AndroidHealthClinic

Spier traint zichzelf?

Bezoekers in dit topic

defmenow

Novice
Lid sinds
4 jul 2011
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
115kg
Vetpercentage
20%
Goededag,

Ik zit met een probleempje, misschien kunnen jullie me helpen of hebben jullie ervaring met dit. De probleem is dat mijn linker schouder zichzelf traint (als het ware). Ik doe alleen cardio in de sportschool en doe de volgende oefeningen in deze volgorde: Crossen(benen), Crossen(hele lichaam) en fietsen. Bij de 1e oefening voel ik al dat mijn linker schouder zichzelf zit te trainen terwijl ik alleen mijn benen beweeg en mijn armen rust op de stangen(links en rechts) van het apparaat. Bij de 2e oefening voel ik dat mijn linker schouder zeer groot word en pijn begint te doen(ik stop dan eventjes en ga later door). Bij de 3e oefening steun ik m'n armen gewoon op de stuur van de fiets en voel gewoon pijn in mijn linkerschouder(het is een afkoeling oefening trouwens).

Info van mijzelf

- Weeg 115kg. (106 nu)
- Lengte 1,85 M.
- 16 jaar
- Fitness 2u. en 15 min. (1u. cross(benen), 1u cross(hele lichaam), 15min fietsen(afkoeling).

Mijn schouders waren altijd even groot nadat ik met cardio ben begonnen en toen werd mijn linker schouder steeds maar groter terwijl mijn rechterschouder normaal bleef. Ik doe een fotootje bij van waar ik de pijn/pomp voel.

Fotootje

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

1 = waar ik het pijn/pomp hele tijd voel en 2 = pijn tijdens mijn eerste oefening.

Ik vind dit heel raar en begrijp er niets van, hopelijk kunnen jullie me helpen. Heb je meer informatie nodig of is dit onduidelijk, vraag maar.

Mvg,
Defmenow
 
228909_Is_this_real_life.jpg
 
Words can not describe your awsomeness in retardation!!!
 
Wat is crossen voor oefening?
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
hahaha strong thread
 
Goede 1 post brah :P
 
BAM BAM BAM die hakt erin.
 
Top punt van volwassenheid. Ik denk dat ik een idee heb, ook al fap ik weinig hoor.

Thanks @ Bonkers.
 
Back
Naar boven