| | #1 |
| Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 0 | Vraag over NO Explode Hey allemaal, Ik heb een vraag over een supplement genaamd N.O. Explode. Ik heb dit merk overal gezien en besloot het uiteindelijk eens uit te proberen. Ik gebruik 'm nu al bijna 3 maanden en ik pak voor 't trainen 1 schep. ik train ongeveer 3-4 dagen in de week. Er zijn ook wel eens van die dagen dat ik N.O. Explode niet inneem voor 't trainen. Uiteindelijk kwam ik erachter dat er creatine in zit. Mya dat vermoeden had ik al wel, maar wist 't toen nog niet zeker. Ik lees bijna overal dat Creatine in een vorm van een kuur gebruikt moet worden en dan niet langer dan 6-8 weken lang achter elkaar, omdat je lichaam anders zoiets heeft van "hey, nu hoef ik zelf geen creatine meer aan te maken" en dus de fabriek stil zet. Ik gebruik N.O. Explode nu al zolang als ik heb genoemd. Ik begin me een beetje zorgen te maken, aangezien ik 't al zo lang gebruik. Mijn enige troost op 't moment is dat ik N.O. Explode niet elke dag gebruik (1 - 2 x p/week). Mijn vraag is nu: ben ik nog in de veilige zone of moet ik nu uitkijken met 't gebruiken van N.O. Explode? |
| | |
| | #2 |
| Dutch Bodybuilder | Volgens mij maakt dat niet uit, omdat creatine ook in veel eten zit, ik ken mensen die al veel langer creatine nemen, en dan 5g per dag voor de training en nog 5g erachteraan. Dus die zouden dat veel sneller moeten hebben, maar daar hoor ik ze het nooit over hebben.
__________________ "la vita č dura, cosė sono io" "Che cosa non li uccide, li rende pių forti." |
| | |
| | #3 |
| Cool Novice | ik heb no explode trouwens ook maar er staat op de pot niet iets van dat je een paar weken moet stoppen na het gebruiken van een aantal weken ....
__________________ 19/9/2007 :.spiermassa. 39KG. bodyfat 23.2% .Bmi 29.0. / 90.8 KG 6/12/2007 : spiermassa 38.2KG. bodyfat 19.8%. Bmi 27.0. / 84.5 KG NU 21/4/2008: spiermassa 40KG. bodyfat 15.3%. Bmi 25.9 / 81.1 KG |
| | |
| | #4 |
| Dutch Bodybuilder | Aha, lees de achterkant! Dat zal wss alles oplossen.
__________________ "la vita č dura, cosė sono io" "Che cosa non li uccide, li rende pių forti." |
| | |
| | #5 |
| Cool Novice | er staat niks op de achterkant dat je moet stopen na een aantal weken...
__________________ 19/9/2007 :.spiermassa. 39KG. bodyfat 23.2% .Bmi 29.0. / 90.8 KG 6/12/2007 : spiermassa 38.2KG. bodyfat 19.8%. Bmi 27.0. / 84.5 KG NU 21/4/2008: spiermassa 40KG. bodyfat 15.3%. Bmi 25.9 / 81.1 KG |
| | |
| | #6 |
Karma Power: 0 | mya ik weet dat 't niet op de achterkant staat, want heb 't idd ook 100 keer gelezen. maar het is creatine, en misschien dat er bepaalde standaarden zijn voor die stof. dus vandaar |
| | |
| | #7 |
| Cool Novice Geregistreerd: Feb 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 17 Geslacht: M
Karma Power: 0 | |
| | |
| | #8 |
| Cool Novice | na lange tijd NO gebruiken wend je lichaam eraan en helpt het niet meer d8 ik ergens gelezen te hebbe |
| | |
| | #9 | |
| Cool Novice | Citaat:
ik stop ook met myn hydroxycut hardcore mischien heeft dit ook effect
__________________ 19/9/2007 :.spiermassa. 39KG. bodyfat 23.2% .Bmi 29.0. / 90.8 KG 6/12/2007 : spiermassa 38.2KG. bodyfat 19.8%. Bmi 27.0. / 84.5 KG NU 21/4/2008: spiermassa 40KG. bodyfat 15.3%. Bmi 25.9 / 81.1 KG | |
| | |
| | #10 |
