Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Specifieke Topics > Tiener Fitness en Bodybuilding

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 18 April 2008, 16:05   #61
Advanced Bodybuilder

manofsteel's Avatar

Geslacht: M
Karma Power: 6 manofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te worden
manofsteel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 April 2008, 16:21   #62
Ripped Bodybuilder

Stancke's Avatar

Leeftijd: 19
Karma Power: 14
Stancke is herboren in de Halfgod realmStancke is herboren in de Halfgod realmStancke is herboren in de Halfgod realmStancke is herboren in de Halfgod realm
Stuur een bericht via MSN naar Stancke
Bekijk Galerij (17 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door dedaio Bekijk Post
heb vandaag geprobeerd de leider uit te dagen toen ze me lastigvielen...resultaat was dat de andere 2 me langs achter aanvielen...heb weer een mooi pak slaag bijgekregen...het probleem is volgens mij dat ik helemaal niet zo hard sla...heb hem 2 keer geraakt, z'n neus bloede wat, maar verder niets...wat kan ik hier aan doen?
Pussy
Stancke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 April 2008, 16:38   #63
Cool Novice

Leeftijd: 18
Karma Power: 0 dedaio is op een gedistingeerde weg
ik lees enorm veel reacties met "train" "leer combo's" "train je voetenwerk" maar dat is net waarom ik hier post, ik zou graag wat tips en informatie willen HOE ik moet trainen?ben echt een beginner
dedaio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 April 2008, 16:51   #64
Competitive Bodybuilder

kamikaza's Avatar

Karma Power: 10
kamikaza is herboren in de Mens realmkamikaza is herboren in de Mens realmkamikaza is herboren in de Mens realm
dedaio , ben zelf geen vechtsport-expert ofzo , maar als het de volgende keer weer gebeurt trap hem gewoon keihard tussen zn benen. Als hij dan blijft staan weet ik het ook niet meer. Doe alsof je gestoord bent en gedraag je als een madman en die 2 gasten die de leider blijven helpen , ook gewoon een keer als ze alleen zijn pakken. Volg ze anders 1 voor 1 , ze zijn toch niet zo gay dat ze overal met elkaar heen gaan. Het nadeel is wel dat ze de volgende keer jou weer pakken als ze weer met z'n 3en zijn. Hmm lastige situatie ...
kamikaza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 April 2008, 17:49   #65
Cool Novice

Karma Power: 1 Moronicus zal spoedig beroemd wordenMoronicus zal spoedig beroemd worden
Citaat:
ik lees enorm veel reacties met "train" "leer combo's" "train je voetenwerk" maar dat is net waarom ik hier post, ik zou graag wat tips en informatie willen HOE ik moet trainen?ben echt een beginner
Ziet er naar uit dat dit lang gaat duren.

Je kan als ik het goed begrijp niet op zelfverdedigings les ergens in de buurt? Dat zou natuurlijk ideaal zijn.

Het beste advies voor de gegeven situatie heb ik je al gegeven; ga voor de gevoelige plekken. Als je in een ongecontroleerde situatie alleen tegen meerdere tegenstanders staat dan is het debiel om aan boksen of thai boksen of karate te denken. Heb zelf intensief gebokst en ik kan je garanderen dat als je tegenstanders een kop groter zijn en 15kg op je hebben dat je ze niet uit gaat schakelen met een knal voor de kop, en een trap geven in zo'n situatie is te debiel om ook maar te overwegen; voordat je het weet lig je op de grond en dat is de laatste plek waar je wilt zijn in een gevecht. De enigste mogelijkheid op succes ligt in het uitschakelen van je tegenstanders gedurende de eerste secondes van het gevecht door voor de gevoelige plekken te gaan. Vandaar de noodzaak voor snelheid en meedogenloosheid.

Je zou je dus mentaal voor kunnen bereiden door te accepteren dat je gewoon moet stoppen met te denken dat het een match is in een gecontroleerde omgeving en moet denken in termen van overleven.

Verder zijn er genoeg bodyweight only oefeningen waarmee je prima kracht op kunt bouwen; doe een google zou ik zeggen. Wat voor trainings regime heb je nou?

Wat betreft "voetwerk" en "combo's" -- gasten zitten allemaal onzin uit te kramen dus gewoon naast je neer leggen. Een full force jab met de vingers naar voren vereist zero voetwerk en valt niet onder een combo. Allemaal bullshit. Werk maar fijn aan het mentale element dat je ervan weerhoudt om meedogenloos te werk te gaan. Heb je dat dan zal common sense je precies vertellen wat te doen en dat heeft niks te maken met voetwerk en combo's.

