Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Specifieke Topics > Tiener Fitness en Bodybuilding

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Weergave Modus
Oud 24 April 2008, 15:44   #1
Novice

Shinfate's Avatar

Geslacht: M
Karma Power: 0 Shinfate is op een gedistingeerde weg
Vraag over NO Explode

Hey allemaal,

Ik heb een vraag over een supplement genaamd N.O. Explode.
Ik heb dit merk overal gezien en besloot het uiteindelijk eens uit te proberen.

Ik gebruik 'm nu al bijna 3 maanden en ik pak voor 't trainen 1 schep. ik train ongeveer 3-4 dagen in de week. Er zijn ook wel eens van die dagen dat ik N.O. Explode niet inneem voor 't trainen.

Uiteindelijk kwam ik erachter dat er creatine in zit. Mya dat vermoeden had ik al wel, maar wist 't toen nog niet zeker. Ik lees bijna overal dat Creatine in een vorm van een kuur gebruikt moet worden en dan niet langer dan 6-8 weken lang achter elkaar, omdat je lichaam anders zoiets heeft van "hey, nu hoef ik zelf geen creatine meer aan te maken" en dus de fabriek stil zet. Ik gebruik N.O. Explode nu al zolang als ik heb genoemd.

Ik begin me een beetje zorgen te maken, aangezien ik 't al zo lang gebruik. Mijn enige troost op 't moment is dat ik N.O. Explode niet elke dag gebruik (1 - 2 x p/week).

Mijn vraag is nu:

ben ik nog in de veilige zone of moet ik nu uitkijken met 't gebruiken van N.O. Explode?
Shinfate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2008, 16:19   #2
Dutch Bodybuilder

Keranos's Avatar

Leeftijd: 15
Karma Power: 1 Keranos is een prachtig lichtbakenKeranos is een prachtig lichtbakenKeranos is een prachtig lichtbakenKeranos is een prachtig lichtbakenKeranos is een prachtig lichtbakenKeranos is een prachtig lichtbakenKeranos is een prachtig lichtbaken
Stuur een bericht via AIM naar Keranos Stuur een bericht via MSN naar Keranos
Volgens mij maakt dat niet uit, omdat creatine ook in veel eten zit, ik ken mensen die al veel langer creatine nemen, en dan 5g per dag voor de training en nog 5g erachteraan. Dus die zouden dat veel sneller moeten hebben, maar daar hoor ik ze het nooit over hebben.

"la vita č dura, cosė sono io"
"Che cosa non li uccide, li rende pių forti."

Keranos is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2008, 16:48   #3
Cool Novice

Filipino's Avatar

Karma Power: 0 Filipino is op een gedistingeerde weg
Bekijk Galerij (3 foto's)
ik heb no explode trouwens ook maar er staat op de pot niet iets van dat je een paar weken moet stoppen na het gebruiken van een aantal weken ....
Filipino is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2008, 17:44   #4
Dutch Bodybuilder

Keranos's Avatar

Karma Power: 1 Keranos is een prachtig lichtbakenKeranos is een prachtig lichtbakenKeranos is een prachtig lichtbakenKeranos is een prachtig lichtbakenKeranos is een prachtig lichtbakenKeranos is een prachtig lichtbakenKeranos is een prachtig lichtbaken
Aha, lees de achterkant! Dat zal wss alles oplossen.

"la vita č dura, cosė sono io"
"Che cosa non li uccide, li rende pių forti."

Oud 25 April 2008, 07:40   #5
Cool Novice

Filipino's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Keranos Bekijk Post
Aha, lees de achterkant! Dat zal wss alles oplossen.
er staat niks op de achterkant dat je moet stopen na een aantal weken...
Oud 25 April 2008, 10:34   #6
Novice

Shinfate's Avatar

mya ik weet dat 't niet op de achterkant staat, want heb 't idd ook 100 keer gelezen. maar het is creatine, en misschien dat er bepaalde standaarden zijn voor die stof. dus vandaar maar als ik van 't pakje uit moet gaan, dan maak ik me geen zorgen
Oud 25 April 2008, 16:33   #7
Cool Novice

