| | #1 |
| Novice Aangemeld: jun 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
Stats: Karma: | Schaduwboxen
Hallo, Er is me verteld geweest dat schaduwboxen zeer goed is om je conditie op peil te houden,en eventueel wat arm/buik spieren mee aantemaken. Klopt dit,of is dit een fabel ? |
| | |
| | #2 |
| Cool Novice Aangemeld: mrt 2008 Locatie: België Leeftijd: 19 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Schaduwboxen
Dus gewoon wat in de lucht slaan?...weerstand: 0,0 Daar kweek je echt geen spieren mee...en voor conditie ga je beter ff een blokje lopen. |
| | |
| | #3 | |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: mei 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Citaat:
Voor conditie kan je het gebruiken maar bedenk wel dat de conditie die je opbouwt dan wel een goede conditie in het bovenlichaam zal zijn (tenzij je ook trappen gebruikt). Voor conditie zou je het dus eventueel wel kunnen gebruiken, maar daar zijn imo betere opties voor, vooral ook omdat schaduwboxen vaak lekker losjes word gedaan en je dus niet een half uur of een uur echt intensieve cardio doet. | |
| | |
| | #4 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Schaduwboxen
Hangt ervan af hoe snel je schaduw is.
__________________ 1.86 82 kg Bf 11.7% Meer Info over mijn evolutie: CoachDO Training Log Bekijk mijn Foto's eens. Recente update Reacties en Tips Welkom! |
| | |
| | #5 |
| Cool Novice | Re: Schaduwboxen
|
| | |
| | #6 | |
| Colossal Veteran Aangemeld: okt 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
Citaat:
Op het laatst kon hij trainen met 100 X de zwaartekracht check hoe fucking breed hij ervan is geworden; http://www.youtube.com/watch?v=j3ume...eature=related succes
__________________ The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you are a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. I have found the Iron to be my greatest friend. Friends may come and go, but two hundred pounds is always two hundred pounds | |
| | |
| | #7 |
| Huge Freak Aangemeld: nov 2007 Locatie: België Geslacht: M
Blog Berichten: 2 Stats: 1m92 92kg 13% Karma: | Re: Schaduwboxen
Wahahah
__________________ Slechte mensen leven lang dus ik drink,rook,tchill tot ik erbij neerval! Pain is temporary, pride is forever CHECK ME LOG UIT! CHECK MEN LOG uiT Hij IS Up TO DATe |
| | |
| | #8 | |
| Ripped Bodybuilder | Re: Schaduwboxen
Citaat:
__________________ ------> Keranos's Log <------ | |
| | |
| | #9 |
shadowboxing and the Wu-Tang sword style. If what you say is true, the Shaolin and the Wu-Tang could be dangerous. Do you think your Wu-Tang sword can defeat me? En garde, I'll let you try my Wu-Tang style." volgens mij doen de "shaolin monks" dat ook. Misschien eens aanmelden bij de lokale klooster. deze film maar eens kijken http://www.imdb.com/title/tt0083062/ |
| | |
| | #10 |
| Cool Novice Aangemeld: jan 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Haha grappig, Schaduwboksen is vooral om je eigen techiek/behendigheid mee te verbeteren. Als je een beginnende bokser bent is het wel interessant om je eigen techniek in de spiegel te zien.. Maar voor de spieruithouding zou ik een bokszak halen, heb je ook nog wat weerstand. |
| | |
| | #11 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: jun 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
je zal geen spieren krijgen met shadowboksen, en ook niet veel met gewoon boksen op een zak, daarvoor moet je in de gym zijn. het is thans wel zo dat je je eigen techniek goed verbetert door shadowboksen, en je kan ook oefenen op het uitblazen tijdens het stoten (veel mensen hebben hier problemen mee, thans is het zeer belangrijk!) schaduwboksen is zeker niet onbelangrijk, zeker in het begin niet. ik zou zeggen doe het een tiental minuutjes voor je training, het is in het algemeen goed voor je conditie, en je techniek.
__________________ mess with the bull, you get the horns! |
| | |
| | #12 |
| Monstrous Giant Aangemeld: okt 2007 Locatie: Den Haag Geslacht: M
Stats: 1m66 66kg 6% Karma: | Re: Schaduwboxen
__________________ Een kut is nog nooit nat geworden van een hangbuik die 260 kilo squat.- "messias" marky |
| | |
| | #13 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: jun 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
pas toch maar op, als hij in z'n super-sayen vorm gaat en hij een kamehameha kan doen ofzo iets dan kan hij heel veel schade aanrechten
__________________ mess with the bull, you get the horns! |
| | |
| | #14 |
__________________ 19jr | 1,90m | 90kg Traint sinds maart '07 Mijn clean bulk progressie Mijn resultaat jaartje Rippetoe's The Enslaved Sculptor Today is a major oppurtunity to grow |
| | |
| | #15 | |
Citaat:
__________________ mess with the bull, you get the horns! | |
| | |
| | #16 | |
| Ripped Bodybuilder | Re: Schaduwboxen
Citaat:
__________________ ------> Keranos's Log <------ | |
| | |
| | #17 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: mrt 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
BRING THE MOTHERFUCKIN RUCKUS
__________________ Insert gay motivational quote here. |
| | |
| | #18 |
| Novice Aangemeld: jun 2008 Locatie: Zutphen Geslacht: V
schaduwboksen is WEL goed om je conditie op peil te houden,zolang je het snel genoeg doet en dan byvoorbeeld in stukken van 4 minuten, 1 minuut rust, 4 minuten, 1minuut rust, en dan byvoorbeeld 4 keer doen, dat is zeker wel goed voor je uithoudingsvermogen. Spieren zul je er niet van krygen nee, daarvoor moet je toch echt andere dingen voor doen |
| | |
| | #19 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: aug 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
je kunt ook luchtgitaar spelen
|
| | |
| | #20 |
| Dutch Bodybuilder | Re: Schaduwboxen
Nou ik vind die van chessboxin tog wel een tad beter |
| | |
![]() |