| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #1 |
| Novice Geregistreerd: Feb 2008 Locatie: België Leeftijd: 16 Geslacht: V
Karma Power: 0 | Hi, ik ben onlangs met een dieet gestart, maar heb dit niet echt volgehouden, dus heb ik zoon 3/4tal weken mn eigen zin gedaan s'ochtends: 1glas multifruitsap, een kom Special K Fitness ontbijtgranen + melk op school dan: een appel + appelsien s'middags: yoghurtje + grany koek na school: 1glas fruitsap + sultana koek s'avonds: eten wat de pot schaft. Meestal zo weinig mogelijk saus, of zo weinig mogelijk "slechte" dingen, logisch Voor de rest drink ik 1l water op een dag, wel nogal weinig, maarja Fitness heb ik gedaan, maar ben ik met gestopt wegens bepaalde redenen. Ik probeer nu thuis te 'trainen' door elke dag crunches, leg raises,.. te doen + touwtjespringen voor af te vallen + oefeningen met halters,.. mijn stats: 1m61 , 63kg foto:http://i262.photobucket.com/albums/i...ari7/VOOR2.jpg Heb vooral problemen met mn onderbuik zoals je kan zien. Kan iemand me mss nog tips of raad geven? |
| | |
| | #2 |
| Ripped Bodybuilder | Met zo'n dieet zal je denk ik wel afvallen, maar sport je ook?
__________________ Athletica Nervosa |
| | |
| | #3 |
| Colossal Veteran | damn ik las bevallen
__________________ We can all escape from whatever dilemma we’re in by adopting the correct attitude DBB Adults I am the Alpha and the Omega, the First and the Last, the Beginning and the End |
| | |
| | #4 |
| Cool Novice Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 1 | Wat een geweldig eerlijke foto van jezelf. Ik zou je aanraden om eerst te bepalen wat je basis behoefte is aan kalorieen en dan er wat onder gaan zitten. Daarnaast iedere dag een uurtje cardio te doen en dan zou je eventueel ook nog wat met gewichten kunnen doen. Weet niet of dat je aanspreekt maar je ben op een BB forum dus waarschijnlijk wel? Indien ja, dan graag aangeven wat je doelstellingen zijn wat betrefd spieropbouw. Veel succes! |
| | |
| | #5 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: V
Karma Power: 7 | Ik vind wel dat je echt veel te weinig eet. Eet gewoon bruine boterhammen met kipfilet dan. En een glas water of melk erbij. En lekker verder gaan met sport, thuis of op de sportschool. De zomer komt eraan, ga skeeleren. :-)
__________________ Herinner je gisteren, Droom van morgen. Leef vandaag! karma bounces back! |
| | |
| | #6 |
| Dutch Bodybuilder | Hey, Je eet véél te weinig. Daardoor gaat je lichaam over op een soort overlevingsmodus. Dwz dat alles wat je eet, voor een deel word omgezet in vetten (die onderbuik). Ik zou meer gaan eten, maar meteen ook meer bewegen. Over die calorien heb ik eventjes voor je uitgerekend. Moest je een hele dag gewoon neerzitten, zonder enige beweging, zou je 960kcal moeten opnemen. Op een gemiddelde dag verbruik je er toch wel 300-500 gr dachtik dus maak er pakweg 1500 van zonder probleem Hoe ik uitrekenen kan, zit je met dit dieet rond de ??800??kcal eet smiddags een goed pakje boterhammen (bij mij staat de teller op een schoolmiddag intussen op 8 met kippewit) je mag ook wel wat meer vetten opnemen, want die zijn - tot je verbazing misschien - ook wel essentieel! Conclusie: - Honger jezelf niet uit - Eet zelf wat meer - Beweeg! keep moving girl
__________________ Spoiler Log It's not how hard you can hit, but how hard you can get hit! Life is smarter than people think. |
| | |
| | #7 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 8 | idd meer eten en ten tweede doe je rug recht schouders naar achter dat scheelt al een hoop.
