| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #1 |
| Novice Geregistreerd: Jul 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Tips nodig! (voeding en training) Beste bodybuilders In juli ga ik met een paar maten op vakantie naar Spanje. En dan wil je er natuurlijk wel een beetje netjes bijlopen. Ik doe nu ongeveer 7 of 8 maanden aan krachttraining, maar cardio doe ik vrijwel niet. Dus ik heb wel aardig wat spier (vind ik zelf 19 jaar 182 cm 81 kg 17-18% vetpercentage Op het moment let ik niet echt op wat ik eet. Wel neem ik op fitnessdagen wat eiwitpoeder. Ik zou graag wat tips willen over hoe ik m'n vetpercentage omlaag krijg, zonder (vrijwel geen) spiermassa te verliezen. Ik heb nog 10 weken de tijd dus dat zou moeten lukken denk ik Met vriendelijke groet, Ninto |
| | |
| | #2 |
| ★ All Natural Baby ★ | Lees het sticky topic: Cutten, hoe begin ik eens
__________________ Ain't nothing to it, but to do it. 1.81m 90-92 kg 12-13% |
| | |
| | #3 |
| Cool Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 15 Geslacht: M
Karma Power: 0 |
__________________ Ben maar een beginner... nog wel jah ;-) Vakantie! |
| | |
| | #4 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Groningen Leeftijd: 14 Geslacht: M
Karma Power: 4 | Lees de voedingssecties en maak een voedingsschema, blijf goed trainen en je zult resultaat boeken. Ow ja, slaap genoeg...
__________________ Niet lachen hoor! Ja ik weet dat ik een noob ben. Of een novice... So, correct me if i'm wrong! AJAX!!! |
| | |
| | #5 |
| Dutch Bodybuilder | Zonder rust en goed eten kom je nergens |
| | |