Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Specifieke Topics > Tiener Fitness en Bodybuilding

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 28 March 2008, 14:29   #21
Huge Freak
Elite Member

Akira's Avatar

Leeftijd: 19
Geslacht: M
Karma Power: 60
Akira is herboren als heerser van het SamsaraAkira is herboren als heerser van het SamsaraAkira is herboren als heerser van het Samsara
Karma Crown
Citaat:
Origineel gepost door Omnipotent Bekijk Post
dus ik moet 3500 kalorien eten 7 dagen per week?

ik weet dat ik veel te weinig eet, maar jij overdrijft een beetje, ik eet me hele leven al weinig, daar is m'n lichaam aan gewend. alleen op de dag dat ik train ontbijt ik wat steviger en ik thuis kom eet ik stevig brood en een uitsmijtertje. en daarna gelijk een middag dutje. ik slaap iig wel genoeg. da's ook een hobby van me.

op een normale doordeweekse dag eet ik
ontbijt : 1,5 snee volkoren met hagelslag + mok thee 4 scheppen suiker.

's middags eet ik 2 volkoren met kaas 2 wit met ham en 1 wit met pindakaas.

om drie uur een mini mars.

's avonds kookt me moeder
ik werk met pijn en moeite naar binnen 170 gram groente
180 gram gekookte aardappels en 80/100 gram vlees. 150 ml yoghurt. 's avonds drink ik nog 250 ml yogi drink en als ik me tanden poets 2 glazen water.

ik weet niet precies hoeveel calorien daar in zitten, mischien komen jullie heel ergens anders op uit.

overdag drink ik 5 koppen koffie met 3 scheppen suiker. dat wil ik veranderen in 2 koppen koffie en drie bekertje drinkyoghurt. en 's avonds voor ik ga slapen mischien wat kwark.

als ik echt te weinig eet, heb ik dan niet 3 % vet ipv 9?

ik ben in 3 maanden tijd al 2 kg aangekomen, dus ik denk dat ik op schema lig.
Nee jij overdrijft, je moet echt meer eten.
Akira is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2008, 14:45   #22
Freaky Bodybuilder

Leeftijd: 16
Karma Power: 24
erca heerst over het Universumerca heerst over het Universumerca heerst over het Universumerca heerst over het Universumerca heerst over het Universumerca heerst over het Universumerca heerst over het Universumerca heerst over het Universum
Stuur een bericht via MSN naar erca
Citaat:
Origineel gepost door spark Bekijk Post
getolereerd
ik ben de king of spelling, hit me with another!
Jantje heeft naar zijn moeder .... (sms sturen in 1 woord)
erca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2008, 14:46   #23
Advanced Bodybuilder

huntelaar's Avatar

Leeftijd: 14
Karma Power: 4 huntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te worden
in 3 maanden maar 2 kg?

Als je net begint kun je in 3 maanden toch minstens 5 kilo aankomen...

Ja ik weet dat ik een noob ben.
Of een novice...

So, correct me if i'm wrong!

AJAX!!!
huntelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2008, 14:47   #24
Massive Warrior

sanca's Avatar

Leeftijd: 29
sanca is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikensanca is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikensanca is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikensanca is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereiken
Karma CrownKarma Crown
Citaat:
Origineel gepost door huntelaar Bekijk Post
in 3 maanden maar 2 kg?

Als je net begint kun je in 3 maanden toch minstens 5 kilo aankomen...
Idd, minstens

don't dream your life
live your dream

sanca's pictures

sanca's pictures 2

sanca's pictures 3

sanca's pictures 4

het leven is hard, daarom moet je KEIHARD zijn

origineel gepost door KukiShu :
I don't lift weights because that's the only thing I can do.
I lift weights because it's the only thing I like to do!
sanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2008, 14:54   #25
Advanced Bodybuilder

huntelaar's Avatar

Leeftijd: 14
Karma Power: 4 huntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te worden
dat zeg ik: minstens

de meesten komen veeeeeeeel meeeeer aan.

