| | #41 |
| Novice | kijk je moet gewoon een Ak74 kopen, ff laden 1 kogel door zijn knijschijf en dan blijft die ook liggen, ook als zou ik je dit niet aanraden Grapje, probeer gewoon wat te sparen met je vrienden enz in de gymzaal op school ofzo, en suc6 met die irritante ventjes |
| | |
| | #42 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Groningen Leeftijd: 14 Geslacht: M
Karma Power: 4 | Met je vrienden als je die hebt
__________________ Niet lachen hoor! Ja ik weet dat ik een noob ben. Of een novice... So, correct me if i'm wrong! AJAX!!! |
| | |
| | #43 |
| Cool Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: België Leeftijd: 18 Geslacht: M
Karma Power: 0 | heb wel wat vrienden, maar omdat ik veel problemen heb gehad thuis ben ik 2x blyven zitten, en dus zitten m'n meeste vrienden 2jaar lager...dus daar heb ik niet zo veel aan. ik zou graag gewoon wat oefeningen willen kennen, en wat dingen om te doen op de bokszak? |
| | |
| | #44 |
| Dutch Bodybuilder | Met zulke opmerkingen maak je jezelf ook niet echt populair hé huntelaar. Sommige mensen zijn nu eenmaal socialer aangelegd, en de minder sociale mensen zijn vaak het slachtoffer van die andere groep.
__________________ Spoiler Log It's not how hard you can hit, but how hard you can get hit! Life is smarter than people think. |
| | |
| | #45 | |
| Dutch Bodybuilder | Citaat:
Als je echt wil vechten komt het aan op snelheid en techniek, en dat kan je beter met een speedbag oefenen: High Performance Speed Bag Platform (tenzij die van 999.99$ je meer aanspreekt En zoiets kan ook helpen tegen vliegende tanden: Mouthguards
__________________ Spoiler Log It's not how hard you can hit, but how hard you can get hit! Life is smarter than people think. | |
| | |
| | #46 |
Karma Power: 0 | kan iemand me misschien ook wat meer tips geven om kracht te trainen? en hoe ik het best train op een bokszak? ik weet wel,sla,sla,stamp, maar toch?heb echt absoluut geen ervaring.. |
| | |
| | #47 | |
| Cool Novice Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 1 | Citaat:
Drie tegen in is toch wel het meest laffe wat je kan bedenken. Het lullige is dat als je in dat soort situaties veel schade aanricht dat het risico aanwezig is dat jij dan gestraft wordt via de wet. Wat mij dus ooit is overkomen. Vandaar gewoon kijken of je je in ieder geval eerst kunt indekken door ze bij de politie aan te geven en mocht het dan in de toekomst uit de hand lopen en je pakt er een 'te hard' aan dan kun je daar in ieder geval op terug vallen. Verder zou ik kijken of er in je omgeving lessen in zelfverdediging worden gegeven. Heb je veel meer aan dan thuis op een bokszak te trainen. Veel succes kerel! Edit: Hier heb je mischien wat aan: YouTube - Broadcast Yourself. | |
| | |
| | #48 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: May 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 10 | Hmm het is een beetje lastig voor ons om te zeggen hoe jij ze moet aanpakken, aangezien ieder persoon anders is. Maar 3 tegen 1 is sowieso laf ( aarg dat haat ik ) . Kan zijn dat ik iets heb gemist , maar je zit dus bij die gasten in de klas? Misschien zou je eens kunnen proberen om samen met wat vrienden hun eens flink in elkaar te slaan zodat ze voortaan weten dat ze beter niks meer kunnen proberen bij jou. En zoals Moronicus zegt kan je misschien zelfverdedegingslessen volgen. Of anders onder een vechtsport. |
| | |
| | #49 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 8 | of hou een feestje bij jou thuis
__________________ Pacta sunt servanda --------------------- Als je doet wat je altijd deed, blijf je krijgen wat je altijd kreeg. --------------------- Echte mannen komen niet thuis met bloemen.... MAAR MET HONGER ROARRRRRRRRRR!!!!! --------------------- Wie zijn toekomst niet bepaald, krijgt hem toegewezen |
| | |
| | #50 |
| Cool Novice Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 1 | Terzijde, ik ben ooit bedreigd geweest door een groepje van vijf marokannen en ben toen naar de politie gegaan om er melding van te maken met het idee in m'n achterhoofd om mezelf in te dekken in het geval het uit de hand zou lopen. Al eens een jaar voorwaardelijk gekregen nadat ik uit zelfverdediging een antiliaantje onder handen had genomen en dan leer je je lesje wel. Op het bureau kreeg ik te horen "Oh die kuttekoppen kennen we hier goed!" Vervolgens is me beloofd dat ze er de buurtagent op af zouden sturen en ik heb nooit meer last van ze gehad. Je zou kunnen denken dat het mischien overdreven is om ze aan te geven bij de politie maar mischien dat als een agent eventjes bij hun ouders aan de deur klopt dat dat al genoeg is om ze het halt toe te roepen. Heb geen zoon maar als ik er een zou hebben en ik zou horen dat ie in een combo van 3 tegen 1 een ander bedreigd en fysiek aanvalt - zou ie van mij behoorlijk uitgemeten krijgen. Vandaar dat het altijd de moeite van het proberen waard is. Kan me op zich wel voorstellen dat zo'n leraar zich geen fuck raad weet met zo'n situatie. Wat kan een leraar nou doen dat zoden aan de dijk zet? Bedreigen met nablijven? lol |