Veel succes maar weer!
Moronicus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 April 2008, 18:21   #66
Advanced Bodybuilder
Powerlifter

Vegan Strength's Avatar

Leeftijd: 24
Karma Power: 3 Vegan Strength heeft veel om trots over te zijnVegan Strength heeft veel om trots over te zijnVegan Strength heeft veel om trots over te zijnVegan Strength heeft veel om trots over te zijnVegan Strength heeft veel om trots over te zijnVegan Strength heeft veel om trots over te zijnVegan Strength heeft veel om trots over te zijnVegan Strength heeft veel om trots over te zijnVegan Strength heeft veel om trots over te zijnVegan Strength heeft veel om trots over te zijnVegan Strength heeft veel om trots over te zijnVegan Strength heeft veel om trots over te zijnVegan Strength heeft veel om trots over te zijn
FIGHT TIPS, Street fights girl fights fight videos Kimbo fights UFC fights Felony Fights Pride MMA - FIGHT TIPS

Alsjeblieft. Kijk daar maar eens rustig rond, zie wat wel en niet werk. Voor de rest is het bij ongetrainde vechters meestal zo dat de gene die het hardst gaat wint. Niet teveel aan techniek denken maar gewoon blijven komen, geen rare kungfu shit doen maar gewoon hard en vaak op het hoofd slaan.

Perverse... almost Religious.
Vegan Strength is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 April 2008, 18:50   #67
Advanced Bodybuilder

cuda's Avatar

Karma Power: 9
cuda is herboren in de Dier realmcuda is herboren in de Dier realmcuda is herboren in de Dier realm
Bekijk Galerij (1 foto's)
Citaat:
ga naar een kickbox club ofzo
cuda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 April 2008, 21:38   #68
Ripped Bodybuilder

Stancke's Avatar

Karma Power: 14
Stancke is herboren in de Halfgod realmStancke is herboren in de Halfgod realmStancke is herboren in de Halfgod realmStancke is herboren in de Halfgod realm
Stuur een bericht via MSN naar Stancke
Bekijk Galerij (17 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door cuda Bekijk Post
ga naar een kickbox club ofzo
Dacht ik ook ja
Stancke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 April 2008, 23:07   #69
Novice

Karma Power: 0 AFG88 is op een gedistingeerde weg
Aankomen

Hallo,
Ik heb een zeer belangrijke vraag. Ik wil snel in gewicht aankomen, en het maakt niet uit of het in vet is of spiermassa. Ik ben 19 jaar oud, 1.83 m lang en weeg maar 61 kilo. Ik dacht zelf aan waightgainers, maar welke moet ik gebruiken en wat gebeurt er als ik niet bij ga fitnessen? (nogmaals mijn doel is aankomen vet/spiermassa maakt niet uit. Ik fitness niet maar zou evt ter bevordering hiervan mee willen beginnen.
Dus: Welke waighgainer of evt iets anders?

Alvast Bedankt!
AFG88 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 April 2008, 23:21   #70
Advanced Bodybuilder

manofsteel's Avatar

Karma Power: 6 manofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Citaat:
Origineel gepost door AFG88 Bekijk Post
Hallo,
Ik heb een zeer belangrijke vraag. Ik wil snel in gewicht aankomen, en het maakt niet uit of het in vet is of spiermassa. Ik ben 19 jaar oud, 1.83 m lang en weeg maar 61 kilo. Ik dacht zelf aan waightgainers, maar welke moet ik gebruiken en wat gebeurt er als ik niet bij ga fitnessen? (nogmaals mijn doel is aankomen vet/spiermassa maakt niet uit. Ik fitness niet maar zou evt ter bevordering hiervan mee willen beginnen.

Alvast Bedankt!
gast denk logisch na, om bij te komen moet je eten
manofsteel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 April 2008, 07:10   #71
Advanced Bodybuilder

huntelaar's Avatar

Leeftijd: 14
Karma Power: 4 huntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Citaat:
Hallo,

Alvast Bedankt!
Vreten, neem elke dag 10 zakken chips, patat, hamburgers, kroketten, frikadellen, cola , chocalde en weet ik veel wat

Ja ik weet dat ik een noob ben.
Of een novice...

So, correct me if i'm wrong!

