Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Specifieke Topics > Tiener Fitness en Bodybuilding

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 21 April 2008, 16:09   #81
Dutch Bodybuilder

verzinmaarwat's Avatar

Leeftijd: 13
Geslacht: M
Karma Power: 1 verzinmaarwat is gewoon erg aardigverzinmaarwat is gewoon erg aardigverzinmaarwat is gewoon erg aardigverzinmaarwat is gewoon erg aardigverzinmaarwat is gewoon erg aardig
Bekijk Galerij (4 foto's)
Mja, op een dagje ga je niet echt veel kracht winnen hoor, om echt wat verschil te zien moet je je nog een jaartje in elkaar laten timmeren.

En als de trap maar hard genoeg is, kan hij gedag zeggen tegen zijn nageslacht, en komt hij nooit meer in je buurt.

Log

It's not how hard you can hit, but how hard you can get hit!
Life is smarter than people think.
verzinmaarwat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 April 2008, 17:34   #82
Cool Novice

Leeftijd: 15
Karma Power: 0 Noobob is op een gedistingeerde weg
Citaat:
Origineel gepost door inferno87 Bekijk Post
of hou een feestje bij jou thuis nodig DBB uit en dan lopen we even met je mee naar die gasten mwhahahahaha ik denk dat ze je nooit meer lastig vallen
denk t ook niet nee

Vakantie!
Noobob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 April 2008, 19:43   #83
Cool Novice

Leeftijd: 18
Karma Power: 0 dedaio is op een gedistingeerde weg
verzinmaarwat, hoe kan ik dan op dit jaartje m'n kracht ontwikkellen? het is daarom dat ik deze threat heb geopend, om informatie te krijgen HOE ik moet trainen
dedaio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 April 2008, 20:09   #84
Dutch Bodybuilder

verzinmaarwat's Avatar

Leeftijd: 13
Karma Power: 1 verzinmaarwat is gewoon erg aardigverzinmaarwat is gewoon erg aardigverzinmaarwat is gewoon erg aardigverzinmaarwat is gewoon erg aardigverzinmaarwat is gewoon erg aardig
Bekijk Galerij (4 foto's)
zeg ik tog dat je niet egt kracht moet trainen, kan nog een hele tijd duren eer je echt kracht wint.
doe het dan gewoon slim zoals men daar zei van eerst middenrif, dan neus, dan ballen ofzo

Log

It's not how hard you can hit, but how hard you can get hit!
Life is smarter than people think.
verzinmaarwat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 April 2008, 20:14   #85
Cool Novice

Karma Power: 0 springfield is op een gedistingeerde weg
Verspil je tijd niet in de fitness maar ga bij een boksclub. Daar zul je het meeste met zijn want kracht is ook niet alles. En ga zeker niet doen aan judo, karate of al die andere gelijkaardige sporten.
springfield is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 April 2008, 20:55   #86
Dutch Bodybuilder

Leeftijd: 23
Karma Power: 1 Omnipotent zal spoedig beroemd wordenOmnipotent zal spoedig beroemd worden
in welke klassen ben je blijven zitten? 1 keer ok, maar 2 keer vind ik wel erg klote, of doet het je niks dat je bent blijven zitten? ik was ook nooit goed op school maar blijven zitten ben ik nooit.

dit jaar heb je waarschijnlijk examen, ga je dat wel halen?
Omnipotent is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 April 2008, 23:22   #87
Monstrous Giant

RobertHosper's Avatar

Leeftijd: 27
Karma Power: 60
RobertHosper is DBB's Karma EmperorRobertHosper is DBB's Karma EmperorRobertHosper is DBB's Karma EmperorRobertHosper is DBB's Karma EmperorRobertHosper is DBB's Karma EmperorRobertHosper is DBB's Karma EmperorRobertHosper is DBB's Karma EmperorRobertHosper is DBB's Karma EmperorRobertHosper is DBB's Karma EmperorRobertHosper is DBB's Karma EmperorRobertHosper is DBB's Karma EmperorRobertHosper is DBB's Karma EmperorRobertHosper is DBB's Karma EmperorRobertHosper is DBB's Karma EmperorRobertHosper is DBB's Karma EmperorRobertHosper is DBB's Karma EmperorRobertHosper is DBB's Karma EmperorRobertHosper is DBB's Karma EmperorRobertHosper is DBB's Karma EmperorRobertHosper is DBB's Karma Emperor
Stuur een bericht via MSN naar RobertHosper
Bekijk Galerij (3 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door Stancke Bekijk Post
Weglopen is ook een optie.
neersteken is nog een veel betere

Nieuw lid van de AAA (Anonieme Anabolen Apen)

I saw a woman wearing a sweatshirt with Guess on it. I said, Thyroid problem?" -- Arnold Schwarzenegger --
RobertHosper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 April 2008, 19:38   #88
Cool Novice

tegen verzinmaarwat: ik zou graag ook voor later wat kracht ontwikkelen, zodat ik me dan toch beter kan verweren. Hoe ga ik hiermee tewerk? ik wil vooral meer stootkracht krijgen, en meer trapkracht misschien. tegen omni, men moeder is zwaar ziek geweest waardoor ik me niet kon concentreren. vandaar dus
Oud 22 April 2008, 22:20   #89
Dutch Bodybuilder