| | |
| | #51 |
Karma Power: 0 | wat betreft of ze met me in de klas zitten, ja, inderdaad. ik ken echt niemand in die klas, omdat ik ben blijven zitten, en deze klas ligt me echt niet. wat betreft het idee van zelfverdedigingssport, heb 3 jaar karate gedaan en daar heb ik geen zak aan gehad, was echt volledig nutteloos. ik heb heel veel angst om naar de politie te gaan, er zyn al verschillende gevallen geweest op onze school van mensen die na een bezoekje aan de politie in het ziekenhuis beland zijn, dus dat lijkt me niet echt een slim idee. het komt er toch zo ie zo ooit van dat ze me gaan opwachten...denk dat ik de "leiders" van de groep ga proberen op m'n eentje aan te vallen, maar denk nooit dat het me lukt! hy is groter dan ik en 1 jaar ouder... |
| | |
| | #52 |
Karma Power: 0 | ik zou het liefst van al een degelijke manier te horen krijgen om wat te boxen. ik volg de tip die eerder werd gegeven op, en ik sla met dumbbells, maar dit gaat moeizaam. graag zou ik wat meer info krijgen over hoe ik schijnbewegingen kan leren(op m'n eentje!) meer evenwicht kan krijgen(als ik op de grond lig ben ik volledig kansloos) en natuurlyk hoe ik moet trainen met de bokszak. heb het idee dat ik door gewoon te slaan niet echt optimaal train. |
| | |
| | #54 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 8 | onthoud 1 ding houd goeie dekking en sla het liefst altijd in de maag, je zult iemand dan minder snel echt blijvend letsel toebrengen maar ze blijven wel een tijdje liggen
__________________ Pacta sunt servanda --------------------- Als je doet wat je altijd deed, blijf je krijgen wat je altijd kreeg. --------------------- Echte mannen komen niet thuis met bloemen.... MAAR MET HONGER ROARRRRRRRRRR!!!!! --------------------- Wie zijn toekomst niet bepaald, krijgt hem toegewezen |
| | |
| | #55 |
| Dutch Bodybuilder | Leer gewoon wat box voetwerk Daag hem eerst uit. Huppel wat rond in de speelplaats. Daag hem steeds meer uit. Wacht tot heel de school zich rond jullie verzameld, blijf huppelen. Ga dichter en dichter, en verneder hem. Zoals inferno zegt, sla in zijn maag Want ik denk niet dat je op een uur combo's perfect kan leren uitvoeren. Daag hem uit, en zeg dat ze laf zijn om met drie tegen één te komen. Dan zal alleen de leider komen waarschijnlijk, dan pas ga je je gang. Onthoud wel één ding. Om te kunnen stoten, moet je dichtbij zijn. Maar als je dichtbij bent, kan hij ook stoten, dus oefen beter je reactievermogen en voetwerk ipv als een zot op die bokszak te rammen
__________________ Spoiler Log It's not how hard you can hit, but how hard you can get hit! Life is smarter than people think. |
| | |
| | #56 |
| Cool Novice Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Heb je nog last gehad van die jongens? |
| | |
| | #57 |
Karma Power: 0 | heb vandaag geprobeerd de leider uit te dagen toen ze me lastigvielen...resultaat was dat de andere 2 me langs achter aanvielen...heb weer een mooi pak slaag bijgekregen...het probleem is volgens mij dat ik helemaal niet zo hard sla...heb hem 2 keer geraakt, z'n neus bloede wat, maar verder niets...wat kan ik hier aan doen? |
| | |
| | #58 |
| Dutch Bodybuilder | harder slaan. en de grootste pakke, blijven trappe tot die niet meer opstaat! je moet zoiezo niet over je heen laten lopen
__________________ 2008 is Brik's year bitches |
| | |
| | #59 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Groningen Leeftijd: 14 Geslacht: M
Karma Power: 4 | ga eerst wat trainen... als je er klaar voor bent moet je ze pas uitdagen.
__________________ Niet lachen hoor! Ja ik weet dat ik een noob ben. Of een novice... So, correct me if i'm wrong! AJAX!!! |
| | |
| | #60 | |
| Dutch Bodybuilder | Citaat:
Dan laat hij eerst nog een jaartje over zich heen rollen Wel laf dat ze langs achter komen! Leer gewoon goed voetwerk, and keep moving
__________________ Spoiler Log It's not how hard you can hit, but how hard you can get hit! Life is smarter than people think. | |
| | |