AndroidHealthClinic

Introductie

Bezoekers in dit topic

KevinMeijer

Novice
Lid sinds
19 okt 2011
Berichten
11
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
95kg
Goeiendag, Heren & dames

Mijn naam is dus:

Kevin meijer (19) en ik kom uit zeeland.
ik weeg 95/96KG en ben 1.83M lang,
ik train nu als het goed is ongeveer 4 maanden
bij sport life in vlissingen en ben eigenlijk begonnen door een
vriend van mij die al 3 jaar traint en mij erheen geloodst heeft,
na de eerste keer wou ik natuurlijk gewoon doorgaan omdat het mij erg aanspreekt om m'n lichaam sterker te maken.

Hiernaast beoefen ik ook nog Freerun, al ruim 5 jaar, waarbij het natuurlijk
ook nodig is om kracht training te beoefenen, ik heb dit altijd gedaan, maar dan zonder enig gewicht.

Bij het trainen probeer ik altijd goed veel gewicht te pakken omdat het mij er om gaat zoals ik al eerder zei mijn lichaam sterker te maken, het uiterlijk komt van mij apart vanzelf wel, dus gaat het er om, om mijn PR's te verbreken.

Hier even de oefeningen die ik het meest train met mijn PR's die ik meer dan 1x kan reppen:

Squats: 125KG
Deadlifts: 160KG
Benchpress: 100KG
Shrugs: 200KG


natuurlijk doe ik hiernaast ook Rows, Shoulderpresses en natuurlijk
wat apparaten en oefeningen met dumbbells maar op de 4 bovenste dingen focus ik me eigenlijk het meest.

Na het trainen doe ik ook nog cardio ruim 25 minuten, waarbij ik het level per minuut 1 stap omhoog gooi.

kwa voeding eet ik gewoon zoals een "normaal" persoon zou eten,
although probeer ik niet te veel te drinken en drink redelijk veel water.

hopelijk heeft dit jullie voldoende geinfomeerd.

gr kevin
 
Hallo Kevin
 
Hallo Kevin.
 
Harde pr's voor 4 maanden trainen man!
 
Idd nice pr's.. Miss voer je ze niet goed uit, als dat wel zo is, nice nice. Welkom!

Vergeleken met de andere pr's wel weinig bij squat.
 
Idd nice pr's.. Miss voer je ze niet goed uit, als dat wel zo is, nice nice. Welkom!
Vergeleken met de andere pr's wel weinig bij squat.
jaah men deadlifts zijn niet helemaal netjes al het goed is, kwa dat squatten kan enig kloppen idd, komt ivm een zwakke knie van vroeger, er was ooit een zwelling ontstaan omdat er een stukje van men kraakbeen of ietsdergelijks was afgebroken en nooit wat.aangedaan ook al zei de dokter dat ik oefeningen moest doen, dusdat.

en over dat zien eerst geloven, jah, ik kan het filmen als ik dat wil, dan zal ik dat maar eens doen.
 
http://vimeo.com/8372993

zo zo, wat een skills man, echt onder en over en terug onder een hekje

are you serious, waarom film je zo'n matige shit :roflol:
 
http://vimeo.com/8372993

zo zo, wat een skills man, echt onder en over en terug onder een hekje

are you serious, waarom film je zo'n matige shit :roflol:

hahaha, denk je dat ik in de winter warneer het glad is lekker salto's ga pompen enzo?? ben gek, dit was eerder een video om te laten zien dat het gewoon goed is om in de winter door te trainen omdat veel mensen daarmee afhaken.
het was gewoon de gedachte achter de video niet de 'moves', ik post niet video's om mensen te laten zien dat ik 'goed' ben, gewoon dat ik nog 'bezig' ben met trainen. just that you know that ^^
 
ja 1 filmpje posten en vervolgens nooit meer trainen :)
 
yep zo deadliften kan je nacken man lag door verkeerd deadliften er flinke tijd uit
 
Back
Naar boven