| | #1 |
| Novice Geregistreerd: Feb 2007 Locatie: België Geslacht: M
Karma Power: 0 | Beginner Hoi, Ben al een tijdje bezig met de armspieren en dit begint nu toch wel al resultaat af te leveren. Maar ik zou ook heel graag wat meer toeleggen op buikspieren. Iemand enige suggesties van oefeningen die ik kan volgen ? Ben 1.87 en 76 Kg Ben nu op 6 maand tijd ook 12 Kg afgevallen en zal eventueel nog wat verder doen. Zodat ik nog wat scherper kom. |
| | |
| | #2 |
| Ripped Bodybuilder | Search! |
| | |
| | #4 | |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: België Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 3 | Citaat:
__________________ Eat-Sleep-Bodybuild like a Beast ! "No limits , No fear " "I am the chosen one, The mighty hand of vengeance, sent down to strike the unroadworthy".. | |
| | |
| | #5 |
| Dutch Bodybuilder | Je hebt dadelijk zwaar ondergewicht vind ik nu al 76 kilo bij 1.87 een kilo of 85 moet minimaal
__________________ 20 jaar gewicht 90kg lengte 1m 80 Deadlift max 150 kg 4 reps Benchpress max 120kg 2 reps Squat max 130kg 6 reps I dont have an Attitude Problem...Its supposed to be like this Limits are for people who have them http://forum.dutchbodybuilding.com/f...42/index2.html |
| | |
| | #6 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 6 | |
| | |
| | #7 |
| Cool Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 15 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Nee man Als dat spiermassa is oke maar vet... dan zou ie donders dik zijn verder afvallen zou ik nniet doen Buikspieren kan jegoed trainen met crunches en om het zwaarder te maken g'woon wat gewicht op je buik/bort legge
__________________ Ben maar een beginner... nog wel jah ;-) Vakantie! |
| | |
| | #8 | |
| Novice Geregistreerd: Feb 2007 Locatie: België Geslacht: M
Karma Power: 0 | Citaat:
Heb vroeger nog motorcross gedaan (Tot 1 jaar geleden) maar ben gevallen door een ongelukkige botsing en mijn knie helemaal verkloot. 3 operaties gehad aan kniegewricht, binnen en buiten miniscus & kruisbanden. Na een goeie 8 maand kine is dit +- wel in orde gekomen. Wel af en toe nog pijn. En nog steeds een spierverschil in m'n been die geopereerd is en het andere. Veel fietsen | |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Onderwerp Opties | |
| Weergave Modus | |
| |