Karma Power: 1 Omnipotent zal spoedig beroemd wordenOmnipotent zal spoedig beroemd worden
ja, maar ga je je examen wel halen? ik dacht dat mijn leven kut was, zo zie je maar weer, het kan altijd slechter. ben je nog maagd trouwens?
Omnipotent is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 April 2008, 12:04   #90
Novice

Karma Power: 0 floit is op een gedistingeerde weg
hier zijn 2 filmpjes die je in praktijk kan oefenen op je boksbal

YouTube - Kyokushin karate speed kick tutorial <=== speed/power kicks

YouTube - Elbow Strike Tutorial <=== elbow strikes

dit zijn met enige oefening makkelijk uit te voeren en vooral snel
met slaan moet je niet beginnen maar eindigen als je tegenstander verward/versuft is
gewoon oefenen op je boksbal en probeer een 3 hit combo neus-keel-buik/buik keel neus
maar ik zou kicks leren als ik jou was die zijn meestal sneller en harder en je kan inspringen of van een grotere afstand schoppen, persoonlijk zou ik weglopen tegen 3 tegenstanders van gelijke kracht en vechtervaring en ze zelf 1 voor 1 opzoeken maar aan jou de keus
floit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 April 2008, 12:16   #91
Novice

Karma Power: 0 floit is op een gedistingeerde weg
Citaat:
Origineel gepost door Dwighttt Bekijk Post
heey man nieuwe rambo is uit

HUREENNNNN zou ik zeggen watch and learn

voor voetenwerk zou ik tog echt een James brown of Micheal jackson dvdtje huren soowww daar leer je nog veel van

maar om die leider uit te schakelen is simpel :
stap 1: klap heb keihard op ze plexus (tussen de borst net iets eronder) hierna kan hij moeilijk adem halen.

stap 2: trap heb dan keihard in de ballen (trek je stevigste schoenen aan dus kisten ofzo) hierbij zal hij naar ze ballen grijpen en komen er al enkele traantjes tevoor schijn.

stap 3: geef hem een volle klap op ze neus hierdoor zal het bloeden en gaat het ademhalen moeilijk want hij gaat het door ze mond moeten doen en door de vorige stappen snakt hij naar adem.

stap 4: geef een harde kreet dat je hem heb verslagen net als bij alle k1 gevechten doe net alsof je Sem Schilt heb neergehaald.

al deze stappen moeten binnen een minuut uitgevoerd kunnen worden (ik neem geen verantwoordelijkheid als hij bewusteloos raakt of in het zieken huis terecht komt of erger R.I.P.) . Als dit niet lukt tjah dan moet je maar ff KARATE KID kijken

WAX ON WAX OFF!!!!! MR MIJAGI
mee eens alleen zou ik na die trap in zen ballen een knietje op zen bekwerk geven zodat zen bekkie lekker gevoelig voor klappen blijft de komende paar weken, heb jij ook weer voordeel aan.. en als je slim bent ga je niet met je benen in de breedte staan maar 1 been voor en 1 been schuin achter(soort driehoek) dan kan je bijna vrijwel alles richting het kruis afweren
floit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 April 2008, 16:22   #92
Advanced Bodybuilder

huntelaar's Avatar

Leeftijd: 14
Karma Power: 4 huntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te worden
ben je al wat wijzer geworden van de adviezen?

Ja ik weet dat ik een noob ben.
Of een novice...

So, correct me if i'm wrong!

AJAX!!!
huntelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 April 2008, 20:44   #93
Cool Novice

wat bereft de vraag of ik m'n examen haal, lukt wel, ben er stevig opnieuw ingevlogen sinds ik een vriendin heb =) wat betreft de vraag of ik al veel wijzer ben geworden, zeker! heb al veel gevoelige plekken ontdenkt =) wat ik nu toch graag zou willen weten is, behalve dan een combo in 3 delen, hoe ik het best oefen op een bokszak? een minuutje heel hard alles eruit slaan/stampen, of wat langer, op halve kracht boksen?
Oud 24 April 2008, 15:55   #94
Cool Novice
Elite Member

Leeftijd: 16
Karma Power: 4 Casparr zal spoedig herboren wordenCasparr zal spoedig herboren wordenCasparr zal spoedig herboren wordenCasparr zal spoedig herboren wordenCasparr zal spoedig herboren wordenCasparr zal spoedig herboren wordenCasparr zal spoedig herboren wordenCasparr zal spoedig herboren wordenCasparr zal spoedig herboren wordenCasparr zal spoedig herboren wordenCasparr zal spoedig herboren wordenCasparr zal spoedig herboren wordenCasparr zal spoedig herboren wordenCasparr zal spoedig herboren wordenCasparr zal spoedig herboren wordenCasparr zal spoedig herboren wordenCasparr zal spoedig herboren wordenCasparr zal spoedig herboren wordenCasparr zal spoedig herboren worden
wat ik zelf meestal altijd doe is 2 minuten techniek stoten trappen en weet ik veel en dan 1 minuut non stop slaan op een hard temp. Daar ga je en van zweten en krijg je snelheid+conditie van
Casparr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 April 2008, 02:34   #95
Novice