Ja ik weet dat ik een noob ben.
Of een novice...

So, correct me if i'm wrong!

AJAX!!!
huntelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2008, 15:01   #26
Huge Freak
Elite Member

Trasher's Avatar

Leeftijd: 23
Karma Power: 50 Trasher heeft Karma uitgeschakeld
Doet me denken aan dit bulk dieet.
Trasher is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2008, 15:06   #27
★ playboybunny ★
Elite Member

flowergrrl's Avatar

Leeftijd: 24
Geslacht: V
flowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma President
Citaat:
Origineel gepost door erca Bekijk Post
Jantje heeft naar zijn moeder .... (sms sturen in 1 woord)
Ik dacht gesmst, volgens het Groene Boekje is het ge-sms't.

OT: véél meer eten en trainen (zoals iedereen al zegt)!

DBB-chick van het jaar 2007/2008

DBB-slet van het jaar 2007/2008
flowergrrl is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2008, 16:53   #28
Competitive Bodybuilder

kamikaza's Avatar

Leeftijd: 19
Karma Power: 10
kamikaza is herboren in de Mens realmkamikaza is herboren in de Mens realmkamikaza is herboren in de Mens realm
Waarom reken je niet je basisbehoefte uit en gaat daar 500 boven zitten??
Welkom trouwens
kamikaza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2008, 19:04   #29
Dutch Bodybuilder

Karma Power: 1 Omnipotent zal spoedig beroemd wordenOmnipotent zal spoedig beroemd worden
mijn basisbehoefte is 1600 ofzo heb ik ergens berekent. maar ik zit wel op 2000, 1500 was een miscalculatie. 5 kilo in 3 maanden? dan kom je in een jaar 20 kg aan, zo fanatiek ben ik niet. ik wil binnen 1,5 jaar op de 72 komen, meer als 75 kg wil ik nieteens wegen. ik ben een ectomorf en zal nooit 100 kg worden zoals jij sanca, want jij bent een endomorf. ik vind ook andere dingen belangrijk zoals snelheid, lenigheid en conditie.
Omnipotent is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2008, 19:31   #30
Cool Novice

Leeftijd: 13
Karma Power: 1 gabenn zal spoedig beroemd wordengabenn zal spoedig beroemd worden
Citaat:
mijn basisbehoefte is 1600 ofzo heb ik ergens berekent. maar ik zit wel op 2000, 1500 was een miscalculatie. 5 kilo in 3 maanden? dan kom je in een jaar 20 kg aan, zo fanatiek ben ik niet.
zo moet je niet rekenen, het is meestal zo dat je in het begin veel meer aankomt dan na een tijd trainen, omdat je dan nog veel te winnen hebt, als je al 100 kg weegt ( droog ) kom je echt niet meer zo snel aan als toen je net begon en 50-60 kg woog
gabenn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2008, 19:51   #31
Cool Novice

Karma Power: 1 gabenn zal spoedig beroemd wordengabenn zal spoedig beroemd worden
Citaat:
dus ik moet 3500 kalorien eten 7 dagen per week?
nee jij overdrijft nu, er zijn mensen die 5000-7000 kcal eten als ze in de bulk zitten, en niemand zegt dat je meteen 2000kcal meer moet gaan eten, en zeven dagen in de week is slecht voor je, minstens 2 dagen rust, voor beginners werkt 3 dagen fullbody goed

Citaat:
ik weet dat ik veel te weinig eet, maar jij overdrijft een beetje, ik eet me hele leven al weinig, daar is m'n lichaam aan gewend.
dit betekend dus echt niet dat je je lichaam niet kan dwingen je aan te passen aan meer eten, je moet er wel ook wat vertrouwen in hebben dat je meer kan eten he?
Citaat:
op een normale doordeweekse dag eet ik
ontbijt : 1,5 snee volkoren met hagelslag + mok thee 4 scheppen suiker.