__________________ Pacta sunt servanda --------------------- Als je doet wat je altijd deed, blijf je krijgen wat je altijd kreeg. --------------------- Echte mannen komen niet thuis met bloemen.... MAAR MET HONGER ROARRRRRRRRRR!!!!! --------------------- Wie zijn toekomst niet bepaald, krijgt hem toegewezen |
| | |
| | #8 |
| Cool Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 15 Geslacht: M
Karma Power: 0 | je kunt bijv. gaan hardlopen en evt. met (vriend)innen doen veel meisjes uit mijn omgeving ook... en idd meer eten mag wel
__________________ Ben maar een beginner... nog wel jah ;-) Vakantie! |
| | |
| | #9 |
| Cool Novice Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 1 | het belangrijkste is nu je basisbehoefte berekenen. Ga daar onder zitten. Houd dat aan gedurende een bepaalde tijd, veel discipline gewoon doorknallen niet stoppen en natuurlijk aan de gewichten gaan + cardio. Dan ga je afvallen |
| | |
| | #10 | |
| Dutch Bodybuilder | Citaat:
kijk, het gaat erom om lichaamsvet te doen. Dit doe je door op onderhoud te eten, en niet gewoon veel minder te eten! Hoe eet je op onderhoud? Door te eten voor VETVRIJE MASSA. Ik ben 1.70, 53-54 kg, BF van 9-10% --> Als ik normaal voor mijn lichaamsgewicht eet, zit ik rond de 1650 kcal. Maar op onderhoud eten = die 1650 - 10%*1650kcal. = 1485 kcal om op onderhoud te eten. Dit is enkel als ik neerzit op een dag, en NIETS doe. Boven die 1485kcal moet je je dagelijks verbruik nog meetellen. Dus pakt iets van 300-500 op een vrij actieve dag = 1985, afgerond 2000 kcal
__________________ Spoiler Log It's not how hard you can hit, but how hard you can get hit! Life is smarter than people think. | |
| | |
| | #11 |
| Cool Novice | ey kerel.. jij bent niet 1.70..?
__________________ Spoiler |
| | |
| | #13 |
| Cool Novice | en dan 54 kilo? dammmnnnn
| | |
| | #14 |
| Cool Novice | ik kan me herrineren dat er eerst stond dat je 1.58 was? of vergis ik me nu edit: 1.64 stond er
| | |
| | #16 |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
Karma Power: 22 | Blijf eens ontopic, Je eet te weinig, waardoor je stofwisseling enorm vertraagd. Ga 3/4x per week sporten, maakt niet uit wat, als het maar intensief is, en waar je plezier in hebt. En eet gezonde dingen, vezelrijk, vitamine en mineraal rijk voedsel. Zoals volkoren brood, volkoren pasta's aardappels groenten en mager vlees en zuivel. Maak daarvan een schema en post het hier, dan zullen we wel kijken.
__________________ Insert gay motivational quote here. |
| | |
| | #17 |
| Novice Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 17 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Zoals al gezecht. je eet te weinig. Dit is vaak een fout die gemaakt wordt bij mensen die willen afvallen. probeer goed te eten maar laat de tussendoortjes zitten. Zoal door andere gezecht brood, groente, fruit, vlees, zuivel producten moet je in je voedings patroon laten. probeer meer te gaan sporten. Bijv. gaan hartlopen, fietsen en doe dit minstens 20 minuten. Dit komt omdat na 20 minuten je lijf pas vet reserves gaat gebruiken. En dit wil je natuurlijk bereiken. Suc6. |
| | |
| | #18 |
| Novice Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Karma Power: 0 | mischien sonja bakkers dieet? Ben er zelf ook 20kilo mee kwijtgeraakt Best lekker eten en veel afwisseling.. Goodluck in iedergeval |
| | |
| | #19 | |
| ★ All Natural Baby ★ | Citaat:
![]() OT: TS is allang gevlogen
__________________ Ain't nothing to it, but to do it. 1.81m 90-92 kg 12-13% | |
| | |
| | #20 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: V
Karma Power: 7 | Kan ik me zo voorstellen. Dat hoge testoniveau hier ook altijd.
__________________ Herinner je gisteren, Droom van morgen. Leef vandaag! karma bounces back! |
| | |