MuscleMeat

het zoveelste; ik ben een beginner topic maar hopelijk toch net wat anders

Bezoekers in dit topic

Speeddragon

Cool Novice
Lid geworden
23 mei 2013
Berichten
40
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
106kg
Jongens, ik ben afgelopen jaar 24 kilo afgevallen door gewoon naar mijn behoefte te gaan eten.

Ik ben 20 jaar, 1 meter 85, en ben van 118 naar 94 kilo gegaan. (er zou dus nog wel een kilo of 7 afmogen).

Ik ben begonnen met boksen en dat bevalt goed. Echter ben ik sinds 3 weken ook begonnen met 3x in de week krachttraining.

De meeste jongens die ik spreek eten ongeveer hun behoefte+ 250 a 500 calorien(wat hieronder ook wordt gezegd', echter zij begonnen met een ideaal gewicht.

Mijn gewicht is hoger.. Dus ik weet niet goed wat ik moet doen, cutten lijkt me gevaarlijk omdat mijn lichaam wel gewoon 3x krachttraining te verwerken krijgt, maar behoefte+ 250 a 500 lijkt me weer teveel omdat ik al extra vet heb...(men eet toch extra om vet aan te zetten dat weer gebruikt kan worden om te verbruiken tijdens de training? of zie ik dit nou fout?)

Hoe moet ik dit zien?
 
Laatst bewerkt:
Ik zit nu ongeveer op hetzelfde punt als jij, vroeger weinig tot geen beweging gehad en woog toen 97 kilo.
Ik heb mijn kcal behoefte berekend, daar 1000 van af gehaald omdat ik anders bijna niet afval, en zo in 3 maanden 9 kilo verloren en ook nog redelijk wat spieren gemaakt ( werkt niet bij iedereen ). De honger viel opzich wel mee, gewoon blijven denken aan wat je wil bereiken en van tevoren denken dat je spijt gaat krijgen van de cheat meals. Maarja ik kan alleen aanraden de stickies te gaan lezen in de vetverlies sectie en dan aan de hand van dat experimenteren met je eigen voedingsschema ( en lezen over cutten ) Ik ben geen professional maar dit is hoe ik succesvolle resultaten boekte in een zelfde situatie.
 
begin eens met de stickies te lezen mbt cutten..
 
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/cutten-begin-112937/