| | #1 |
| Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: België Geslacht: M
Karma Power: 0 | Ik heb vroeger ook al bezig geweest met mijn lichaam in vorm te krijgen. Ik ben nu 17j en voetbal al 12j. Het probleem bij mij is dat ik veel te weinig weeg en bijna geen vet heb in mijn lichaam. Ik wil sinds kort terug beginnen met trainen om toch strak lijf te krijgen voor de vakantie maar is dit mogelijk? Ik train voor voetbal heel het jaar door 2x in de week en in zomer 3xweek + ieder weekend match. Ik zou liefst thuis tijd maken voor de oefeningen. Greetz |
| | |
| | #2 |
| Dutch Bodybuilder | Wat voor spullen heb je thuis tot je beschikking? |
| | |
| | #3 |
| Advanced Bodybuilder | mss voor de zomervakantie van 2009 of 2010 |
| | |
| | #4 |
Karma Power: 0 | 1x trekstaaf voor hele buikspiergordel (hoog-laag) 1x push-upbar 2x 3kg gewichten 1x duowheel |
| | |
| | #5 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 5 | Kzou in elk geval gezond en meer gaan eten! d
__________________ Stats 1 mei 2008: 1.82 / 94 kg / 17,0 % / Arm 40 cm |
| | |
| | #6 |
Karma Power: 0 | Ja eten doe ik normaal zeker niet weinig,veel eigelijk maar komt niks bij. |
| | |
| | #7 |
| Advanced Bodybuilder | dan eet je niet genoeg |
| | |
| | #8 |
Karma Power: 0 | Bij mijn weten niet minder dan andere van mijn leeftijd.. Heb gewoon dat ik weinig vet heb. Lichaamsvet worden toch de spieren?of foute redenering? |
| | |
| | #9 |
| Advanced Bodybuilder | foute redenering |
| | |
| | #10 |
Karma Power: 0 | ok. hoe krijg'k sneller lichaamsgewicht of vetten? niet door meer te eten ofzo doe'k zowiezo al. of hetgeen ervoor zorgt dat je spiermassa krijgt. |
| | |
| | #11 |
| Advanced Bodybuilder | post eens wat je eet op een dag? je krijgt meer spiermassa door goed en gezond te eten, goed te trainen en goed te rusten |
| | |
| | #12 |