| | #61 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 6 | ![]() |
| | |
| | #62 | |
| Ripped Bodybuilder | Citaat:
| |
| | |
| | #63 |
| Cool Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: België Leeftijd: 18 Geslacht: M
Karma Power: 0 | ik lees enorm veel reacties met "train" "leer combo's" "train je voetenwerk" maar dat is net waarom ik hier post, ik zou graag wat tips en informatie willen HOE ik moet trainen?ben echt een beginner |
| | |
| | #64 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: May 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 10 | dedaio , ben zelf geen vechtsport-expert ofzo , maar als het de volgende keer weer gebeurt trap hem gewoon keihard tussen zn benen. Als hij dan blijft staan weet ik het ook niet meer. Doe alsof je gestoord bent en gedraag je als een madman |
| | |
| | #65 | |
| Cool Novice Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 1 | Citaat:
Je kan als ik het goed begrijp niet op zelfverdedigings les ergens in de buurt? Dat zou natuurlijk ideaal zijn. Het beste advies voor de gegeven situatie heb ik je al gegeven; ga voor de gevoelige plekken. Als je in een ongecontroleerde situatie alleen tegen meerdere tegenstanders staat dan is het debiel om aan boksen of thai boksen of karate te denken. Heb zelf intensief gebokst en ik kan je garanderen dat als je tegenstanders een kop groter zijn en 15kg op je hebben dat je ze niet uit gaat schakelen met een knal voor de kop, en een trap geven in zo'n situatie is te debiel om ook maar te overwegen; voordat je het weet lig je op de grond en dat is de laatste plek waar je wilt zijn in een gevecht. De enigste mogelijkheid op succes ligt in het uitschakelen van je tegenstanders gedurende de eerste secondes van het gevecht door voor de gevoelige plekken te gaan. Vandaar de noodzaak voor snelheid en meedogenloosheid. Je zou je dus mentaal voor kunnen bereiden door te accepteren dat je gewoon moet stoppen met te denken dat het een match is in een gecontroleerde omgeving en moet denken in termen van overleven. Verder zijn er genoeg bodyweight only oefeningen waarmee je prima kracht op kunt bouwen; doe een google zou ik zeggen. Wat voor trainings regime heb je nou? Wat betreft "voetwerk" en "combo's" -- gasten zitten allemaal onzin uit te kramen dus gewoon naast je neer leggen. Een full force jab met de vingers naar voren vereist zero voetwerk en valt niet onder een combo. Allemaal bullshit. Werk maar fijn aan het mentale element dat je ervan weerhoudt om meedogenloos te werk te gaan. Heb je dat dan zal common sense je precies vertellen wat te doen en dat heeft niks te maken met voetwerk en combo's. Veel succes maar weer! | |
| | |
| | #66 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Nov 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Karma Power: 3 | FIGHT TIPS, Street fights girl fights fight videos Kimbo fights UFC fights Felony Fights Pride MMA - FIGHT TIPS Alsjeblieft. Kijk daar maar eens rustig rond, zie wat wel en niet werk. Voor de rest is het bij ongetrainde vechters meestal zo dat de gene die het hardst gaat wint. Niet teveel aan techniek denken maar gewoon blijven komen, geen rare kungfu shit doen maar gewoon hard en vaak op het hoofd slaan.
__________________ functie>vorm Perverse... almost Religious. |
| | |
| | #67 |
| Advanced Bodybuilder | |
| | |
| | #68 |
| Ripped Bodybuilder | |
| | |
| | #69 |
| Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Aankomen Hallo, Ik heb een zeer belangrijke vraag. Ik wil snel in gewicht aankomen, en het maakt niet uit of het in vet is of spiermassa. Ik ben 19 jaar oud, 1.83 m lang en weeg maar 61 kilo. Dus: Welke waighgainer of evt iets anders? Alvast Bedankt! |
| | |
| | #70 | |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 6 | Citaat:
| |
| | |
| | #71 | |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Groningen Leeftijd: 14 Geslacht: M
Karma Power: 4 | Citaat:
__________________ Niet lachen hoor! Ja ik weet dat ik een noob ben. Of een novice... So, correct me if i'm wrong! AJAX!!! | |
| | |
| | #72 | |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Dec 2004 Locatie: Vice city Leeftijd: 26 Geslacht: M
Karma Power: 13 | Citaat:
als je ze niet aankunt, moet je t gewoon smerig spelen, trap in het kruis of pak ze 1 voor 1 terug met een paar maten van je en anders nog iets lolligs, neem klein potje verf mee, vallen ze je aan, kwak gewoon die pot verf over 1 van hen, over zn kop en over zn kleren, zullen ze niet zo leuk vinden en volgende keer zullen ze wel es nadenken.. wees in gedachten dat wie niet sterk is, slim moet zijn!