Leeftijd: 17
Karma Power: 0 patjebb is op een gedistingeerde weg
Citaat:
Origineel gepost door Filipino Bekijk Post
er staat niks op de achterkant dat je moet stopen na een aantal weken...
waarschijnlijk staat dat er niet op omdat je anders langer met een pak zou doen en minder snel een nieuw pak gaat kopen...
patjebb is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2008, 17:15   #8
Cool Novice

vergil's Avatar

Leeftijd: 20
Karma Power: 1 vergil heeft een spectaculair aura over zichvergil heeft een spectaculair aura over zichvergil heeft een spectaculair aura over zich
na lange tijd NO gebruiken wend je lichaam eraan en helpt het niet meer d8 ik ergens gelezen te hebbe
vergil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 April 2008, 17:42   #9
Cool Novice

Filipino's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door vergil Bekijk Post
na lange tijd NO gebruiken wend je lichaam eraan en helpt het niet meer d8 ik ergens gelezen te hebbe
ik heb het 4 weken gebruikt en ik stop nu 2 weken
ik stop ook met myn hydroxycut hardcore mischien heeft dit ook effect
Oud 28 April 2008, 03:21   #10
Novice

jurjen23's Avatar

Leeftijd: 17
Karma Power: 0 jurjen23 is op een gedistingeerde weg
Het is ind zo dat je bij creatine vaak na 6 a 8 weken een rust pauze moet hebben van ongeveer 4 weken.
Ik heb echter ff op internet gekeken en kon niet gelijk een link vinden waarin vemeld stond dat dit ook bij no-explode zo is.

Ik zou nog ff kijken of je ergens informatie kan vinden over de rustperiode bij no explode. Kan je niks vinden dat zou ik het zekere voor het onzekere nemen en 4 weken rust houden.

Verder denk ik dat je het product daarna wel wat meer mag gaan gebruiken.
Op trainings dagen: neem op een nuchtere maag 2 tot 3 maatscheppen met 250 – 375 ml koud water of drank naar keuze, 30 tot 45 minuten voor de training. Probeer geen proteine shakes te nemen na dat je explode hebt ingenomen. Na ong. een uur kan het weer.

Op rustdagen: enem op een nuchtere maag 1 maatschep met 125 tot 250 ml water of drank naar keuze.

hopelijk heb je er wat aan, en suc6
jurjen23 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 April 2008, 06:37   #11
Zwalgertozer
Elite Member

Enzyme's Avatar

Leeftijd: 31
Karma Power: 34
Enzyme is DBB's Karma KingEnzyme is DBB's Karma KingEnzyme is DBB's Karma KingEnzyme is DBB's Karma KingEnzyme is DBB's Karma KingEnzyme is DBB's Karma KingEnzyme is DBB's Karma KingEnzyme is DBB's Karma KingEnzyme is DBB's Karma KingEnzyme is DBB's Karma KingEnzyme is DBB's Karma KingEnzyme is DBB's Karma KingEnzyme is DBB's Karma King
No-explode geanalyseerd.

Echt overbodig is ook maar een creatine niet iets waar je je zorgen over hoeft te maken het is geen aas oid.
Maak je pot gewoon op en dan stop je een ff....heel simpel.

Enzyme is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 April 2008, 07:01   #12
Dutch Bodybuilder

Keranos's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Enzyme Bekijk Post
No-explode geanalyseerd.

Echt overbodig is ook maar een creatine niet iets waar je je zorgen over hoeft te maken het is geen aas oid.
Maak je pot gewoon op en dan stop je een ff....heel simpel.
Same here!
Oud 28 April 2008, 10:14   #13
Novice

Shinfate's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door jurjen23 Bekijk Post
Het is ind zo dat je bij creatine vaak na 6 a 8 weken een rust pauze moet hebben van ongeveer 4 weken.
Ik heb echter ff op internet gekeken en kon niet gelijk een link vinden waarin vemeld stond dat dit ook bij no-explode zo is.

Ik zou nog ff kijken of je ergens informatie kan vinden over de rustperiode bij no explode. Kan je niks vinden dat zou ik het zekere voor het onzekere nemen en 4 weken rust houden.

Verder denk ik dat je het product daarna wel wat meer mag gaan gebruiken.
Op trainings dagen: neem op een nuchtere maag 2 tot 3 maatscheppen met 250 – 375 ml koud water of drank naar keuze, 30 tot 45 minuten voor de training. Probeer geen proteine shakes te nemen na dat je explode hebt ingenomen. Na ong. een uur kan het weer.