| Novice Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 17 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Het is ind zo dat je bij creatine vaak na 6 a 8 weken een rust pauze moet hebben van ongeveer 4 weken. Ik heb echter ff op internet gekeken en kon niet gelijk een link vinden waarin vemeld stond dat dit ook bij no-explode zo is. Ik zou nog ff kijken of je ergens informatie kan vinden over de rustperiode bij no explode. Kan je niks vinden dat zou ik het zekere voor het onzekere nemen en 4 weken rust houden. Verder denk ik dat je het product daarna wel wat meer mag gaan gebruiken. Op trainings dagen: neem op een nuchtere maag 2 tot 3 maatscheppen met 250 – 375 ml koud water of drank naar keuze, 30 tot 45 minuten voor de training. Probeer geen proteine shakes te nemen na dat je explode hebt ingenomen. Na ong. een uur kan het weer. Op rustdagen: enem op een nuchtere maag 1 maatschep met 125 tot 250 ml water of drank naar keuze. hopelijk heb je er wat aan, en suc6 |
| | |
| | #11 |
| Zwalgertozer Geregistreerd: Jan 2007 Locatie: Earth XII Leeftijd: 31 Geslacht: M
Karma Power: 34 | No-explode geanalyseerd. Echt overbodig is ook maar een creatine niet iets waar je je zorgen over hoeft te maken het is geen aas oid. Maak je pot gewoon op en dan stop je een ff....heel simpel.
__________________ Life is short........break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile. Spoiler |
| | |
| | #12 |
| Dutch Bodybuilder | |
| | |
| | #13 | |
Karma Power: 0 | Citaat:
| |
| | |
| | #14 |
| Zwalgertozer Geregistreerd: Jan 2007 Locatie: Earth XII Leeftijd: 31 Geslacht: M
Karma Power: 34 | Nee is niet nodig...want een oplaadfase hoeft ook niet dus alleen op trainingsdagen innemen.
__________________ Life is short........break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile. Spoiler |
| | |
| | #15 |
| Dutch Bodybuilder | Gewoon doorgaan dus. |
| | |
| | #16 | |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2005 Locatie: jonko's dreams Leeftijd: 23 Geslacht: V
Blog Berichten: 2 Karma Power: 15 | Citaat:
__________________ -Nobody is perfect but I'm pretty fucking close- Clawfinger Deadlift pic Blog *eigendom van JonkoŠ* | |
| | |
| | #17 |
| Dutch Bodybuilder | |
| | |
| | #18 |
Karma Power: 0 | hehe* maar jullie hebben allemaal NO Xplode eens gebruikt? merken jullie er erg veel van eigenlijk? zelf merk ik wel dat ik ontzettend hyper word, ik train dan ook wel gemotiveerder en zwaarder, maar ergens heb ik 't gevoel dat 't tussen mijn oren zit. |
| | |
| | #19 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2005 Locatie: jonko's dreams Leeftijd: 23 Geslacht: V
Blog Berichten: 2 Karma Power: 15 | ik heb revenge V3 gebruikt, denk dat het zo wat vergelijkbaar is, loop ook enorm hyper rond dan en merk wel dat ik makkelijker men setjes kan afwerken (of zit het tussen de oortjes? nuja, tintelend gevoel in de handen krijg ik er ook van, best grappig op zich dus zal wel iets inzitten dat iets van effect heeft
__________________ -Nobody is perfect but I'm pretty fucking close- Clawfinger Deadlift pic Blog *eigendom van JonkoŠ* |
| | |
| | #20 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Groningen Leeftijd: 14 Geslacht: M
Karma Power: 4 | ik heb nog nooit zoiets gebruikt....
__________________ Niet lachen hoor! Ja ik weet dat ik een noob ben. Of een novice... So, correct me if i'm wrong! AJAX!!! |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| no explode |
| Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp |
| Weergave Modus | |
| |