AndroidHealthClinic

Klachten na anabole steroïde testosterone

Bezoekers in dit topic

Joppiee

Novice
10 jaar lid
Lid sinds
22 mrt 2010
Berichten
9
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
70kg
Ik heb hier niet gepost om aandacht of om jullie mij te laten geloven. Ik heb negatieve ervaringen beleefd waaronder dit natuurlijk volledig mijn eigen schuld is. Dat ter zijde het ging er mij om hoeveel dit kwaad kon en hoe dit te verhelpen is en eventueel anderen die deze klachten ook ervaart hebben. Enigszins kon ik om sommige reacties best wel lachen en zag ik de humor ook wel in.

Post kan verwijderd worden. Ik ben tevreden.

Gegroet.
 
Laatst bewerkt:
Kortom, beste jongens en meisjes, wees geen shortcut.
 
Ook veel last van mn borst en linkerarm gehad maar daar maakte doc zich verder niet druk om..
 
Heb je eigenlijk wel enig idee waar je mee bezig bent? Ik zou te alle tijde van alcohol en drugs afblijven zodra ik aan het kuren ben..
 
Misschien was je er zelf ook al achter, maar AAS + Lam zuipen + Coke vindt je lichaam niet zo tof
 
Kortom? Je hebt 6 weken zomaar wat gedaan en een maand na je laatste inject begin je met Nolva?
 
Ja doc en sportarts hebben me heel streng die novla afgeraden.. maar er is me verteld bij klachten gelijk beginnen met nakuur dis het was een beetje een 2 strijd..
 
En? Ben je ook heel breed geworden?
 
En verder tijdens de hele kuur clean geweest.

---------- Toegevoegd om 12:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:15 ----------

En verder tijdens de hele kuur clean geweest.

Geloof t of nie maar toch 12kg aangekomen
 
Ja doc en sportarts hebben me heel streng die novla afgeraden.. maar er is me verteld bij klachten gelijk beginnen met nakuur dis het was een beetje een 2 strijd..

Je hebt wisselende hoeveelheden ingespoten waardoor je een schommelende bloedwaardes kreeg. Dan nog
wat drank & drugs erbij en je vraagt je af waarom je je mentaal raar voelt?

Gewoon je maand Nolva uitdoen en je minder zorgen maken. Loopt wel los dan.
 
Geloof t of nie maar toch 12kg aangekomen

Ik geloof er geen moer van. +12 kg op ~250 mg test ew voor 8 weken.

En wat zijn dat voor vreemde varierende injectie hoeveelheden?
1 ml, 0,5 ml, 1,5 ml, 1 ml. over een periode van 3 weken...

Mensen die denken ff snel gains te pakken en vervolgens volledig slecht erop gaan, vermakelijk.
Goeie stats ook :roflol:
 
Je hebt paniekaanvallen en hyperventilatie. Komt doordat je psychisch je niet goed voelt. Kan ook niet anders met wat jij uitspookt eigenlijk.
 
Ik geloof er geen moer van. +12 kg op ~250 mg test ew voor 8 weken.

En wat zijn dat voor vreemde varierende injectie hoeveelheden?
1 ml, 0,5 ml, 1,5 ml, 1 ml. over een periode van 3 weken...

Mensen die denken ff snel gains te pakken en vervolgens volledig slecht erop gaan, vermakelijk.
Goeie stats ook :roflol:

Hehe ik heb de steroide ook redelijk zwaar onderschat..
 
Not sure if srs.

Wel raar dat je klachten ondervind, normaal gezien moet de combi van AAS, coke, alcohol en diverse medicijnen geen problemen geven.
 
Laatst bewerkt:
Hallo, als dit in de verkeerde plaats gepost is dan graag verplaatsen en niet verwijderen.
21 jaar

Ik heb een kuur van 8 weken gedaan i.v.m klachten eerder gestopt.

Eerste klachten traden op 10 juli. Vrijdag 3 juli injectie nr6 gespoten 1ml. Zondag of die maandag dacht ik er kan wel wat bij.. heb ik mezelf 0.5 bij gespoten. Vrijdag 10 juli weekendje weg met vriendin en die wou mij niet spuiten dus mezelf 1.5ml erin gedaan. En kreeg gelijk het gevoel dat ik ging wegvallen en niet goed werd. Ambu gebeld etc en bleek pankek aanval te zijn geweest. Daarna week erop maatje weer 1ml gedaan en niks aan de hand.

Zaterdag 1 augustus (2 weken geen inject gehad) feestweek ff klein lijntj coke gehad, werd gelijk raar dus alles er proberen uit te blazen en vervolgens paar biertjes gedronken om rustig te worden.. verder niks gebeurt en ging gewoon chill. S avonds eindfeest flink aan het intappen geweest en werd maar niet dronken (huh).. heerlijk geslapen en nog mn behoefte gedaan met mn vriendin. Volgende nacht ging ik weer op bed liggn om te slapen maar kreef weer een aanval.. keel begon dicht te knijpen zat helemaal te shaken en klappertanden ambu gebeld maar na 20 min was het weer over..
Volgende dag huisarts geweest en had schrikwekkend hoge bloeddruk. Medicijne meegekregen om rustig te worden tijdens een aanval.

Vorige week vrijdag op vac gegaan maar kroatie lomp zuipen nergens last van. Vrijdag weer terug ff biertj gedaan by schoonouders en begin weer wazig te worden.

Gisteren toch maar begonnen met novladex maar daar werd ik ook wazig en raar van.

En ik heb nu het gevoel dat ik echt buiten mn lichaam leef.. ik ben helder, actief, maar mn beeld door mn ogen klopt niet.. alsof ik in een roes zit.. raar brak ben maar toch niet slecht voel.. alsof het niet echt is.. iemand raad? Novladex laten wezen of toch doorheen zetten? Ik weer het echt niet meer..

In iedergeval bedankt voor het lezen.

Boosdoener is dat ene biertje. Foei, niet meer doen.
 
ik dacht dat zyzzz al dood was?

drank e drugs naast roids....geen goed plan.
 
:roflol: :roflol: Moeten we hier echt serieus op reageren? Anaboluh, drugs, zuipuh en jezelf meerdere malen voor paal zetten.

Je mag trouwens wel uitkijken met coke en AS als dit echt is. Google eens. Of ik moet het mis hebben, maar meen gelezen te hebben dat het een dodelijke combi kan zijn? Dan ook nog alcohol erbij.. Lekker bezig. Je bankdrukt zeker wel 50kg?
 
Goeie eerste kuur ervaring
 
Back
Naar boven