's middags eet ik 2 volkoren met kaas 2 wit met ham en 1 wit met pindakaas.

om drie uur een mini mars.

's avonds kookt me moeder
ik werk met pijn en moeite naar binnen 170 gram groente
180 gram gekookte aardappels en 80/100 gram vlees. 150 ml yoghurt. 's avonds drink ik nog 250 ml yogi drink en als ik me tanden poets 2 glazen water.

ik weet niet precies hoeveel calorien daar in zitten, mischien komen jullie heel ergens anders op uit.

overdag drink ik 5 koppen koffie met 3 scheppen suiker. dat wil ik veranderen in 2 koppen koffie en drie bekertje drinkyoghurt. en 's avonds voor ik ga slapen mischien wat kwark.

als ik echt te weinig eet, heb ik dan niet 3 % vet ipv 9?

ik ben in 3 maanden tijd al 2 kg aangekomen, dus ik denk dat ik op schema lig.
veel te veel suiker, yoki en drinkyoghurt bevatten volgens mij ook nog veel suiker
Oud 28 March 2008, 19:57   #32
Cool Novice

eet minstens 5 keer het liefst 6-7 keer per dag,elke 2-3 uur ( echt minstens elke 3 uur !!) slaap tien uur per dag, eet genoeg eiwitten, genoeg onverzadigde vetten ( dit is niet erg veel trouwens ), en eet geen tot nauwelijks verzadigd vet, alleen complexe koolhydrathen ( zetmeel ), geen suikers ( behalve na trainen ), omdat je langzaam je energievoorraad wilt gebruiken, en niet een enorme insuline piek wilt hebben en dan nog 2 uur geen energie wilt hebben.

goede dingen om te eten:
Vlees: Kalkoen, kip, rundvlees.
Eieren: zowel het eiwit als eigeel van een ei bevat heel kwalitatief eiwit. Het eigeel is onterecht als "ongezond" bestempeld, onderzoeken tonen aan dat het juist de gezondheid kan verbeteren indien gebruikt i.c.m. een goed dieet.
Vis: Tonijn, zalm, koolvis, enz. Kortgezegd: ALLE vis kan je eten want vis bevat weinig verzadigde en veel onverzadigde vetten en veel eiwitten.
Zuivelproducten: Kwark (platte/verse kaas voor de Belgen) bevat heel veel eiwit (geconcentreerd) en garandeerd een trage afgifte. (Nodig gedurende de nacht of dag) , melk: het is drinkbaar (snel) en bevat een goede hoeveelheid casseine en whey eiwit, kaas: goede bron van eiwit maar let op de verzadigde vetten.

goede complexe kh: rijst, aardappellen

kwark is goed voor voor het slapen gaan

veel succes en plezier hier en ik heet je welkom op het forum!
Oud 28 March 2008, 20:01   #33
Cool Novice

nog een tip voor het trainen, bouw je trainingen rond deze oefeningen:

sqaut
deadlift
bench press
military press

en voeg er oefeningen aan toe, dit zijn allemaal compound oefeningen, ik zie dat je bench press er al bij hebt staan.

kijk hier:

exrx.net

voor oefeningen met bewegende plaatjes over de uitvoering ervan en welke spiergroep(en) ze aanspreken

lees vooral ook de sticky's
Oud 28 March 2008, 20:51   #34
Dutch Bodybuilder

Karma Power: 1 Omnipotent zal spoedig beroemd wordenOmnipotent zal spoedig beroemd worden
ik denk dat ik binnenkort de legpress ga vervangen door de squat. deadlifts is niet mijn ding.
als ik de legpress op 120 kg doe, hoe zwaar moet ik de squat dan ongeveer doen? is dat 120-eigen lichaamsgewicht ofzoiets? met een squatrek dan he, niet met een losse barbel.
Oud 28 March 2008, 20:57   #35
★ playboybunny ★
Elite Member

flowergrrl's Avatar

flowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma President
Citaat:
mijn basisbehoefte is 1600 ofzo heb ik ergens berekent. maar ik zit wel op 2000, 1500 was een miscalculatie. 5 kilo in 3 maanden? dan kom je in een jaar 20 kg aan, zo fanatiek ben ik niet. ik wil binnen 1,5 jaar op de 72 komen, meer als 75 kg wil ik nieteens wegen. ik ben een ectomorf en zal nooit 100 kg worden zoals jij sanca, want jij bent een endomorf. ik vind ook andere dingen belangrijk zoals snelheid, lenigheid en conditie.
Hoe weet je dat?

