| | #21 |
| Dutch Bodybuilder | het lijkt me veeleer op straatvechten, dan om sport dat ie het heeft xD Als je het toch op sport hebt, zorg allereerst voor goed voetwerk, goede combinaties, en balans
__________________ Spoiler Log It's not how hard you can hit, but how hard you can get hit! Life is smarter than people think. |
| | |
| | #22 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 8 | zelfverdediging zelf ver·de·di·gen1 (overgankelijk werkwoord; verdedigde, heeft verdedigd) 1 (ook absoluut) de op het object gerichte aanvallen trachten af te weren 2 pleiten voor 3 de juistheid trachten aan te tonen van dat wijst allemaal voor zich En niet lullig bedoelt maar ga je nu weer tips lopen geven aan een ander die "wat" problemen heeft met andere jeugd en die dat wil oplossen door zichzelf sterk te maken zodat hij zich kan verdedigen? want als dat zo is waarom gaf je jezelf niet een paar tips? voordat je het topic help ik krijg klappen opende?
__________________ Pacta sunt servanda --------------------- Als je doet wat je altijd deed, blijf je krijgen wat je altijd kreeg. --------------------- Echte mannen komen niet thuis met bloemen.... MAAR MET HONGER ROARRRRRRRRRR!!!!! --------------------- Wie zijn toekomst niet bepaald, krijgt hem toegewezen |
| | |
| | #24 |
| Dutch Bodybuilder | in eerste plaats niets doen.. maar ook niet laten doen blijven in hun ogen kijken, als je iets terug zegt, roep maar wat hard (niet naar beneden kijken en stil spreken dus..) als je jezelf gewoon wilt verdedigen, grijp naar zijn keel en begin vooruit te duwen kan je niets tegen doen.. hij gaat sowieso liggen zou vooral meer kracht in je benen ontwikkelen, dan sta je zelf veel steviger en kan je harder duwen ook zijn benen veel gevaarlijkere wapens dan armen benen zijn veel krachtiger en ook langer (gebruik ook liever je knie en elleboog ipv je voet en hand -> zijn namelijk veel harder) en als je ze toch per sé tot moes wil slaan neem die dumbbells in je hand en ga daar wat mee boksen neem dumbbell in je hand en sla vooruit (worden je schouders wat sterker van) of neem dumbbell in je hand en sla wat uppercuts (goed voor de biceps) en als je slaat.. laat de kracht vanuit je benen komen.. als je wat goeie technieken wilt leren : zoek op youtube naar 'bas rutten self defence' good luck
__________________ "Eerst het bord van een ander leegeten, en dan pas aan het jouwe beginnen." [José De Cauwer - Ploegleider Silence-Lotto] Live Fast, Die Young! |
| | |
| | #25 |
| Cool Novice Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 15 Geslacht: M
Karma Power: 1 | Ik zou hoog leren trappen en knietjes geven |
| | |
| | #26 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Groningen Leeftijd: 14 Geslacht: M
Karma Power: 4 | geef hem een ijsbeentje, gaat hij gelijk liggen...
__________________ Niet lachen hoor! Ja ik weet dat ik een noob ben. Of een novice... So, correct me if i'm wrong! AJAX!!! |
| | |
| | #27 |
| Advanced Bodybuilder | of ram een mes in zijn buik, gaat hij ook gelijk liggen... |
| | |
| | #29 |
| Ripped Bodybuilder | Squatten en eten.
__________________ Squat RX , must reader ! |
| | |
| | #30 |
| Cool Novice | Gewoon wat aan je houding doen en niet ingaan op provocaties. Als ze wat roepen gewoon op een arrogante manier negeren. En als je een confrontatie niet uit de weg kan, gewoon volwassen gedragen. komt het tot vechten dan moet je gewoon 1x met al je kracht op z'n jukbeen/neus mikken.
