| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Cool Novice Aangemeld: mrt 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Stats: Karma: | Haat aan jaloers zijn!
Hebben jullie dat ook, van die nepgangsters rond 18-19 met petje op die armpjes hebben die dunner zijn als een 8 jarig jongetje. Ik heb niet veel een hempje aan. Vandaag ging ik dus basketballen voor fun. Nu had ik dus wel een hempje aan. Je weet wel, basketbal Paar van die gasten ,bij de halfpijp vlakbij het basketballen, staan daar met een paar meiden, je ziet ze als eerste naar je armen kijken en je ziet de jaloezie op hun gezicht. Ik ga lekker basketballen en let niet op hun. Hoor je achter je een paar meiden zeggen, zo die heeft spieren. Jongens gelijk, wat een macho, kan niet basketballen. Haalt hij niet enzo. Is niet alleen bij basketballen ofzo hoor. Als ik door dorp loop met een keer een hempje aan of een shirt die wat strakker zit dan is het gelijk, jaloers, en zeggen ze dat je patser bent. Ben ik met dit de enige of hebben jullie daar last van? |
| | |
| | #2 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: aug 2008 Locatie: België Leeftijd: 19 Geslacht: M
Stats: 1m77 89kg 20% Karma: | Re: Haat aan jaloers zijn!
is altijd zo met die skateboard losers met hun petjes...en altijd een grote muil als ze met z'n 10 zijn, als ze alleen zijn zeggen ze nooit wat.
__________________ Origineel gepost door McMetronome:Deadlift gaat wel fijn ja.Alleen jammer van mn eelt vandaag, gelukkig wel een stoere pleister met zebra-motief! origineel gepost door SniperX:Melk drink ik 0.6l per dag, dat zijn al 300 calorieën. Misschien dat ik zelfs een extra beker melk erbij ga gooi, daarvoor kan ik al weer 2 blikken cola laten staan 046 over A.schwarzenegger:trieste beachboy ipv bber |
| | |
| | #3 | |
Stats: Karma: | Re: Haat aan jaloers zijn!
Citaat:
Ze durven dan alleen achter een beetje over te praten. kom je een keer naar hun toe zijn ze gelijk stil. | |
| | |
| | #4 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: aug 2008 Locatie: België Leeftijd: 19 Geslacht: M
zijn hier ook een groot probleem..zijn ook vaak dat soort kerels die je met 5 in elkaar slaan gewoon omdat je naar hun keek, of dat soort dingen (zonder reden dus) heb al 2 keer last gehad met dit soort mensen, 1 keer dus omdat ik naar hun stonden te kijken (wat niet eens waar was) hier heb ik mij dan heel simpel kunnen uitkrijgen (hij duwde mij, waarna ik zijn arm in een klem heb gelegd) en de tweede keer was ik met een vriend, die 1 trap heeft gegeven, en de anderen ware zo verbaasd dat ze meteen weggingen...zijn ook vaak de kerels die met drugs en dergelijke bezig zijn.
__________________ Origineel gepost door McMetronome:Deadlift gaat wel fijn ja.Alleen jammer van mn eelt vandaag, gelukkig wel een stoere pleister met zebra-motief! origineel gepost door SniperX:Melk drink ik 0.6l per dag, dat zijn al 300 calorieën. Misschien dat ik zelfs een extra beker melk erbij ga gooi, daarvoor kan ik al weer 2 blikken cola laten staan 046 over A.schwarzenegger:trieste beachboy ipv bber |
| | |
| | #5 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Haat aan jaloers zijn!
Gewoon een most muscular doen dan houden ze op
__________________ 19jr | 1,90m | 90kg Traint sinds maart '07 Mijn clean bulk progressie Mijn resultaat jaartje Rippetoe's The Enslaved Sculptor Today is a major oppurtunity to grow |
| | |
| | #6 |
|
| | |
| | #7 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: mei 2006 Locatie: Antwerpen Leeftijd: 25 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Haat aan jaloers zijn!
Stoer topic.
