| | #21 |
| Ripped Bodybuilder | Man man man . Maximum 2 keer per week borst trainen . En gewoon benchen , incline benchen en dippen . Klaar .
__________________ Squat RX , must reader ! |
| | |
| | #22 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 52 Geslacht: M
Karma Power: 1 | Ik doe zelf elke spiergroep 1 x per week: Ma: Borst/triceps. Woe: Rug/Biceps. Vrij: Schouders/Benen + kuiten. Voor de grote spiergroepen doe ik 6 tot 8 sets van 4-6 reps. Voor de kleine spiergroepen: 3 tot 4 sets van 6 tot 8 reps. Achterkant schouders doe ik samen met de rug. Mijn schouderprogramma = 3 sets Military press/2 sets side laterals/1 tot 2 sets Upright Row.
__________________ Stats: 1m77. 97 kg. Vetpercentage weet ik niet precies maar is erg laag. Bench Press: 155 kg x 1. Incline dumbbell bench press: 45 kg x 4 Squats: 230 kg x 1. Military Press (zittend): 100 kg x 4. Bent over row: 140 kg x 4. Deadlift: 210 kg. |
| | |
| | #23 |
| Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 0 | thx ik zal 2 -3 per week trainen en de oefeningen goed uitvoeren en dan een half jaartje wachten en dan krijg je resultaat |
| | |
| | #24 |
| Novice | probeer eens een super set te doen, setje fly's en direct erna bankdrukken, dan ga je ze wel voelen, je triceps zijn namelijk eerder 'uitgeput' dan je borstspieren i.v.m. de grote van de spier, train je eerst je borst apart, en daarna je triceps en borst tegelijk, 'put' je je borst spieren ook volledig uit, mits je het goed doet. geloof mij, dan ga je ze wel voelen |
| | |
| | #25 |
| Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 0 | bedankt en vanaf nu zal het helemaal goed komen en dus 2 a 3 keer per week een super set |
| | |
| | #26 |
| Dutch Bodybuilder | |
| | |
| | #27 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Groningen Leeftijd: 14 Geslacht: M
Karma Power: 4 | om supercompensatie te bereiken moet je idd wel meer dan 1 keer per week trainen, check topic van de week van twee weken geleden ofzo.
__________________ Niet lachen hoor! Ja ik weet dat ik een noob ben. Of een novice... So, correct me if i'm wrong! AJAX!!! |
| | |
| | #28 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 1 | |
| | |
| | #29 | |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 1 | Citaat:
| |
| | |