__________________ Everything that's too small will grow and become big, VERY BIG! |
| | |
| | #31 |
| Cool Novice Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Misschien wil Sanca je wel helpen Maar over een tijdje vallen die jongens je vast niet meer lastig en binnen zon korte periode bereik je denk ik niet veel met trainen. Deins gewoon een keer niet terug en pak zoals al eerder gezegd de leider aan. |
| | |
| | #32 |
| Cool Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: België Leeftijd: 18 Geslacht: M
Karma Power: 0 | het gaat al maanden aan de gang, heb al met leerkrachten en alles kepraat maar dit hielp niet, die moeten zelf luisteren. het draaide vandaag op een gevecht ui toen ik "terugblafte" en heb 1 slag kunnen uitdelen toen zijn er 2 andere op me gesprongen en me op de grond gestampt...^^ dus terugblaffen lijkt me niet de goeie techniek... |
| | |
| | #34 |
| Cool Novice | A stungun wil help you
__________________ Spoiler |
| | |
| | #35 |
| Cool Novice | 1 neem een weekendje helemaal vrij nix doen. 2 huur actie/vecht films zoals bloodsport,terminator,bruce lee dingen en jackie chan films. 3 neem een red bull en doe alle acties na die je in die films ziet (behalve klappen vangen). 4 ga volgende dag naar die jongens toe en voer uit wat je heb geleerd door de films. plan b als dat fout gaat: rennen als een bitch naar politie of leraren . maar ff een serieuse vraag. hoe is je fysiek? ben zelf 2jaar van middelbare school af en meestal worden mensen die zich opstellen als een doelwit hiervan een doelwit. als doelwit opstellen bedoel ik klein fysiek (als jongen is het lastig) gedragen zich heel anders dan de rest en zijn niet goed gebekt en als ze goed gebekt zijn gebruiken ze scheldwoorden waarom je moet lachen.
__________________ synoniem voor synoniem is? aah the noobie fase is great |
| | |
| | #36 |
| Cool Novice | Nee maar pepperspray is toch wel makkelijk te krijgen? Ik heb zelf ook last gehad van dit soort jongens. Vooral niet bang voor ze zijn, oefen thuis voor de spiegel wat slagen, verzwaar het met een paar db's. Kracht training is ook zeker een goed idee, je voelt je zelfverzekerder etc. Niet naar leraren gaan enzo, die doen toch niks en t maakt ze alleen kwader. Heeft t trouwes ook een reden dat ze jou pakken?
__________________ Spoiler |
| | |
| | #37 |
| Cool Novice Geregistreerd: Nov 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 1 | vraag anders een beaf mattie die je ff uit de brand kan helpen ofzo? en idd leraren tja daar heb je soms echt gewoon helemaal niks aan. Zodra ze klaar zijn met lesgeven willen ze gewoon naar huis en laat de rest ze koud. Is niet bij alle leraren zo tough.. |
| | |
| | #38 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Groningen Leeftijd: 14 Geslacht: M
Karma Power: 4 | Train je hele lichaam explosief, bijv slaan met dumbbells enz. Check wat vechtfilms enzo. Zoek wat op internet Post eens een foto...
__________________ Niet lachen hoor! Ja ik weet dat ik een noob ben. Of een novice... So, correct me if i'm wrong! AJAX!!! |
| | |
| | #39 | |
| Cool Novice | En trouwens: Citaat:
__________________ Spoiler | |
| | |
| | #40 |
| Cool Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: België Leeftijd: 18 Geslacht: M
Karma Power: 0 | wat m'n fysica betreft, ik ben niet van de traagste,sterkste, maar toch ook niet de zwakste. van 1 tot 10 ergens rond de helft, denk ik. ik vraag me ook af hoe ik best train, gewoon meppen op de bokszak tot ik niet meer kan?of zyn er tactieken ofzo? en de reden waarom ze my willen is omdat ik ooit voor een jongen ben op ben gekomen, die toen gepest werd. en sinds toen was ik zowat het doelwit. |
| | |