| | |||||||
| Bekijk resultaten enquête: wie heeft gelijk | |||
| mijn vader | | 12 | 19,67% |
| of ik | | 49 | 80,33% |
| Stemmers: 61. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Weergave Modus |
| | #1 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jul 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 1 | discussie Ik heb een discussie met mijn vader hij zegt dat supplementen schadelijk zijn op latere leeftijd, ik zeg dat het niet zo is. Zouden jullie kunnen zeggen wie gelijk heeft of een artikel waar het in staat. Alvast bedankt voor u reactie. Laatst aangepast door Sportie : 26 April 2008 om 12:34. |
| | |
| | #2 |
| Ripped Bodybuilder | Ik zou het haast gaan denken aan gezien je disscutie zo correct intikt:d Nee gewoon bv whey creatine lijkt mij niet schadelijk.
__________________ Use your force and use your defects, then you gonna be a star Stats: 1.70 75 kg Deadlift: 3 x 100 squat: 3 x 90 bench 1 x 90 |
| | |
| | #3 |
| ★ Universal Muscle Ape ★ | Wat heb je met je vader
__________________ Stop whining about your karma and go to the gym........ |
| | |
| | #4 |
Karma Power: 1 | ik gebruik de sup true mass van bsn, hij zegt schadelijk is voor een latere leeftijd als je supplementen gebruik, ik mag dan geen sup kopen als mijn sup/pot op is. Laatst aangepast door Sportie : 26 April 2008 om 12:17. |
| | |
| | #5 |
| Huge Freak Geregistreerd: Mar 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 50 | Hoe oud ben je? |
| | |
| | #6 |
Karma Power: 1 | ik ben 16 en ik gebruikt true mass van bsn |
| | |
| | #7 |
| Advanced Bodybuilder | 16 jaar disscutie |
| | |
| | #8 |
| Ripped Bodybuilder | Ik stem voor je vader, volgens mij is dat een verstandig man.
__________________ ...................2007............................nu.....................2008 Deadlift.........250kg 1x....................265kg 1x................300kg 1x Squat...........160kg 5x....................200kg 1x................200kg 5x Benchpress....145kg 5x....................165kg 1x................170kg 1x Pushpress......120kg 1x....................122,5kg 1x.............130kg 1x Side raises.....12kg 10x....................2kg 3x...................12kg 12x |
| | |
| | #9 |
| Huge Freak Geregistreerd: Mar 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 50 | Haha, niks aan de hand dus. Zie het als een aanvulling op je dagelijkse voeding. Je kan je wel afvragen of je het echt nodig hebt. Iedereen denkt tegenwoordig dat je sups nodig hebt om te gainen, maar dat is natuurlijk helemaal niet zo. Dat wil de supplementenindustrie ons graag wijs maken. Gewoon een kwestie van voldoende eten. Is nog gezonder ook dan die suikerbommen. |
| | |
| | #10 |
| Cool Novice | Supplementen zijn bullshit !
__________________ Stop bitchin start lifting ! |
| | |
| | #11 |
Karma Power: 1 | hoezo zijn supplementen bullshit Laatst aangepast door Sportie : 26 April 2008 om 12:36. |
| | |
| | #12 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2007 Locatie: Overal en nergens Leeftijd: 36 Geslacht: M
Karma Power: 26 | discussie Zorg dat je dagelijkse voeding in orde is dan heb je de 1e paar jaar nog geen Weightgainers nodig. |
| | |
| | #13 |
| King of the hill Geregistreerd: Oct 2002 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 30 | Volgens mij weet je zelf niet eens wat je koopt en consumeert. Want als je dat wel zou weten zou je kunnen uitleggen aan je vader dat het onschuldig is.
__________________ "Mens sana in corpore sano" |
| | |
| | #14 |
Karma Power: 1 | ik zeg dat het een aanvulling op mijn voeding is en ik mag niet van hem de hele dag eten wat dat vind hij ook weer te veel Laatst aangepast door Sportie : 26 April 2008 om 12:37. |
| | |
| | #15 |
| ★ All Natural Baby ★ | Ik zou het aan mijn moeder vragen
__________________ Ain't nothing to it, but to do it. 1.81m 90-92 kg 12-13% |
| | |
| | #16 |
| Zwalgertozer Geregistreerd: Jan 2007 Locatie: Earth XII Leeftijd: 31 Geslacht: M
Karma Power: 34 |
__________________ Life is short........break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile. Spoiler |
| | |
| | #17 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: May 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Karma Power: 4 | alles is ook weer relatief natuurlijk als jij 10 eiwitshakes per dag naar binne werk ja reken maar dat je nieren daar niet blij mee zijn allemaal afhankelijk van welk supplement en welke hoeveelheid
__________________ Stats: 1 X 120 bench 1 X 130 squat 1 X 160 deadlift -----------------+ 410 |
| | |
| | #18 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 8 |
__________________ Pacta sunt servanda --------------------- Als je doet wat je altijd deed, blijf je krijgen wat je altijd kreeg. --------------------- Echte mannen komen niet thuis met bloemen.... MAAR MET HONGER ROARRRRRRRRRR!!!!! --------------------- Wie zijn toekomst niet bepaald, krijgt hem toegewezen |
| | |
| | #19 |
Karma Power: 1 | ik drink bij true mass 2 scoops 500ml melk en dat doe ik 's ochtends en 's avonds. over de hele dag eet ik ongeveer 18 boterhammen met heel veel pindakaas , kipfilet en appelstroop, twee bananen, 1 appel en 's avonds warm eten met verse groente, aardappelen en een stukje vlees of vis. Laatst aangepast door Sportie : 26 April 2008 om 12:40. |
| | |
| | #20 |
| Super Administrator | Hangt er vanaf welke supplementen en welke dosis. Als jij dingen gaat slikken die je testosteron boosten in je tienerjaren dan zou dat mogelijk een effect kunnen hebben op je latere eigen test. Maar dingen als creatine, aminozuren, whey, nitric oxide zijn vrij onschuldig aan gematigde dosis. Conclusie: hij KAN gelijk hebben afhankelijk van hoe jij ermee omgaat.
__________________ ** Graag geen vragen mbt bb via pm ** Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed Doe Mee aan de Grote Tevredenheids Enquête |
| | |