| | #1 |
| Novice Geregistreerd: May 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 0 | fitness oefeningen Hallo, ik ben een nieuw lid en heb me geregistreerd hier om wat informatie te winnen over fitness / oefeningen etc. ik fitness nu .....2 maandjes ? en dat doe ik thuis. ik heb losse dumbbells met veel verschillende gewichten en een zo'n multi-apparaat ( weet de naam niet ) waar ik me borst , rug , benen , armen enzo kan trainen... nou train ik 3 keer per week en doe gewoon alle oefeningen die ik kan doen en dat zijn nog best veel oefeningen ( dankzij dat multi-apparaat ) ik doe dan gewoon elke oefening 3x 12 reps...en verander het gewicht niet tijdens de reps....( pas na enkele weken als het gewicht te gemakkelijk gaat gooi ik dr 10 kg bij ) nou weet ik niet of ik zo wel het maximale uit me training haal ? moet ik misschien per dag 1 spiergroep trainen dus Bijvoorbeeld: dag 1 de arm oefeningen , dag 2 borst oefeningen , dag 3 rug / benen ipv alle 3 de trainingdagen alle spiergroepen ? misschien kan iemand mij wat tips / informatie geven, of kunnen vertellen welke oefeningen ik juist zou moeten doen, zoals je ziet weet ik er nu nog erg weinig van af |
| | |
| | #2 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 5 | Weet niet hoe vaak je traint en hoe lang (niet langer dan 1.5 uur hoop ik). maar volg eerst 6 maanden maar een algemeen schema (dus van alle spiergroepen wat op bv twee dagen) en ga dan later wat we noemen uitsplitsen, dus bv borst en triceps op een dag en benen, biceps etc. Laat je lichaam maar eerst aan oefeningen en gewichten wennen. succes met je training er is hier genoeg info voorhanden in de zgn stickys enmet de searchfunctie. d
__________________ Stats 1 mei 2008: 1.82 / 94 kg / 17,0 % / Arm 40 cm |
| | |