| | #21 |
| Cool Novice Geregistreerd: Feb 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 34 Geslacht: M
Karma Power: 1 | Alleen op trainingsdagen pakken want het is een pre-workout shake. |
| | |
| | #22 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 5 | Ik heb het ooit geprobeerd maar voelde niets. werkt niet voor me, tis vooral creatine denk ik (en caffeine?). Pre-workout dat zeker maar dan hoor ik beste reacties als je het op nuchtere maag neemt. Handleiding zegt 2 uur vooraf niet eten, dat lukt me zowiezo nooit want eet omde 2.5 uur! d
__________________ Stats 1 mei 2008: 1.82 / 94 kg / 17,0 % / Arm 40 cm |
| | |
| | #23 | |
| Novice Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 17 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Citaat:
Kijk natuurlijk als je twee keer per week traint is het niet zo slim om elke rustdag creatine in te nemen, maar als je ongeveer 4 keer per week traint. Ik dacht omdat je juist in rustdagen herstelt en daarom ook extra bouwstoffen nodig hebt het juist goed is om een kleine dosering binnen te krijgen. | |
| | |
| | #24 |
| Novice Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
Karma Power: 0 | bezint, eer ge begint... 1 jaar inleidend trainen (langzaam opbouwen naar krachttraining) 2e jaar, trainen (op dead-point kan je rustig een eiwit en proteine shake nemen met creatine, of bsn no xplode) 3e jaar (volledig schema met voeding, en om de 4 maanden een supplement) dat is mijn idee over trainen. Vooral krachtsport is als een trap. Stap voor stap. en ik zit in fase 2 ;-) groetjes... |
| | |
| | #25 |
| Dutch Bodybuilder | Wow! Karma!
__________________ "la vita č dura, cosė sono io" "Che cosa non li uccide, li rende pių forti." |
| | |
| | #26 |
| Competitive Bodybuilder | Train je uberhaupt wel nu?
__________________ Klik hier voor mijn Bill Star logje: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...-logje-153940/ Foto's: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post2835444 176 cm lang 64 kg Spoiler |
| | |
| | #27 |
| Cool Novice | bij mij werkt het goed! veel energie goed voor de motivatie enkel het in slaap komen gaat moeilijk |
| | |
| | #28 | |
| ****** | Citaat:
__________________ Mijn Havoc kuur: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...2008-a-146591/ | |
| | |
| | #29 |
| Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 0 | hey maar ik heb ook ergens gelezen dat je geen eiwitten mag drinken voordat je NO Explode gebruikt. wat is de reden daarvan eigenlijk..? |
| | |
| | #30 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 5 | Ik vermoed opname van de werkzame stof, anders duurt het te lang voordat het door je maag is. My guess. d
__________________ Stats 1 mei 2008: 1.82 / 94 kg / 17,0 % / Arm 40 cm |
| | |
| | #31 |
| Cool Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
Karma Power: 0 | |
| | |
| | #32 |
| Cool Novice Geregistreerd: Mar 2007 Locatie: Landgraaf Leeftijd: 20 Geslacht: M
Karma Power: 2 | omdat op nuchtere maag het grootste effect heeft? en idd shake is toch na de training, dus maakt sowieso niks uit? en verder dan dat, vind het toch pure geldverspeling. |
| | |
| | #33 |
| Dutch Bodybuilder | najah ik gebruik geen no-explode maar andere creatine van xxl en stacker C en dan no-shotgun ik verwissel deze 3 om de pot dus als ik een potje stacker C op ga ik die van xxl pakken als die op pak ik no-shotgun het blijft gewoon perfect ze werk doen en kuur bij creatine |
| | |
| | #34 |
| Novice Geregistreerd: May 2008 Locatie: België Leeftijd: 17 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Een maat van mij had al enkele jaren aan een stuk creatine genomen. Door een blessure moest hij een tijdje stoppe met trainen en dus stopte hij ook een tijd met creatine in te nemen. In het ziekenhuis zagen ze in een bloedonderzoek dat zijn creatinegehalte weer normaal was. Op dat moment had hij al weken geen creatine meer ingenomen. |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| no explode |
| Onderwerp Opties | |
| Weergave Modus | |
| |