AJAX!!!
huntelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 April 2008, 08:45   #72
Competitive Bodybuilder

spark's Avatar

Leeftijd: 26
Karma Power: 13
spark is herboren in de Mens realmspark is herboren in de Mens realmspark is herboren in de Mens realmspark is herboren in de Mens realm
Citaat:
Origineel gepost door Dwighttt Bekijk Post
1 neem een weekendje helemaal vrij nix doen.
2 huur actie/vecht films zoals bloodsport,terminator,bruce lee dingen en jackie chan films.
3 neem een red bull en doe alle acties na die je in die films ziet (behalve klappen vangen).
4 ga volgende dag naar die jongens toe en voer uit wat je heb geleerd door de films.

plan b als dat fout gaat:

rennen als een bitch naar politie of leraren .

als je ze niet aankunt, moet je t gewoon smerig spelen, trap in het kruis of pak ze 1 voor 1 terug met een paar maten van je
en anders nog iets lolligs, neem klein potje verf mee, vallen ze je aan, kwak gewoon die pot verf over 1 van hen, over zn kop en over zn kleren, zullen ze niet zo leuk vinden en volgende keer zullen ze wel es nadenken..
wees in gedachten dat wie niet sterk is, slim moet zijn!
DL: 1x 180kg
status : Op de lange weg clean bulkend naar de 90kg droog..

.. old VW's don't die,they just get lower ..
WestCoast Choppers

karma bounces back..
spark is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 April 2008, 10:30   #73
Cool Novice

Leeftijd: 17
Karma Power: 0 patjebb is op een gedistingeerde weg
Citaat:
Hallo,

Alvast Bedankt!
hey welkom op het forum
maar ehm als je vragen hebt, nu bijvoorbeeld over aankomen, moet je even een nieuw topic starten en niet zomaar door iemand anders topic heen vragen gaan stellen
gewoon als je op forum.dutchbodybuilding.com komt even een topic aanklikken, bijvoorbeeld voeding, en dan staat er linksbovenaan 'Nieuw Topic', klik die even aan en stel je vraag zodat anderen hierop kunnen reageren
succes ermee
patjebb is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 19 April 2008, 12:07   #74
Cool Novice
Elite Member

Leeftijd: 16
Karma Power: 4 Casparr zal spoedig herboren wordenCasparr zal spoedig herboren wordenCasparr zal spoedig herboren wordenCasparr zal spoedig herboren wordenCasparr zal spoedig herboren wordenCasparr zal spoedig herboren wordenCasparr zal spoedig herboren wordenCasparr zal spoedig herboren wordenCasparr zal spoedig herboren wordenCasparr zal spoedig herboren wordenCasparr zal spoedig herboren wordenCasparr zal spoedig herboren wordenCasparr zal spoedig herboren wordenCasparr zal spoedig herboren wordenCasparr zal spoedig herboren wordenCasparr zal spoedig herboren wordenCasparr zal spoedig herboren wordenCasparr zal spoedig herboren wordenCasparr zal spoedig herboren worden
Gewoon achter degene aangaan met de grootste bek

had ik ook een xi n het centrum stonden er 10 van die sjonnies en wij waren met zijn 3en had 1 zo'n gozer een grote bek tegen een vriend van me en wij gingen dus op hem af en gaven hem een klap. In ieder geval waren er al 7 weg en die andere 2 stonden er nog een beetje bij die ander te helpen
Casparr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2008, 14:25   #75
Cool Novice

Karma Power: 0 kevvv is op een gedistingeerde weg
misschien moet je zeggen waar je school is, en met een paar beren hier op dit forum afspreken om die gasten eens een lesje te leren
kevvv is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2008, 15:37   #76
Advanced Bodybuilder

platina's Avatar

Leeftijd: 16
Karma Power: 4 platina heeft een sterk verlangen om herboren te wordenplatina heeft een sterk verlangen om herboren te wordenplatina heeft een sterk verlangen om herboren te wordenplatina heeft een sterk verlangen om herboren te wordenplatina heeft een sterk verlangen om herboren te wordenplatina heeft een sterk verlangen om herboren te wordenplatina heeft een sterk verlangen om herboren te wordenplatina heeft een sterk verlangen om herboren te wordenplatina heeft een sterk verlangen om herboren te wordenplatina heeft een sterk verlangen om herboren te wordenplatina heeft een sterk verlangen om herboren te wordenplatina heeft een sterk verlangen om herboren te wordenplatina heeft een sterk verlangen om herboren te wordenplatina heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Bekijk Galerij (1 foto's)
Koop een boxzak en train je stootkracht, als je zo slecht kan slaan. De kunst is van heel je lichaam in je vuist te steken, dus niet enkel met de kracht van je arm. Hou je arm op schouderhoogte achter/naast je, en kijk naar rechts, draai je benen in de richting van de slag, smijt je gat in je slag, trek je buik samen, span je borst op en de arm komt als laatste, en die heeft de kracht van je hele lichaam mee. Als je een beetje kan volgen? Gewoon trainen op een boxzak en je zal al harder kunnen slaan. Let er wel op dat je IRL geen handschoenen aan hebt.

Please Note: "Ouch" is not a term used in Judo.

Our greatest glory consists not in never failing, but in rising every time we fall.

Practice is not a matter of years and months. It is a matter of concentration.

Success is going from failure to failure without losing your enthusiasm.

Als er iemand interesse heeft in een bieptest met op de achtergrond de podcast van A State Of Trance, moet je maar een pm zenden!
platina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2008, 17:25   #77
Dutch Bodybuilder

verzinmaarwat's Avatar

Leeftijd: 13
Karma Power: 1 verzinmaarwat is gewoon erg aardigverzinmaarwat is gewoon erg aardigverzinmaarwat is gewoon erg aardigverzinmaarwat is gewoon erg aardigverzinmaarwat is gewoon erg aardig
Bekijk Galerij (4 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door platina Bekijk Post
Koop een boxzak en train je stootkracht, als je zo slecht kan slaan. De kunst is van heel je lichaam in je vuist te steken, dus niet enkel met de kracht van je arm. Hou je arm op schouderhoogte achter/naast je, en kijk naar rechts, draai je benen in de richting van de slag, smijt je gat in je slag, trek je buik samen, span je borst op en de arm komt als laatste, en die heeft de kracht van je hele lichaam mee. Als je een beetje kan volgen? Gewoon trainen op een boxzak en je zal al harder kunnen slaan. Let er wel op dat je IRL geen handschoenen aan hebt.
met de volle vuist komt het harder aan als met handschoenen lijkt me als je je knokkels goed plaatst.

Log

It's not how hard you can hit, but how hard you can get hit!
Life is smarter than people think.
verzinmaarwat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2008, 20:53   #78
Cool Novice

eatitraw92's Avatar

Karma Power: 1 eatitraw92 is op een gedistingeerde weg
Dat zegt ie toch
eatitraw92 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2008, 22:02   #79
Cool Novice

Dwighttt's Avatar

Karma Power: 1 Dwighttt is op een gedistingeerde weg
Bekijk Galerij (2 foto's)
heey man nieuwe rambo is uit

HUREENNNNN zou ik zeggen watch and learn

voor voetenwerk zou ik tog echt een James brown of Micheal jackson dvdtje huren soowww daar leer je nog veel van

maar om die leider uit te schakelen is simpel :
stap 1: klap heb keihard op ze plexus (tussen de borst net iets eronder) hierna kan hij moeilijk adem halen.

stap 2: trap heb dan keihard in de ballen (trek je stevigste schoenen aan dus kisten ofzo) hierbij zal hij naar ze ballen grijpen en komen er al enkele traantjes tevoor schijn.

stap 3: geef hem een volle klap op ze neus hierdoor zal het bloeden en gaat het ademhalen moeilijk want hij gaat het door ze mond moeten doen en door de vorige stappen snakt hij naar adem.

stap 4: geef een harde kreet dat je hem heb verslagen net als bij alle k1 gevechten doe net alsof je Sem Schilt heb neergehaald.

al deze stappen moeten binnen een minuut uitgevoerd kunnen worden (ik neem geen verantwoordelijkheid als hij bewusteloos raakt of in het zieken huis terecht komt of erger R.I.P.) . Als dit niet lukt tjah dan moet je maar ff KARATE KID kijken

WAX ON WAX OFF!!!!! MR MIJAGI

aah the noobie fase is great
Dwighttt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 April 2008, 15:18   #80
Cool Novice

Karma Power: 0 dedaio is op een gedistingeerde weg
ik zou echt niet durven om iemand tussen z'n benen te stampen. denk ook dat de wraak heel zoet zal zijn, en dat ik daarna gedag kan zeggen tegen m'n nageslacht ik vroeg me af of iemand me een site kan geven met wat goede oefeningen met dumbbells? dat meot toch ook goed helpen om kracht te ontwikkellen?
dedaio is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Post Regels