Op rustdagen: enem op een nuchtere maag 1 maatschep met 125 tot 250 ml water of drank naar keuze.

hopelijk heb je er wat aan, en suc6
Ja, ik heb indd ook gelezen dat je 't op rustdagen ook moet innemen. Maar dan vraag ik me af wat daar 't nut van is, aangezien het toch een supplement is dat je training een handje helpt. Is dat dan echt nodig eigelijk?
Oud 28 April 2008, 13:25   #14
Zwalgertozer
Elite Member

Enzyme's Avatar

Leeftijd: 31
Karma Power: 34
Enzyme is DBB's Karma KingEnzyme is DBB's Karma KingEnzyme is DBB's Karma KingEnzyme is DBB's Karma KingEnzyme is DBB's Karma KingEnzyme is DBB's Karma KingEnzyme is DBB's Karma KingEnzyme is DBB's Karma KingEnzyme is DBB's Karma KingEnzyme is DBB's Karma KingEnzyme is DBB's Karma KingEnzyme is DBB's Karma KingEnzyme is DBB's Karma King
Nee is niet nodig...want een oplaadfase hoeft ook niet dus alleen op trainingsdagen innemen.

Enzyme is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 April 2008, 14:50   #15
Dutch Bodybuilder

Keranos's Avatar

Gewoon doorgaan dus.
Oud 28 April 2008, 15:04   #16
Competitive Bodybuilder
Powerlifter Strongman

bikerbabe's Avatar

Leeftijd: 23
Geslacht: V
Blog Berichten: 2
Karma Power: 15
bikerbabe is herboren in de Halfgod realmbikerbabe is herboren in de Halfgod realmbikerbabe is herboren in de Halfgod realmbikerbabe is herboren in de Halfgod realmbikerbabe is herboren in de Halfgod realm
Bekijk Galerij (14 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door Shinfate Bekijk Post
Ja, ik heb indd ook gelezen dat je 't op rustdagen ook moet innemen. Maar dan vraag ik me af wat daar 't nut van is, aangezien het toch een supplement is dat je training een handje helpt. Is dat dan echt nodig eigelijk?
is om meer te kunnen verkopen aan die jongentjes die maar 2 dagen per week trainen

Blog
*eigendom van JonkoŠ*
bikerbabe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 April 2008, 15:10   #17
Dutch Bodybuilder

Keranos's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door bikerbabe Bekijk Post
is om meer te kunnen verkopen aan die jongentjes die maar 2 dagen per week trainen
Haha ik doe 5x per week, maar met me nieuwe schema maar 3x
Oud 28 April 2008, 15:17   #18
Novice

Shinfate's Avatar

hehe* maar jullie hebben allemaal NO Xplode eens gebruikt?

merken jullie er erg veel van eigenlijk?

zelf merk ik wel dat ik ontzettend hyper word, ik train dan ook wel gemotiveerder en zwaarder, maar ergens heb ik 't gevoel dat 't tussen mijn oren zit.
Oud 28 April 2008, 15:21   #19
Competitive Bodybuilder
Powerlifter Strongman

bikerbabe's Avatar

Leeftijd: 23
Geslacht: V
Blog Berichten: 2
Karma Power: 15
bikerbabe is herboren in de Halfgod realmbikerbabe is herboren in de Halfgod realmbikerbabe is herboren in de Halfgod realmbikerbabe is herboren in de Halfgod realmbikerbabe is herboren in de Halfgod realm
Bekijk Galerij (14 foto's)
ik heb revenge V3 gebruikt, denk dat het zo wat vergelijkbaar is, loop ook enorm hyper rond dan en merk wel dat ik makkelijker men setjes kan afwerken (of zit het tussen de oortjes? )
nuja, tintelend gevoel in de handen krijg ik er ook van, best grappig op zich dus zal wel iets inzitten dat iets van effect heeft

Blog
*eigendom van JonkoŠ*
bikerbabe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 April 2008, 15:36   #20
Advanced Bodybuilder

huntelaar's Avatar

Leeftijd: 14
Karma Power: 4 huntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te worden
ik heb nog nooit zoiets gebruikt....

Ja ik weet dat ik een noob ben.
Of een novice...

So, correct me if i'm wrong!

AJAX!!!
huntelaar is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Tags
no explode

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp: