Fitness Seller

Starende mensen angst

Bezoekers in dit topic

bodybuild88

Novice
Lid geworden
18 jul 2013
Berichten
27
Waardering
2
Lengte
1m70
Massa
70kg
Hallo, Klinkt misschien raar ik wil weer beginnen in de sportschool, ik moet werken aan korte hamstrings en een zwakke psoas. ik wil graag beginnen, maar ik weet nog van een tijd terug dat toen ik aan de squat begon er hele tijd tips en adviezen werden gezocht naar hoe het beter kon, dat vond ik prettig de hulp, maar ook best irritant want ik verlies elke keer mijn focus als ik denk dat andere mensen staren van hoe ik het fout doe als de trainer er niet bij is... dat weet ik nog van een paar jaar terug :) eerst kijken ze even en later komt er dan toch even iemand zeggen nee dat moet zo terwijl je net klaar bent zucht. Hoe kan ik dan toch knallen in de sportschool zonder last te hebben van mensen die kijken hoe je het doet of hoe je het fout doet... ? ??? ik zit er nog al mee, best simpel en dom , maar ik maak er iets heel groots van.???
 
Doe ipod oortjes in? hoor je ze ook niet :)
 
Heb je zo'n slechte uitvoering en bemoeizuchtige mensen in die gym dan? Bij mij komt er serieus nooit iemand naar me toe, maar misschien straal ik dat ook uit haha.
 
Koptelefoon op muziek op kin omhoog stoer kijken en knallen!
 
Vendetta,rich1337 ah ja , de oordoppen helemaal vergeten , ik gebruik ze niet meer omdat ik even in een fase zit dat het rustig aan moet met mijn oren van de dokter :D

kin omhoog stoer en knallen moet ook wel kunnen na een paar weken denk ik :D

flexx123

Ik doe nu thuis kleine oefeningen en zit te fantaseren hoe het in de sportschool zou gaan ;)

De dumbbell frontsquat , mijn rechtervoet tijdens de beweging schuift een paar centimer naar rechts achter . En mijn linkerbovenbeen iets naar binnen , al zo naar binnen dat ik denk dat ik het fout doe.

Btw Goeie uitstraling heb je dan
 
Vendetta,rich1337 ah ja , de oordoppen helemaal vergeten , ik gebruik ze niet meer omdat ik even in een fase zit dat het rustig aan moet met mijn oren van de dokter :D

kin omhoog stoer en knallen moet ook wel kunnen na een paar weken denk ik :D

flexx123

Ik doe nu thuis kleine oefeningen en zit te fantaseren hoe het in de sportschool zou gaan ;)

De dumbbell frontsquat , mijn rechtervoet tijdens de beweging schuift een paar centimer naar rechts achter . En mijn linkerbovenbeen iets naar binnen , al zo naar binnen dat ik denk dat ik het fout doe.

Btw Goeie uitstraling heb je dan
Probeer vooral zelfverzekerd te zijn in de gym ookal is dat soms moeilijk.. sta open voor tips maar volg vooral je eigen gevoel.. leer van je fouten.. kijk filmpjes leer de techniek.. en zo kom je er wel ;)
 
Angst voor starende mensen? Die mensen miren juist.

Portie man the fuck up, het draait om jou en niet om hen.
 
De oefening goed uitvoeren zodat ze je niet hoeven te verbeteren?
 
Heb je zo'n slechte uitvoering en bemoeizuchtige mensen in die gym dan? Bij mij komt er serieus nooit iemand naar me toe, maar misschien straal ik dat ook uit haha.

zal wel in een basic fit of andere keten trainen :P

hier zijn er veel gym retards en niemand die moeite doet om ze te verbeteren :P
 
Vendetta,rich1337 ah ja , de oordoppen helemaal vergeten , ik gebruik ze niet meer omdat ik even in een fase zit dat het rustig aan moet met mijn oren van de dokter :D

kin omhoog stoer en knallen moet ook wel kunnen na een paar weken denk ik :D

flexx123

Ik doe nu thuis kleine oefeningen en zit te fantaseren hoe het in de sportschool zou gaan ;)

De dumbbell frontsquat , mijn rechtervoet tijdens de beweging schuift een paar centimer naar rechts achter . En mijn linkerbovenbeen iets naar binnen , al zo naar binnen dat ik denk dat ik het fout doe.

Btw Goeie uitstraling heb je dan

Dat maakt niet uit, als mijn mp3 speler leeg is houd ik mn koptelefoon gewoon op xD als mensen dan tegen je praten negeer je ze gewoon omdat je ze zogenaamd niet hoort
 
Dat maakt niet uit, als mijn mp3 speler leeg is houd ik mn koptelefoon gewoon op xD als mensen dan tegen je praten negeer je ze gewoon omdat je ze zogenaamd niet hoort
*lalala lalaaa*
 
XXL t-shirt kopen: "Not here to talk"
Dan komt de boodschap wel over :)
 
Of gewoon terugstaren. Dan kijken ze wel weg.
 
heb ik ook altijd last van, gaan ze achteraf vragen hoe het komt dat ik zo sterk en knap tegelijk kan zijn en dan roep ik altijd heel hard, genetics bro!......
 
Van mentaliteit veranderen: je bent in de sportschool om te knallen, niet steeds praten over je techniek. Techniek is uiteraard belangrijk maar laat zien dat je hun hulp niet altijd nodig hebt.

Heb gelezen dat Dorian Yates (vroeger Mr.O) altijd erg strak over kwam in de gym. Terwijl hij rustte tijdens de sets keek hij alleen maar naar de grond zodat niemand hem zou storen. Na de gym wilde hij wel even kort praten, maar tijdens en voor de gym zeker niet. Het gaat hier puur om de uitstraling.
 
Mensen staren continue naar me. :roflol: Niets van aantrekken. Gewoon je ding doen.
 
Ik snap dat je het vervelend vindt, maar uiteindelijk doen ze je (meestal) een gunst door je erop te wijzen.
Het mag dan vervelend zijn, maar juist van die adviezen kan je (soms) leren en daardoor kan je techniek beter worden.
Daarbij moet ik wel zeggen dat je ook je eigen verstand moet gebruiken, i.p.v. advies blindelings op te volgen.
Je traint aan het einde van de dag toch voor jezelf, dus trek jezelf niet al teveel aan van anderen, en maak lol :)
 
niet leuk he als mensen staren... toch doen ze het, heeft niks mee angst te maken, is gewoon niet leuk. Ze stralen allerlei vragen uit, wat willen ze nou van jouw en waarom vragen ze het niet gewoon ff lekker.
 
Het kan natuurlijk ook zijn dat het tussen je oren zit.

Psychologische term daarvoor is: "Spotlight effect"
Veel mensen hebben daar last van (ik zeg overigens niet dat dat bij jou zo is hoor, het is wel een mogelijkheid).

Hoe dan ook niets van aantrekken, gewoon er boven staan / negeren
 
Van mentaliteit veranderen: je bent in de sportschool om te knallen, niet steeds praten over je techniek. Techniek is uiteraard belangrijk maar laat zien dat je hun hulp niet altijd nodig hebt.

Heb gelezen dat Dorian Yates (vroeger Mr.O) altijd erg strak over kwam in de gym. Terwijl hij rustte tijdens de sets keek hij alleen maar naar de grond zodat niemand hem zou storen. Na de gym wilde hij wel even kort praten, maar tijdens en voor de gym zeker niet. Het gaat hier puur om de uitstraling.

Ja want ze zouden Dorian echt lastig vallen in zijn gym lol,hij ziet er ook een boze fucker uit.

---------- Toegevoegd om 13:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:27 ----------

Het kan natuurlijk ook zijn dat het tussen je oren zit.

Psychologische term daarvoor is: "Spotlight effect"
Veel mensen hebben daar last van (ik zeg overigens niet dat dat bij jou zo is hoor, het is wel een mogelijkheid).

Hoe dan ook niets van aantrekken, gewoon er boven staan / negeren

Had het vroeger ook ook als mensen lachte dacht ik meteen dat t over mij ging bv.
Imo is de gym net een plek waar je dit niet moet hebben
 
Back
Naar boven