Citaat:
ik denk dat ik binnenkort de legpress ga vervangen door de squat. deadlifts is niet mijn ding.
als ik de legpress op 120 kg doe, hoe zwaar moet ik de squat dan ongeveer doen? is dat 120-eigen lichaamsgewicht ofzoiets? met een squatrek dan he, niet met een losse barbel.
Waarom zijn deadlifts niet je ding? Hele goeie oefening.

Oud 28 March 2008, 21:07   #36
Dutch Bodybuilder

1600/1700 kcal, ik heb ergens op internet mijn lengte gewicht en leeftijd ingevuld om dat te bereken, om aan te kome was het 1800/1900, en om af te vallen 1300/1400 ofzoiets. maar omdat ik ook een redelijk zware kantoorbaan heb denk ik dat ik wel meer nodig heb eigenlijk.

squats ziet er wel leuk uit, deadlifts is zwaarder voor de hamstrings cker. ik vind het bovenlichaam belangrijker. ik doe ook al leg curls en hyperextensions.
Oud 28 March 2008, 21:35   #37
★ playboybunny ★
Elite Member

flowergrrl's Avatar

Citaat:
1600/1700 kcal, ik heb ergens op internet mijn lengte gewicht en leeftijd ingevuld om dat te bereken, om aan te kome was het 1800/1900, en om af te vallen 1300/1400 ofzoiets. maar omdat ik ook een redelijk zware kantoorbaan heb denk ik dat ik wel meer nodig heb eigenlijk.

squats ziet er wel leuk uit, deadlifts is zwaarder voor de hamstrings cker. ik vind het bovenlichaam belangrijker. ik doe ook al leg curls en hyperextensions.
Goeie reden om ze te gaan doen ja. Deadlifts zien er zeker niet leuk uit? Zijn ook goed voor je bovenlichaam hoor, je krijgt er een mooie rug van... En dat van die kcal snap ik echt niet, als je (in spiermassa) aan wilt komen zou ik sowieso (ruim) boven de 2000 gaan zitten... en hoezo 'zware kantoorbaan'?

Oud 28 March 2008, 21:38   #38
★ All Natural Baby ★
Elite Member

Sava's Avatar

Karma Power: 9
Sava is herboren in de Mens realmSava is herboren in de Mens realmSava is herboren in de Mens realmSava is herboren in de Mens realm
Bekijk Galerij (6 foto's)

1.81m
90-92 kg
12-13%
Sava is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 March 2008, 05:52   #39
Cool Novice

en er zijn trwns ook ecto's van 100+, kijk maar naar jones 13 ( vooral zijn foto's van 'wat bodybuilding voor mij heeft gedaan in 4 jaar' oid )
Oud 29 March 2008, 05:55   #40
Cool Novice

en deadlift is geen isolatieoefening maar een compound, dit betekend dat je meerdere spiergroepen aanspreekt, als ik het goed heb hamstrings en onderrug vooral en nog zo'n beetje elke andere spiergroep om te stabilaseren.

ik snap je post over sqauts niet, maar ze zijn goed voor je quads ( en omdat het compound is bog voor heleboel andere maar vooral voor quads )

edit: ik snap nu wat je bedoeld, en nee, hier is geen berekening voor, gewoon met stang/weinig gewicht beginnen ( techniek oefenen, anders heb je daar later erg last van ) en dan steeds wwat meer omhoog in gewicht.
Antwoord

Bookmark topic

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Post Regels