| | #1 |
| Novice Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Karma Power: 0 | buikspiertraining Hallo Ik lees nu al een tijdje mee op het forum en kom veel schema's tegen waar alle oefeningen tot in de puntjes word beschreven, daar heb ik al een hoop aan gehad, maar helaas worden de buikspieroefeningen niet altijd even goed beschreven en daarom doe ik eigenlijk maar de standaard sit-ups. Ik ben daarom erg benieuwd wat jullie doen om die echte sixpack te kweken en hoop dat jullie mij dat willen uitleggen zodat ik dit thuis ook kan trainen. |
| | |
| | #2 |
| Competitive Bodybuilder | Dalen in vetpercentage
__________________ Klik hier voor mijn Bill Star logje: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...-logje-153940/ Foto's: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post2835444 176 cm lang 64 kg Spoiler |
| | |
| | #3 |
| Dutch Bodybuilder | crunch, legraise, en idd dalen in vet%
__________________ "la vita è dura, così sono io" "Che cosa non li uccide, li rende più forti." |
| | |
| | #4 |
| Dutch Bodybuilder | zoals al 2 maal aangehaald werd, dalen in vet% en de schuine buikspieren ook aanpakken oefeningen : - Barbell Side Bend of - Dumbbell Side Bend - Leg raise - Crunch - Gorilla Chins - Oblique crunches - Seated Barbell Twist - Side Bridge Bodybuilding.com - Exercise Guides Database. bekijk hier hoe je de oefeningen uitvoert
__________________ "Eerst het bord van een ander leegeten, en dan pas aan het jouwe beginnen." [José De Cauwer - Ploegleider Silence-Lotto] Live Fast, Die Young! |
| | |
| | #5 |
| Dutch Bodybuilder | is nog maar het 5000e topic hierover. tegenwoordig bestaat er zoiets als de ZOEKFUNCTIE. Die te is te vinden daar bovenaan in het menu! verder zijn er tegenwoordig ook tal van zoekmachines als google, yahoo, msn, ... beschikbaar.
__________________ Spoiler Log It's not how hard you can hit, but how hard you can get hit! Life is smarter than people think. |
| | |
| | #6 | |
Karma Power: 0 | Dankje ik ga het proberen! Citaat:
| |
| | |
| | #7 |
Karma Power: 0 | Sorry he ik stel een vraag en jammer dat daar zo onsymphatiek op gereageerd word, ik dacht er in de regelementen ook zoiets stond als wees aardig voor de nieuwelingen en heb respect voor elkaar en de toon waarop jij praat komt niet heel aardig over. De rest bedankt voor jullie goede reacties! |
| | |
| | #8 | |
| Huge Freak Geregistreerd: Mar 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 50 | Citaat:
welkom trouwens. | |
| | |
| | #9 |
Karma Power: 0 | Dankje, ja dat begrijp ik, voor ouderlingen heb ik respect maar niet voor pikkies van 13 die mij de les proberen te lezen. Ik had ook nog nooit de zoekfunctie gezien en ik wist ook niet goed waar ik moest zoeken anders had ik geen topic geplaatst. Maar nu heb ik in ieder geval weer wat geleerd. |
| | |
| | #10 |
Karma Power: 0 | Ik wil wel dalen in vetpercentage, je ziet m'n buikspieren goed maar er zit een klein hardnekkig randje. Ik heb zitten kijken bij de topics over vetverliezen en toch massa behouden, maar als ik nou al mijn spieren hard train en een aantal keer per week ga hardlopen behoud ik dan toch mij spiermassa?(dit was mij nog niet helemaal duidelijk uit andere topics) |
| | |
| | #11 |
| Cool Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 15 Geslacht: M
Karma Power: 0 |
__________________ Ben maar een beginner... nog wel jah ;-) Vakantie! |
| | |