__________________ 1,80m - 85kg droog SQ: 2x 125kg BP: 1x 97kg DL: 1x 180kg status : Op de lange weg clean bulkend naar de 90kg droog.. .. old VW's don't die,they just get lower .. WestCoast Choppers karma bounces back.. | |
| | |
| | #73 | |
| Cool Novice Geregistreerd: Feb 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 17 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Citaat:
maar ehm als je vragen hebt, nu bijvoorbeeld over aankomen, moet je even een nieuw topic starten en niet zomaar door iemand anders topic heen vragen gaan stellen gewoon als je op forum.dutchbodybuilding.com komt even een topic aanklikken, bijvoorbeeld voeding, en dan staat er linksbovenaan 'Nieuw Topic', klik die even aan en stel je vraag zodat anderen hierop kunnen reageren succes ermee | |
| | |
| | #74 |
| Cool Novice Geregistreerd: Nov 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 16 Geslacht: M
Karma Power: 4 | Gewoon achter degene aangaan met de grootste bek had ik ook een xi n het centrum stonden er 10 van die sjonnies en wij waren met zijn 3en had 1 zo'n gozer een grote bek tegen een vriend van me en wij gingen dus op hem af en gaven hem een klap. In ieder geval waren er al 7 weg en die andere 2 stonden er nog een beetje bij die ander te helpen |
| | |
| | #75 |
| Cool Novice Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Karma Power: 0 | misschien moet je zeggen waar je school is, en met een paar beren hier op dit forum afspreken om die gasten eens een lesje te leren |
| | |
| | #76 |
| Advanced Bodybuilder | Koop een boxzak en train je stootkracht, als je zo slecht kan slaan. De kunst is van heel je lichaam in je vuist te steken, dus niet enkel met de kracht van je arm. Hou je arm op schouderhoogte achter/naast je, en kijk naar rechts, draai je benen in de richting van de slag, smijt je gat in je slag, trek je buik samen, span je borst op en de arm komt als laatste, en die heeft de kracht van je hele lichaam mee. Als je een beetje kan volgen? Gewoon trainen op een boxzak en je zal al harder kunnen slaan. Let er wel op dat je IRL geen handschoenen aan hebt.
__________________ Stats: Spoiler Please Note: "Ouch" is not a term used in Judo. Our greatest glory consists not in never failing, but in rising every time we fall. Practice is not a matter of years and months. It is a matter of concentration. Success is going from failure to failure without losing your enthusiasm. Als er iemand interesse heeft in een bieptest met op de achtergrond de podcast van A State Of Trance, moet je maar een pm zenden! |
| | |
| | #77 | |
| Dutch Bodybuilder | Citaat:
__________________ Spoiler Log It's not how hard you can hit, but how hard you can get hit! Life is smarter than people think. | |
| | |
| | #78 |
| Cool Novice Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 1 | Dat zegt ie toch |
| | |
| | #79 |
| Cool Novice | heey man nieuwe rambo is uit HUREENNNNN zou ik zeggen watch and learn voor voetenwerk zou ik tog echt een James brown of Micheal jackson dvdtje huren soowww daar leer je nog veel van maar om die leider uit te schakelen is simpel : stap 1: klap heb keihard op ze plexus (tussen de borst net iets eronder) hierna kan hij moeilijk adem halen. stap 2: trap heb dan keihard in de ballen (trek je stevigste schoenen aan dus kisten ofzo) hierbij zal hij naar ze ballen grijpen en komen er al enkele traantjes tevoor schijn. stap 3: geef hem een volle klap op ze neus hierdoor zal het bloeden en gaat het ademhalen moeilijk want hij gaat het door ze mond moeten doen en door de vorige stappen snakt hij naar adem. stap 4: geef een harde kreet dat je hem heb verslagen net als bij alle k1 gevechten doe net alsof je Sem Schilt heb neergehaald. al deze stappen moeten binnen een minuut uitgevoerd kunnen worden (ik neem geen verantwoordelijkheid als hij bewusteloos raakt of in het zieken huis terecht komt of erger R.I.P.) WAX ON WAX OFF!!!!! MR MIJAGI
__________________ synoniem voor synoniem is? aah the noobie fase is great |
| | |
| | #80 |
| Cool Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: België Leeftijd: 18 Geslacht: M
Karma Power: 0 | ik zou echt niet durven om iemand tussen z'n benen te stampen. denk ook dat de wraak heel zoet zal zijn, en dat ik daarna gedag kan zeggen tegen m'n nageslacht |
| | |