__________________ hallo |
| | |
| | #8 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Haat aan jaloers zijn!
geweldige reactie
__________________ LOG KEUN |
| | |
| | #9 |
| | |
| | #10 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: apr 2009 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 16 Geslacht: M
Stats: 1m74 65kg 14% Karma: | Re: Haat aan jaloers zijn!
Jah, maar dan heb je ook nog de echte 'macho's' die alleen maar gaan stoefen met hun frame en big guns * Jaloezie *
__________________ Revalidation from the Nuss Procedure, wish me luck! |
| | |
| | #11 |
| Huge Freak Aangemeld: mei 2006 Locatie: vlaanderen Geslacht: M
nee,wij hebben dat niet,wij zijn niet zo groot
__________________ best bodybuilder ever :..........http://www.youtube.com/watch?v=Jb0oP...eature=related.......... bodybuilding,there's no turning back SIZE DOES MATTER ---superhuman---: http://www.biggertube.com/video/307/...ren-superhuman http://i35.tinypic.com/b4dwrn.jpg LIFE IS 2 SHORT 2 BE SMALL |
| | |
| | #12 |
| Massive Warrior | Re: Haat aan jaloers zijn!
Haha er is toch niets zo leuk als jaloerse blikken van ecto's krijgen, zowel in als buiten de gym. De frustraties die van hun blikken afdruipen alleen al, prachtig. Je zou bijna gaan trainen alleen om die reden
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** |
| | |
| | #13 |
|
| | |
| | #14 |
| HELLBOY FROM HEAVEN | Re: Haat aan jaloers zijn!
En die chickies allemaal tegen hun vriendjes zeggen ik hou niet van gespierde boys, jaja ondertussen
__________________ Ik wil bolletje!! iK keP Wildes gestempt!!! Yee! Wildes!!! |
| | |
| | #15 | |
| Advanced Bodybuilder | Re: Haat aan jaloers zijn!
Citaat:
| |
| | |
| | #16 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: mrt 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 17 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Haat aan jaloers zijn!
Tegenmij zegegn ze altijd, waarom trek je zulke strakke shirts aan. Is wel maat xl mja. Of ik word in de klas anabool genoem |
| | |
| | #17 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: nov 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
haha zulke dingen heb ik ik bijnaam anabolie laat ze lekker. Kijk er niet meer van om. Vanmiddag ff na het trainen naar de stad geweest hadden trainingskleren nog aan dus hempje aan keken ze je ook allemaal aan zodra ze voorbij waren zeiden ze zo die hebben spieren. Even later kwamen er een paar vrouwen (allochtonen) langs en zeiden ze kijk die apen eens naja zeg wou er nog wat van zeggen maar dacht laat maar zitten heeft geen nut.
__________________ The Iron never lies to you. I have found the iron to be my greatest friend. Two hundred pounds will always be two hundred pounds! "My Workout Never Ends, I Just Take 23 Hours Between Sets" |
| | |
| | #18 |
| Cool Novice Aangemeld: sep 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Dit probleem heb ik nou ook altijd. Waar ik ook kom: ''Sow, die traint zeker al vanaf zijn 5e verjaardag'' of ''Die neemt als ontbijt zeker steroiden''. |
| | |
| | #19 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Haat aan jaloers zijn!
Zo dat vraagt om foto's
__________________ 19jr | 1,90m | 90kg Traint sinds maart '07 Mijn clean bulk progressie Mijn resultaat jaartje Rippetoe's The Enslaved Sculptor Today is a major oppurtunity to grow |
| | |
| | #20 | |
Citaat:
__________________ Origineel gepost door McMetronome:Deadlift gaat wel fijn ja.Alleen jammer van mn eelt vandaag, gelukkig wel een stoere pleister met zebra-motief! origineel gepost door SniperX:Melk drink ik 0.6l per dag, dat zijn al 300 calorieën. Misschien dat ik zelfs een extra beker melk erbij ga gooi, daarvoor kan ik al weer 2 blikken cola laten staan 046 over A.schwarzenegger:trieste beachboy ipv bber | |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| haat, jaloers, zijn! |
| Topic opties | |
| |