| | #1 |
| Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: België Leeftijd: 15 Geslacht: M
Karma Power: 0 | even voorstellen Hallo, Mijn naam is Jan. Ik ben 15 jaar en speel ondertussen 4 jaar waterpolo. Ben net begonnen met trainen. 185 cm groot. Weeg ongeveer 74 kg. Kan er iemand mijn vetpercentage raden? (Zie foto's onderaan) Maandag, woensdag, vrijdag: anderhalf uur waterpolo-,zwemtraining Zondag: wedstrijd Dinsdag, donderdag: een uur fitness Ben ook van plan eventueel thuis aventoe nog wat met gewichten te trainen, bv. op dagen wanneer ik niet kan gaan trainen ofzo.. Op men eten let ik nog niet echt, maar ga hier wel mee beginnen.. Het is de bedoeling om algemeen een betere fysiek te krijgen, dan ook denkend aan meer kracht voor tijdens de waterpolo maar ook voor een mooier lichaam. Hieronder enkele foto's van mij. (foto's konden beter maar poseren kan ik niet en foto's nemen met een timer gaat ook niet altijd perfect) Mvg, Jan ![]() ![]() ![]() |
| | |
| | #2 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 9 | Welkom Jan
__________________ 'Opgeven is de makkelijkste oefening' Zeg maar Lex ipv FLX.. |
| | |
| | #3 |
| Dutch Bodybuilder | welkom en veel succes
__________________ "Eerst het bord van een ander leegeten, en dan pas aan het jouwe beginnen." [José De Cauwer - Ploegleider Silence-Lotto] Live Fast, Die Young! |
| | |
| | #4 |
| Ripped Bodybuilder |
__________________ Use your force and use your defects, then you gonna be a star Stats: 1.70 75 kg Deadlift: 3 x 100 squat: 3 x 90 bench 1 x 90 |
| | |
| | #5 |
| Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: België Leeftijd: 15 Geslacht: M
Karma Power: 0 | niemand die men vetpercentage kan raden? Ben hier wel benieuwd naar... Mvg, Jan |
| | |
| | #7 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: België Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 3 | Welkom !
__________________ Eat-Sleep-Bodybuild like a Beast ! "No limits , No fear " "I am the chosen one, The mighty hand of vengeance, sent down to strike the unroadworthy".. |
| | |
| | #8 |
| Cool Novice Geregistreerd: Nov 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 3 | Welkom Jan, ergens tussen 14-16 % schat ik. |
| | |
| | #9 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2008 Locatie: Maassluis Leeftijd: 16 Geslacht: M
Karma Power: 1 | welkom.
__________________ Kijk hier voor m'n trainingslog http://forum.dutchbodybuilding.com/f...-s-log-157004/ You are wat you’re in this world, ore one of two change. You are somebody ore you ain't nobody. |
| | |