Leeftijd: 17
Karma Power: 0 benny K is op een gedistingeerde weg
ik heb zelf 7 maanden thai boksen gedaan en het belangerijkste is je techniek,
je moet je goed stevig staan, benen iets uit elkaar en als je een klap geeft heel je lichaam erachter zetten en je arm helemaal strekken (bijvoorbeeld als je met links voor staan en je slaat met rechts dat je schouder goed meedraait en dat je ook een hoop kracht vanuit je achterste been achter je stoot zet) zodat je verder slaat en met meer kracht en vooral je pols recht houde dit kan je oefenen door bijvoorbeeld voor een spiegel te staan en naar je zelf kijkt effe filmpjes voor je zoeke

Laatst aangepast door benny K : 29 April 2008 om 02:42.
benny K is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 April 2008, 02:39   #96
Novice

Leeftijd: 17
Karma Power: 0 benny K is op een gedistingeerde weg
Citaat:
Origineel gepost door benny K Bekijk Post
ik heb zelf 7 maanden thai boksen gedaan en het belangerijkste is je techniek,
je moet je goed stevig staan, benen iets uit elkaar en als je een klap geeft heel je lichaam erachter zetten en je arm helemaal strekken (bijvoorbeeld als je met links voor staan en je slaat met rechts dat je schouder goed meedraait en dat je ook een hoop kracht vanuit je achterste been achter je stoot zet) zodat je verder slaat en met meer kracht en vooral je pols recht houde dit kan je oefenen door bijvoorbeeld voor een spiegel te staan en naar je zelf kijkt

YouTube - Kickboxing Basics: Stance dat is een redelijk bijvoorbeeld

YouTube - Fitness Kickboxing : Kickboxing technique: cross en hier eentje voor de stoot zelf
benny K is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2008, 18:28   #97
Cool Novice

Dwighttt's Avatar

Karma Power: 1 Dwighttt is op een gedistingeerde weg
Bekijk Galerij (2 foto's)
aaach doe gewoon wat ervaring op. dat is de beste manier om het te doen.

Ben ook begonnen als iemand die steeds klappen ving maar nu ben ik er harder van geworden en ben ik meestal degene die nog staat na een gevecht

aah the noobie fase is great
Dwighttt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2008, 18:42   #98
Advanced Bodybuilder

TheRipper's Avatar

Karma Power: 5 TheRipper zal spoedig herboren wordenTheRipper zal spoedig herboren wordenTheRipper zal spoedig herboren wordenTheRipper zal spoedig herboren wordenTheRipper zal spoedig herboren wordenTheRipper zal spoedig herboren wordenTheRipper zal spoedig herboren wordenTheRipper zal spoedig herboren wordenTheRipper zal spoedig herboren wordenTheRipper zal spoedig herboren wordenTheRipper zal spoedig herboren wordenTheRipper zal spoedig herboren wordenTheRipper zal spoedig herboren wordenTheRipper zal spoedig herboren wordenTheRipper zal spoedig herboren wordenTheRipper zal spoedig herboren wordenTheRipper zal spoedig herboren wordenTheRipper zal spoedig herboren wordenTheRipper zal spoedig herboren worden
Voor het krachtgedeelte: ga naar een gym en train met gewichten. Lees hier op het forum rond voor uitleg over oefeningen en schema's.

Hier wat hulp met het vechten:

http://www.youtube.com/watch?v=O-pd3ekzVr8
Oud 5 May 2008, 18:55   #99
Dutch Bodybuilder

Karma Power: 1 Moj0 is gewoon erg aardigMoj0 is gewoon erg aardigMoj0 is gewoon erg aardigMoj0 is gewoon erg aardigMoj0 is gewoon erg aardig
Stuur een bericht via MSN naar Moj0 Stuur een bericht via Yahoo naar Moj0
messchien een boks bal had ik vroeger ook word je snel van en je krijgt aardig snelle armen van en de klap LOL heb iemand keer op ze oog geslagen opschool was wel geschort maar was supper hij had ze ze ook kast gebroken moest die maar niet mij lastig vallen en mij aanraken !
Moj0 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2008, 00:45   #100
Super Administrator
Administrator

Big T's Avatar

Karma Power: 60 Big T heeft Karma uitgeschakeld
Bekijk Galerij (3 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door wokpan Bekijk Post
Cursus zelfverdediging voor vrouwen

mischien kan ik je hier wat mee helpen

succes

ps: staat wel bij voor vrouwen, maar kon zo snel niks anders vinden
Hahaha dit gaat die jongen zeker zelfvertrouwen geven

Zelfverdediging is overrated, hoe je eruit ziet bepaald of mensen je lastig vallen of niet. Hij heeft dus gelijk dat ie breder en sterker wilt worden.

Train like an animal, eat like a horse,
sleep like a baby, grow like a weed

Doe Mee aan de Grote Tevredenheids Enquête
Big T is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Post Regels