| | #1 |
| Novice | ff voorstellen ik ben nieuw op deze site en wilde me ff voorstellen. ik doe nu al 1 jaar en 6 maanden aan fitness(bodybuilding). en heb al wat aardig geleerd. ik train zojuist 5 dagen in de week aan krachttraining en 3 avonden doe ik aan cardio (mountinbiken) ben het sterkt in me borst bij bankdrukken druk ik zojuist 2 keer 110 kilo. ik zit nu net een weekje aan een dieet om wat droger te worden. en zal ook nog ff me dieet posten zodat jullie hier wat advies aan kunne geven. groetjes
__________________ stats 16 jaar 1,77 lang vetpercentage 20.1% gewicht 81 kilo |
| | |
| | #2 |
| ★ All Natural Baby ★ | squaten en deadliften
__________________ Ain't nothing to it, but to do it. 1.81m 90-92 kg 12-13% |
| | |
| | #3 |
| Novice | squaten 3 keer 100 en deadlift doe ik nie
__________________ stats 16 jaar 1,77 lang vetpercentage 20.1% gewicht 81 kilo |
| | |
| | #4 |
| Cool Novice | waarom niet?
__________________ Spoiler |
| | |
| | #5 |
| Advanced Bodybuilder | een benchpress die hoger is dan een squat klopt niet echt (wel nette bp offcourse) |
| | |
| | #6 |
| Novice | geen idee mijn sportschool is nogal klein maar train me onderrug op een andere manier
| | |
| | #7 |
| Dutch Bodybuilder | Goedzo, post een mooie foto van je |
| | |
| | #8 |
| Novice | ben niet sterk in me benen train ze pas 4 maanden
| | |
| | #9 |
| Dutch Bodybuilder | Nou iig succes verder! |
| | |
| | #10 |
| Cool Novice | ik zou zeker gaan deadliften als ik jou was. Hij is niet alleen voor de onderrug maar spreekt je hele core aan. Daarom heet het ook een compound
| | |
| | #11 |
| Novice | hoe krijg je trouwens foto's op je profiel ?
| | |
| | #12 |
| Cool Novice | naar je foto galerij: foto's oploaden
| | |
| | #13 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2007 Locatie: Overal en nergens Leeftijd: 36 Geslacht: M
Karma Power: 26 | Welkom |
| | |
| | #14 |
| Monstrous Giant Geregistreerd: Dec 2006 Locatie: België Leeftijd: 20 Geslacht: M
Karma Power: 49 | welkom kerel ! deadliften doet echt veel !! ik raad het toch aan hoor ! |
| | |
| | #15 |
| Dutch Bodybuilder | Deadliften deed ik eerst ook niet, nu ik dat wel doe voel ik me een stuk beter |
| | |
| | #16 | |
| Novice | Citaat:
alles piept en kraakt trouwens heb foto's erop gezet
__________________ stats 16 jaar 1,77 lang vetpercentage 20.1% gewicht 81 kilo | |
| | |
| | #17 |
| Dutch Bodybuilder | Oke, ik ga ff kijke |
| | |
| | #18 |
| Dutch Bodybuilder | welkom en succes
__________________ "Eerst het bord van een ander leegeten, en dan pas aan het jouwe beginnen." [José De Cauwer - Ploegleider Silence-Lotto] Live Fast, Die Young! |
| | |
| | #19 |
| Dutch Bodybuilder | Nette foto's kerel. |
| | |
| | #20 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Groningen Leeftijd: 14 Geslacht: M
Karma Power: 4 | bench je echt 2x110? Dat is zeer netjes. BTW, welkom
__________________ Niet lachen hoor! Ja ik weet dat ik een noob ben. Of een novice... So, correct me if i'm wrong! AJAX!!! |
| | |