| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #21 | |
| Huge Freak Geregistreerd: Aug 2005 Locatie: Bruxelles Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citaat:
| |
| | |
| | #22 |
| Freaky Bodybuilder | |
| | |
| | #23 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Groningen Leeftijd: 14 Geslacht: M
Karma Power: 4 | in 3 maanden maar 2 kg? Als je net begint kun je in 3 maanden toch minstens 5 kilo aankomen...
__________________ Niet lachen hoor! Ja ik weet dat ik een noob ben. Of een novice... So, correct me if i'm wrong! AJAX!!! |
| | |
| | #24 |
| Massive Warrior Geregistreerd: May 2006 Locatie: België Leeftijd: 29 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Idd, minstens
__________________ Proud member of the DBB Traps Squad - Traps tot aan je oren!! don't dream your life live your dream sanca's pictures sanca's pictures 2 sanca's pictures 3 sanca's pictures 4 het leven is hard, daarom moet je KEIHARD zijn origineel gepost door KukiShu : I don't lift weights because that's the only thing I can do. I lift weights because it's the only thing I like to do! |
| | |
| | #25 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Groningen Leeftijd: 14 Geslacht: M
Karma Power: 4 | dat zeg ik: minstens de meesten komen veeeeeeeel meeeeer aan.
__________________ Niet lachen hoor! Ja ik weet dat ik een noob ben. Of een novice... So, correct me if i'm wrong! AJAX!!! |
| | |
| | #27 |
| ★ playboybunny ★ Geregistreerd: Sep 2006 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 24 Geslacht: V
Karma Power: 60 | Ik dacht gesmst, volgens het Groene Boekje is het ge-sms't. OT: véél meer eten en trainen (zoals iedereen al zegt)!
__________________ Seriously, I don't give a shit. Living in my own little world. DBB-chick van het jaar 2007/2008 DBB-slet van het jaar 2007/2008 |
| | |
| | #28 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: May 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 10 | Waarom reken je niet je basisbehoefte uit en gaat daar 500 boven zitten?? Welkom trouwens |
| | |
| | #29 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 1 | mijn basisbehoefte is 1600 ofzo heb ik ergens berekent. maar ik zit wel op 2000, 1500 was een miscalculatie. 5 kilo in 3 maanden? dan kom je in een jaar 20 kg aan, zo fanatiek ben ik niet. ik wil binnen 1,5 jaar op de 72 komen, meer als 75 kg wil ik nieteens wegen. ik ben een ectomorf en zal nooit 100 kg worden zoals jij sanca, want jij bent een endomorf. ik vind ook andere dingen belangrijk zoals snelheid, lenigheid en conditie. |
| | |
| | #30 |
| Cool Novice Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 13 Geslacht: M
Karma Power: 1 | zo moet je niet rekenen, het is meestal zo dat je in het begin veel meer aankomt dan na een tijd trainen, omdat je dan nog veel te winnen hebt, als je al 100 kg weegt ( droog ) kom je echt niet meer zo snel aan als toen je net begon en 50-60 kg woog |
| | |
| | #31 | ||
| Cool Novice Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 13 Geslacht: M
Karma Power: 1 | nee jij overdrijft nu, er zijn mensen die 5000-7000 kcal eten als ze in de bulk zitten, en niemand zegt dat je meteen 2000kcal meer moet gaan eten, en zeven dagen in de week is slecht voor je, minstens 2 dagen rust, voor beginners werkt 3 dagen fullbody goed Citaat:
Citaat:
| ||
| | |
| | #32 |
