| | #1 |
| Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 0 | Even voorstellen Beste Bodybuilders (na half jaar flink rond gelezen te hebben hier me nu geregistreerd Ik ben Ryan 15 jaar/1.68m/65kg en train sinds kort in de sportschool, hiervoor trainde ik al thuis met dumbbells en deed sit-ups maar dat was niet echt serieus. Ik trainde in het weekend niet echt vaste dagen, nu ben ik van plan om 4 keer in de week naar de sportschool te gaan. Ik heb me al ingeschreven in de sportschool, train nu sinds 2 dagen daar Mijn doelen zijn om eerst een paar kilo kwijt te raken en vandaar uit meer spiermassa te kweken. Dit ben ik van plan te doen door een goeie voedingschema en trainingsschema. Ik heb ze al laten maken met me sportschool nou wou ik jullie mening er graag over horen. Trainingsschema: Nogmaals mijn doel met dit schema is afvallen --> massa/kracht Ik begin altijd met 10 mins fietsen als W.up, eindig met 20 mins fietsen cooldown. Maandag/Donderdag: Borst Buik Rug Biceps Triceps Woensdag: rust Dinsdag/Vrijdag: Buik Schouders Benen Voedingschema: 7:30 glas brintapap , met 2 bruine boterhammen 10:45 2 bruine boterhammen met kipfilet 12:35 2 bruine boterhammen met kipfilet 15:00 blanke yoghurt met stuk fruit Tussendoor Ontbijt koek 18:00 Avondeten meestal rijst , met groente en vlees Graag tips , Ryan |
| | |
| | #2 |
| Dutch Bodybuilder | Meer eten pik ahah welkom
__________________ armen koud 42 cm benchpress 1x120 max Leeftijd: 19 lengte: 181cm gewicht: 89kg vetpercentage: 10,6 (9,6kg fat mass) |
| | |
| | #3 |
| Cool Novice | Allereerst welkom. Ik zou voor het slapengaan nog een bakje kwark toevoegen voor de langzame eiwitten. Voor de rest zou ik nog wat meer eten. Eet op onderhoud of iets eronder (in de sticky's bij het voeding gedeelte kan je lezen hoe je dat moet berekenen) Als je wil afvallen moet je gaan cardio'en, half uurtje per keer zal je wel gaan merken. Als ik jou was zal ik beginnen met full-body schema 3 keer per week met alleen de zware compounds (squat, deadlift, bench press, militairy press, rows) . Momenteel ben ik zelf bezig met rippetoe (zoek maar met de zoek knop wat dat inhoud.^) Dit is een speciaal schema voor de beginnende krachttrainer. We hebben ook ongeveer de zelfde stats als elkaar. Voor de rest veel succes, en voor vragen zit je hier op het juiste adres!
__________________ Spoiler |
| | |
| | #4 |
| Dutch Bodybuilder | hier pik Cutten: Hoe begin ik?
__________________ armen koud 42 cm benchpress 1x120 max Leeftijd: 19 lengte: 181cm gewicht: 89kg vetpercentage: 10,6 (9,6kg fat mass) |
| | |
| | #5 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2007 Locatie: België Leeftijd: 16 Geslacht: M
Karma Power: 1 | fotos van fysiek ? |
| | |
| | #6 |
| Dutch Bodybuilder | Welkom! En idd meer eten! Succes!
__________________ "la vita č dura, cosė sono io" "Che cosa non li uccide, li rende pių forti." |
| | |
| | #7 |
| Advanced Bodybuilder | zet er dan tenminste bij welke oefeningen je doet... welkom op dbb |
| | |
| | #8 |
| Cool Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 15 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Veel plezier hiero ik zou meer gaan eten als je 4X per week naar de sportschool gaat
__________________ Ben maar een beginner... nog wel jah ;-) Vakantie! |
| | |
| | #9 |
| Zwalgertozer Geregistreerd: Jan 2007 Locatie: Earth XII Leeftijd: 31 Geslacht: M
Karma Power: 34 | Welkom....
__________________ Life is short........break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile. Spoiler |
| | |