AndroidHealthClinic

Nieuwe start

Bezoekers in dit topic

BelgianBody

Novice
Lid geworden
16 apr 2015
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
66kg
Hallo iedereen,

Ik ben nieuw op dit forum. Ik ben sinds m'n 15de bezig met fitness. Ik heb het namelijk nooit lang vol kunnen houden maar toch begin ik er telkens terug mee omdat ik het niet kan laten. Ik heb ook altijd tips gekregen van een kennis van me die nu ondertussen een aantal keer Belgisch kampioen powerlifting is. Het probleem was echter dat ik gedurende die jaren ook redelijk veel wiet heb gerookt, waar ik nu ondertussen een maand mee gestopt ben (helemaal niets meer aangeraakt). Ik ben er nu 20 en wil er volledig voor gaan, niet meer stoppen en bijna al men vooruitgang kwijtraken zoals al de vorige keren. Dus ik ben redelijk recent terug beginnen trainen met full body workouts aangezien dit voor beginners het beste is heb ik vaak gelezen. Ik heb nog wel een beetje massa aangezien ik door de jaren heen in korte periodes heb getraind. Nu is de vraag: kunnen jullie me tips geven om zo snel mogelijk (ik weet dat massa kweken tijdrovend is) massa te kweken zonder kuren? :)
 
Veel eten.
Heel veel eten.
En hard en goed trainen natuurlijk.
 
Ok thx :)

Zou ik grote maaltijden eten (3x per dag)? Of zijn kleine maaltijden (6 a 7x per dag) beter om in massa aan te komen?
 
Maakt niet uit hoe vaak je eet, het gaat erom dat je totaal op de dag meer eet dan je verbruikt en de juiste macro's eet. Lees de stickies eens door ;)

http://forum.dutchbodybuilding.com/f183/centraal-veelgestelde-vragen-topic-voor-beginners-163703/

http://forum.dutchbodybuilding.com/f53/startersguide-voor-beginnende-sporters-378470/

---------- Toegevoegd om 19:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:05 ----------

6/7 x per dag

Onderbouwing? Het maakt niet uit voor massa of je 1x eet of 10x eet, als je maar meer eet dan je verbruikt.
 
Onderbouwing? Het maakt niet uit voor massa of je 1x eet of 10x eet, als je maar meer eet dan je verbruikt.

Mee eens. Gaat erom wat jij fijn vind.

Van wiet krijg je toch honger? :D
 
Mee eens. Gaat erom wat jij fijn vind.

Van wiet krijg je toch honger? :D

Niet altijd. Waar de een wel honger van krijgt, krijgt de ander misschien geen honger van ;)
 
alright :) dankje voor de snelle reacties. Ik ben gestopt met wiet roken, maar ik kreeg er wel altijd een reuzehonger van :p
 
Weed geeft mij toch behoorlijke boefkicken :D
 
Back
Naar boven