Karma Power: 1 | eet minstens 5 keer het liefst 6-7 keer per dag,elke 2-3 uur ( echt minstens elke 3 uur !!) slaap tien uur per dag, eet genoeg eiwitten, genoeg onverzadigde vetten ( dit is niet erg veel trouwens ), en eet geen tot nauwelijks verzadigd vet, alleen complexe koolhydrathen ( zetmeel ), geen suikers ( behalve na trainen ), omdat je langzaam je energievoorraad wilt gebruiken, en niet een enorme insuline piek wilt hebben en dan nog 2 uur geen energie wilt hebben. goede dingen om te eten: Vlees: Kalkoen, kip, rundvlees. Eieren: zowel het eiwit als eigeel van een ei bevat heel kwalitatief eiwit. Het eigeel is onterecht als "ongezond" bestempeld, onderzoeken tonen aan dat het juist de gezondheid kan verbeteren indien gebruikt i.c.m. een goed dieet. Vis: Tonijn, zalm, koolvis, enz. Kortgezegd: ALLE vis kan je eten want vis bevat weinig verzadigde en veel onverzadigde vetten en veel eiwitten. Zuivelproducten: Kwark (platte/verse kaas voor de Belgen) bevat heel veel eiwit (geconcentreerd) en garandeerd een trage afgifte. (Nodig gedurende de nacht of dag) , melk: het is drinkbaar (snel) en bevat een goede hoeveelheid casseine en whey eiwit, kaas: goede bron van eiwit maar let op de verzadigde vetten. goede complexe kh: rijst, aardappellen kwark is goed voor voor het slapen gaan veel succes en plezier hier en ik heet je welkom op het forum! |
| | |
| | #33 |
Karma Power: 1 | nog een tip voor het trainen, bouw je trainingen rond deze oefeningen: sqaut deadlift bench press military press en voeg er oefeningen aan toe, dit zijn allemaal compound oefeningen, ik zie dat je bench press er al bij hebt staan. kijk hier: exrx.net voor oefeningen met bewegende plaatjes over de uitvoering ervan en welke spiergroep(en) ze aanspreken lees vooral ook de sticky's |
| | |
| | #34 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 1 | ik denk dat ik binnenkort de legpress ga vervangen door de squat. deadlifts is niet mijn ding. als ik de legpress op 120 kg doe, hoe zwaar moet ik de squat dan ongeveer doen? is dat 120-eigen lichaamsgewicht ofzoiets? met een squatrek dan he, niet met een losse barbel. |
| | |
| | #35 | ||
| ★ playboybunny ★ Geregistreerd: Sep 2006 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 24 Geslacht: V
Karma Power: 60 | Citaat:
Citaat:
__________________ Seriously, I don't give a shit. Living in my own little world. DBB-chick van het jaar 2007/2008 DBB-slet van het jaar 2007/2008 | ||
| | |
| | #36 |
Karma Power: 1 | 1600/1700 kcal, ik heb ergens op internet mijn lengte gewicht en leeftijd ingevuld om dat te bereken, om aan te kome was het 1800/1900, en om af te vallen 1300/1400 ofzoiets. maar omdat ik ook een redelijk zware kantoorbaan heb denk ik dat ik wel meer nodig heb eigenlijk. squats ziet er wel leuk uit, deadlifts is zwaarder voor de hamstrings cker. ik vind het bovenlichaam belangrijker. ik doe ook al leg curls en hyperextensions. |
| | |
| | #37 | |
Karma Power: 60 | Citaat:
__________________ Seriously, I don't give a shit. Living in my own little world. DBB-chick van het jaar 2007/2008 DBB-slet van het jaar 2007/2008 | |
| | |
| | #38 |
| ★ All Natural Baby ★ |
__________________ Ain't nothing to it, but to do it. 1.81m 90-92 kg 12-13% |
| | |
| | #39 |
Karma Power: 1 | en er zijn trwns ook ecto's van 100+, kijk maar naar jones 13 ( vooral zijn foto's van 'wat bodybuilding voor mij heeft gedaan in 4 jaar' oid ) |
| | |
| | #40 |
Karma Power: 1 | en deadlift is geen isolatieoefening maar een compound, dit betekend dat je meerdere spiergroepen aanspreekt, als ik het goed heb hamstrings en onderrug vooral en nog zo'n beetje elke andere spiergroep om te stabilaseren. ik snap je post over sqauts niet, maar ze zijn goed voor je quads ( en omdat het compound is bog voor heleboel andere maar vooral voor quads ) edit: ik snap nu wat je bedoeld, en nee, hier is geen berekening voor, gewoon met stang/weinig gewicht beginnen ( techniek oefenen, anders heb je daar later erg last van ) en dan steeds wwat meer omhoog in gewicht. |
| | |