XXL Nutrition

jeugd in sportschool

Bezoekers in dit topic

The0mega

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid sinds
3 mei 2009
Berichten
1.224
Waardering
32
Lengte
1m79
Massa
90kg
Vetpercentage
14%
Wat vinden jullie nou van die jeugd die met de telefoon in de hand de gym inkomt en voor 30 procent aan het trainen is en voor 70 procent aan het sms/bellen is met z'n sletjes.

Verbieden dat er mob tel meegaan in de gym?

werk zelf in een gym en het begint steeds gekker te worden!

grtz:cool:
 
zolang ze het squatrek maar vrij laten!
 
Wat vinden jullie nou van die jeugd die met de telefoon in de hand de gym inkomt en voor 30 procent aan het trainen is en voor 70 procent aan het sms/bellen is met z'n sletjes.

Verbieden dat er mob tel meegaan in de gym?

werk zelf in een gym en het begint steeds gekker te worden!

grtz:cool:

Bij ons hangt er een bordje dat mensen er op moet atenderen dat mobiele telefoons tijdens het trainen niet gewenst zijn. Jammer genoeg is er een aantal mensen, met name oudere mensen, die zich er niet aan houd. Storend en ook best kinderachtig
 
Bij ons hangt er een bordje dat mensen er op moet atenderen dat mobiele telefoons tijdens het trainen niet gewenst zijn. Jammer genoeg is er een aantal mensen, met name oudere mensen, die zich er niet aan houd. Storend en ook best kinderachtig

netjes, misschien wel een idee..
 
Gewoon zoiets,

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Bij ons is dat ook zo, alleen bij uitzondering af en toe een mobieltje.
 
zorgt voor extra inkomsten voor de fitness maar het materiaal blijft vrij.
ik zie geen probleem :)
 
Ik fitness bij f4f en heb er tot dus ver niks van gemerkt :)
 
Bij ons staat duidelijk op een bordje aangegeven dat o.a. mobiele telefoons verboden zijn in de sportzaal, toch blijven veel klootviolen hun GSM gewoon mee de sportschool in nemen. Dan denk ik echt: ben je nou gewoon echt zo lomp of ben je gewoon stekeblind? En tot overmaat van ramp ook nog velen die dus gewoon echt gaan lopen bellen. En vandaag was er toevallig zo'n mongool die dus zo'n achterlijk piepje op zijn GSM had zitten die constant afging, alsof het een wekker was of zo. Wat een ontzettende mongool was dat zeg, zeker terwijl er dan gewoon met koeienletters op dat bord bij de deur aangegeven staat dat het verboden is die zooi mee de sportzaal in te nemen.
 
tuurlijk niet, who gives a shit.
als hun geen incentive training willen en liever aan het smsen zijn dan
aan het trainen is dat hun probleem.
ik zit er niet mee, maar hun groeien gewoon voor geen meter.
 
zie het regelmatig soms is het vervelend.maar sommige hebben het fatsoen om even op de gang te gaan staan.
 
In alle sportscholen van Apeldoorn is nu een verbod op mobieltjes! Het is vrij irritant als ze benches en andere apparaten bezet houden tijdens het bellen! :@
 
ik heb nog nooit gezien dat iemand is gaan bellen bij mijn sportschool... en ik sport op het USC...
 
Ik heb nog geen jeugd zien bellen ofzo, ikzelf ben 15 maar ik doe door, en probeer niet te treuzelen :P En meestal zie ik zelfs oudere mensen bellen :p
 
Ik heb nog geen jeugd zien bellen ofzo, ikzelf ben 15 maar ik doe door, en probeer niet te treuzelen :P En meestal zie ik zelfs oudere mensen bellen :p

ja kmag kik toch wel keer een sms'ke sturen tijdens de training zkr ^^
ma bij ons ist wel ng dikwijls rustig en plaats te over dusja.
 
Lekker boeiend of ze bellen of niet. Ik let totaal niet op andere in de sportschool dus merk het niet of nauwelijks dat er gebeld wordt.

Heb er meer moeite mee dat zon kneus iets bezet houd zonder er daadwerkelijk iets mee te doen.
 
met zo tien bankjes, 7benchen , twee smiths, 3 squats, en ja nog teveel om op te noemen is er wel nooit iets bezet ^^
 
Back
Naar boven