| | #81 |
| Dutch Bodybuilder | Mja, op een dagje ga je niet echt veel kracht winnen hoor, om echt wat verschil te zien moet je je nog een jaartje in elkaar laten timmeren. En als de trap maar hard genoeg is, kan hij gedag zeggen tegen zijn nageslacht, en komt hij nooit meer in je buurt.
__________________ Spoiler Log It's not how hard you can hit, but how hard you can get hit! Life is smarter than people think. |
| | |
| | #82 | |
| Cool Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 15 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Citaat:
__________________ Ben maar een beginner... nog wel jah ;-) Vakantie! | |
| | |
| | #83 |
| Cool Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: België Leeftijd: 18 Geslacht: M
Karma Power: 0 | verzinmaarwat, hoe kan ik dan op dit jaartje m'n kracht ontwikkellen? het is daarom dat ik deze threat heb geopend, om informatie te krijgen HOE ik moet trainen |
| | |
| | #84 |
| Dutch Bodybuilder | zeg ik tog dat je niet egt kracht moet trainen, kan nog een hele tijd duren eer je echt kracht wint. doe het dan gewoon slim zoals men daar zei van eerst middenrif, dan neus, dan ballen ofzo
__________________ Spoiler Log It's not how hard you can hit, but how hard you can get hit! Life is smarter than people think. |
| | |
| | #85 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: België Leeftijd: 18 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Verspil je tijd niet in de fitness maar ga bij een boksclub. Daar zul je het meeste met zijn want kracht is ook niet alles. En ga zeker niet doen aan judo, karate of al die andere gelijkaardige sporten. |
| | |
| | #86 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 1 | in welke klassen ben je blijven zitten? 1 keer ok, maar 2 keer vind ik wel erg klote, of doet het je niks dat je bent blijven zitten? ik was ook nooit goed op school maar blijven zitten ben ik nooit. dit jaar heb je waarschijnlijk examen, ga je dat wel halen? |
| | |
| | #87 |
| Monstrous Giant |
__________________ -------<[||||||||||||||||]------| Nieuw lid van de AAA (Anonieme Anabolen Apen) I saw a woman wearing a sweatshirt with Guess on it. I said, Thyroid problem?" -- Arnold Schwarzenegger -- |
| | |
| | #88 |
Karma Power: 0 | tegen verzinmaarwat: ik zou graag ook voor later wat kracht ontwikkelen, zodat ik me dan toch beter kan verweren. Hoe ga ik hiermee tewerk? ik wil vooral meer stootkracht krijgen, en meer trapkracht misschien. tegen omni, men moeder is zwaar ziek geweest waardoor ik me niet kon concentreren. vandaar dus |
| | |
| | #89 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 1 | ja, maar ga je je examen wel halen? ik dacht dat mijn leven kut was, zo zie je maar weer, het kan altijd slechter. ben je nog maagd trouwens? |
| | |
| | #90 |
| Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Karma Power: 0 | hier zijn 2 filmpjes die je in praktijk kan oefenen op je boksbal YouTube - Kyokushin karate speed kick tutorial <=== speed/power kicks YouTube - Elbow Strike Tutorial <=== elbow strikes dit zijn met enige oefening makkelijk uit te voeren en vooral snel met slaan moet je niet beginnen maar eindigen als je tegenstander verward/versuft is gewoon oefenen op je boksbal en probeer een 3 hit combo neus-keel-buik/buik keel neus maar ik zou kicks leren als ik jou was die zijn meestal sneller en harder en je kan inspringen of van een grotere afstand schoppen, persoonlijk zou ik weglopen tegen 3 tegenstanders van gelijke kracht en vechtervaring en ze zelf 1 voor 1 opzoeken maar aan jou de keus |
| | |
| | #91 | |
| Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
| |
| | |
| | #92 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Groningen Leeftijd: 14 Geslacht: M
Karma Power: 4 | ben je al wat wijzer geworden van de adviezen?
__________________ Niet lachen hoor! Ja ik weet dat ik een noob ben. Of een novice... So, correct me if i'm wrong! AJAX!!! |
| | |
| | #93 |
Karma Power: 0 | wat bereft de vraag of ik m'n examen haal, lukt wel, ben er stevig opnieuw ingevlogen sinds ik een vriendin heb =) wat betreft de vraag of ik al veel wijzer ben geworden, zeker! heb al veel gevoelige plekken ontdenkt =) wat ik nu toch graag zou willen weten is, behalve dan een combo in 3 delen, hoe ik het best oefen op een bokszak? een minuutje heel hard alles eruit slaan/stampen, of wat langer, op halve kracht boksen? |
| | |
| | #94 |
| Cool Novice Geregistreerd: Nov 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 16 Geslacht: M
Karma Power: 4 | wat ik zelf meestal altijd doe is 2 minuten techniek stoten trappen en weet ik veel en dan 1 minuut non stop slaan op een hard temp. Daar ga je en van zweten en krijg je snelheid+conditie van |
| | |
| | #95 |
| Novice Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 17 Geslacht: M
Karma Power: 0 | ik heb zelf 7 maanden thai boksen gedaan en het belangerijkste is je techniek, je moet je goed stevig staan, benen iets uit elkaar en als je een klap geeft heel je lichaam erachter zetten en je arm helemaal strekken (bijvoorbeeld als je met links voor staan en je slaat met rechts dat je schouder goed meedraait en dat je ook een hoop kracht vanuit je achterste been achter je stoot zet) zodat je verder slaat en met meer kracht en vooral je pols recht houde Laatst aangepast door benny K : 29 April 2008 om 02:42. |
| | |
| | #96 | |
| Novice Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 17 Geslacht: M
YouTube - Kickboxing Basics: Stance dat is een redelijk bijvoorbeeld YouTube - Fitness Kickboxing : Kickboxing technique: cross en hier eentje voor de stoot zelf | |
| | |
| | #97 |
| Cool Novice | aaach doe gewoon wat ervaring op. dat is de beste manier om het te doen. Ben ook begonnen als iemand die steeds klappen ving maar nu ben ik er harder van geworden en ben ik meestal degene die nog staat na een gevecht
__________________ synoniem voor synoniem is? aah the noobie fase is great |
| | |
| | #98 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: May 2007 Locatie: België Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 5 | Voor het krachtgedeelte: ga naar een gym en train met gewichten. Lees hier op het forum rond voor uitleg over oefeningen en schema's. Hier wat hulp met het vechten: http://www.youtube.com/watch?v=O-pd3ekzVr8
__________________ King of the curl machine |
| | |
| | #99 |
| Dutch Bodybuilder | messchien een boks bal had ik vroeger ook word je snel van |
| | |
| | #100 | |
| Super Administrator | Citaat:
Zelfverdediging is overrated, hoe je eruit ziet bepaald of mensen je lastig vallen of niet. Hij heeft dus gelijk dat ie breder en sterker wilt worden.
__________________ ** Graag geen vragen mbt bb via pm ** Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed Doe Mee aan de Grote Tevredenheids Enquête | |
| | |