| | #1 |
| Novice | Massa krijgen, 15 jaar Hallo, Mij naam is Koen ik ben hier nieuw, en ik ben een jongen. Ik ben 15 jaar en 6 maanden oud. Gewicht: 65 kg Lengte 1,82 BF%: Nog niet uitgerekend. Ik train 4x per week, maandag,dinsdag,donderdag,vrijdag Ik zou graag wat advies willen, over hoe ik een groteren borst en groteren rug kan krijgen etc. Ik ben begonnen toen ik 14 was. Ik train nu 1 jaar en 3 maanden, en pas 1 maand seriues. Dit is mijn voedings schema: s'ochtends: 7:15 1 glas water 1 Mega mass 16000 shake (van Fitshape, gewoon eiwit shake dus) 2 boterhammen met kipfilet (2 plakes per boterham) 1 appel 10:00 3 boterhammen met kipfilet (2 plakjes per boterham) 250ml water 12:00 3 boterhammen met kipfilet (2 plakjes per boterham) 14:00-15:00 500mg Magere kwark (Rauw 16:00 Trainen 18:00 Avond eten (wat de pot schaft) 20:00 250mg magere kwark (rauw) 22:00 Mega mass 16000 shake (eiwit shake) Foto's: ![]() ![]() ![]() Laatst aangepast door Ko3n : 22 March 2008 om 14:05. |
| | |
| | #2 |
| Competitive Bodybuilder | wtf is die bovenste foto "ko3n" je blote reet aan ons showen he? ownee et is je borst ... suc6 met lezen hier, doe er je voordeel mee dat je hier terecht bent gekomen!
__________________ 188 96 kilo 24 jaar vet (te vet) En deze jongen weet waar hij het over heeft hoor: Bosje "In jouw schuild een kleine ronnie coleman dat een ding wat ccker is 8 van mij" |
| | |
| | #3 |
| Novice | |
| | |
| | #4 |
| Cool Novice | Hey man , welkom ik ben iets ouder dan jou Veel succes! Wat train je precies? en wat zijn je doelen? Ik zou trouwens ook noten en pindakaas in je voeding doen, en tonijn |
| | |
| | #5 |
| Novice | oke, thnx hier is mijn schema Maandag: Borst,Biceps,Benen Dinsdags: Buik,Rug,Shouders,Triceps Donderdag: Borst,Triceps,Benen Vrijdag: Vuik,Rug,Schouders,Triceps Mijn doel is (in het normaal nederlands) om spier massa erbij te krijgen, niet als een bodybuilder, maar gewoon een voller lichaam. En ik wil vet laagje van me buik af omdat ik een 6-pack heb maar ik die niet kan zien vanwegen dat vet laagje. Ojah, wat voor noten zijn goed en om welk tijdstip zal ik ze eten? thnx, koen |
| | |
| | #6 |
| Cool Novice | nouja volgensmij boeit tijdstip niet met noten(correct me if im wrong). je kan ze eten als je trek hebt maar ik doe ze bv ook door de kwark heen. Is wel lekker En hoe train je je spiergroepen welke oefeningen? |
| | |
| | #7 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: May 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 10 | Zou wat variëren in je voeding , misschien wat brinta/havermout of tonijn. |
| | |
| | #8 | |
| Novice | Citaat:
uhhm dat wordt moeilijk.., ik ben nog niet bekend met de preciese namen van oefeningen.. weet wel dat ik bench press doet, fly's enz.. @kamikaza ik zal wel tonijn en noten gaan eten, maar moet ik dan tonijn in olie of in water (blik) en noten cashew noten, of zo'n japanse mix en dergelijken. | |
| | |
| | #9 |
| Cool Novice | Tonijn in water doe ik meestal, dan pak ik 2 blikjes en die gooi in in een bak, daar doe ik dan 1 pakje AH tonijnsalade bij zodat het enig sinds smeerbaar is en smullen maar |
| | |
| | #10 | |
| Novice | Citaat:
als me moeder thuis is vraag ik gelijk of ze dit de volgende x allemaal in de supermarkt kan halen.. dan dood gaan op die sportschool en groeien maar. ps: meestal als ik een spiergroep heb getraind voel ik hem de volgende dag niet, hoe komt dat? | |
| | |
| | #11 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: May 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 10 | Maak opzich niet veel uit , bij de tonijn in olie zit ( logisch ) meer vet , maar die giet ik zelf altijd weg. Tonijn in water zit bijna helemaal geen vet maar vind die zelf wat minder lekker smaken hehe. Je moet gewoon kijken hoeveel totaal je vetten je ongeveer binnenkrijgt en daarvan uit beslissen of je vetten lager/hoger moeten. |
| | |
| | #12 |
| Novice | oke, ik neem denk in vet, dan giet ik dat weg, en dan eet ik het gewoon rauw op, uit een schaaltje. maar waneer zal ik dan tonijn gaan eten?, moet je ff me voedingsschema zien hierboven. |
| | |
| | #13 |
Karma Power: 10 | Durf ik zo niet te zeggen. Ben zelf ook nog lerende hehe maar tonijn eet ik altijd als 2de maaltijd. Heb daar geen speciale reden voor. |
| | |
| | #14 |
| Novice | oke, maar kan iemand hier een goed trainings schema voor me maken? |
| | |
| | #15 |
| Cool Novice | eey uit een schaaltje rauw vind ik niet te vreten |
| | |
| | #16 |
| Novice | ik ga naar een sportschool, allen daar hebben ze nu een maand training die gaat zo. bij elke oefening 2x 8 herhalingen dan 1x 6 herhalingen 1x 4 herhalingen 1x 2 herhalingen dan 50% van dat gewicht af en dan uitdouwen vind ik maar niks ik doe dan liever 8-12 rep met 3 sets. en ik ben niet moeilijk met eten, yoghurt, kwark, tonijn ik eet alles rauw! |
| | |
| | #17 |
Karma Power: 10 | Mag je niet zelf bepalen hoe je traind?? |
| | |
| | #18 |
| Novice Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: almere Leeftijd: 15 Geslacht: M
Karma Power: 0 | |
| | |
| | #19 |
| Banned | succes met je doelen |
| | |
| | #20 |
| Novice | |
| | |