maar de MDROL vergroot dit enorm. Gelukkig kan ik de depressieve momenten goed relativeren en omzetten in agrresie tijdens de training. Mijn kracht ging in het begin explosief omhoog, maar daar betaal ik nu volgens mij de prijs voor met mijn elleboog-gewrichten die kermend om hun moeder schreeuwen. Afgezien van de behoorlijk heftige sides ben ik ZEER tevreden, je moet er wat voor over hebben, maar je krijgt er ook wat voor terug. Overigens is mijn vasculariteit ook op z'n minst extreem te noemen, aders op plekken waar ik ze nog nooit gezien had. Anyway, op naar week 3 (en misschien nog wel een 4de weekje, met een clomid nakuurtje, ff afwachten hoe het gaat) |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| (bridge-, 11-test, cycle-bridge), m-drol |
| Topic opties | |
| |