| | #1 |
| Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: België Geslacht: M
Karma Power: 0 | Ik heb vroeger ook al bezig geweest met mijn lichaam in vorm te krijgen. Ik ben nu 17j en voetbal al 12j. Het probleem bij mij is dat ik veel te weinig weeg en bijna geen vet heb in mijn lichaam. Ik wil sinds kort terug beginnen met trainen om toch strak lijf te krijgen voor de vakantie maar is dit mogelijk? Ik train voor voetbal heel het jaar door 2x in de week en in zomer 3xweek + ieder weekend match. Ik zou liefst thuis tijd maken voor de oefeningen. Greetz |
| | |
| | #2 |
| Dutch Bodybuilder | Wat voor spullen heb je thuis tot je beschikking? |
| | |
| | #3 |
| Advanced Bodybuilder | mss voor de zomervakantie van 2009 of 2010 |
| | |
| | #4 |
Karma Power: 0 | 1x trekstaaf voor hele buikspiergordel (hoog-laag) 1x push-upbar 2x 3kg gewichten 1x duowheel |
| | |
| | #5 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 5 | Kzou in elk geval gezond en meer gaan eten! d
__________________ Stats 1 mei 2008: 1.82 / 94 kg / 17,0 % / Arm 40 cm |
| | |
| | #6 |
Karma Power: 0 | Ja eten doe ik normaal zeker niet weinig,veel eigelijk maar komt niks bij. |
| | |
| | #7 |
| Advanced Bodybuilder | dan eet je niet genoeg |
| | |
| | #8 |
Karma Power: 0 | Bij mijn weten niet minder dan andere van mijn leeftijd.. Heb gewoon dat ik weinig vet heb. Lichaamsvet worden toch de spieren?of foute redenering? |
| | |
| | #9 |
| Advanced Bodybuilder | foute redenering |
| | |
| | #10 |
Karma Power: 0 | ok. hoe krijg'k sneller lichaamsgewicht of vetten? niet door meer te eten ofzo doe'k zowiezo al. of hetgeen ervoor zorgt dat je spiermassa krijgt. |
| | |
| | #11 |
| Advanced Bodybuilder | post eens wat je eet op een dag? je krijgt meer spiermassa door goed en gezond te eten, goed te trainen en goed te rusten |
| | |
| | #12 |
| Advanced Bodybuilder | door meer te eten en deftig te trainen. Jij eet wrs amper de helft van wat ik & anderen eten op een dag, dus meer eten. |
| | |
| | #13 |
Karma Power: 0 | Ik eet dagelijks 3x smorgens : 1x kop cruesli + 2a3 boterhammen schoolpauze : koek smiddags : 4a5 boterhammen middagpauze : koek savonds : warm eten avond : snack of nog boterhammen. Ik ben nog schoolgaand* |
| | |
| | #14 |
| Dutch Bodybuilder | duidelijk. kap er smorgens nog een halve liter melk bij om 4 uur 250gr kwark avond, voor je gaat slapen nog eens 250-500gr kwark (best volle in jou geval) je mag gerust ook wat meer boterhammetjes eten, best met kip erop
__________________ Spoiler Log It's not how hard you can hit, but how hard you can get hit! Life is smarter than people think. |
| | |
| | #15 |
| Dutch Bodybuilder | Dat moet allemaal veel meer. Kijk even bij de sticky's, je hebt meer spullen nodig voor thuis of naar de sportschool. |
| | |
| | #16 |
| Dutch Bodybuilder | met dumbbells van 3 kilo kom je niet ver denk ik
__________________ mirror mirror on the wall who is the most skinny ecto of them all Bench Press : 110kg Squat : 130kg Deadlift : 185kg Total: 425kg Overhead press: 3x85kg 1x87.5kg Boom : 3x 82kg 1x87 kg |
| | |
| | #18 |
| Dutch Bodybuilder | hahaha, met een dumbbell van 3Kg? |
| | |
| | #19 |
Karma Power: 0 | Ja die ligt hier nog maar die pak ik zo op.. Iemand met een beginschema voor in de week al te doen thuis? |
| | |
| | #20 |
| Cool Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 15 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Perrysport.nl - Perry halterset 10 Kg in de wereld Fitness halterset van 10 kg, kan je later meer aan hangen kost maar 18 euro bij de scapino heb je ze ook 15 kg voor 27 euro
__________________ Ben maar een beginner... nog wel jah ;-) Vakantie! |
| | |