| | #21 |
| ★ All Natural Baby ★ | Heerlijk die jonge naiviteit en onwetendheid
__________________ Ain't nothing to it, but to do it. 1.81m 90-92 kg 12-13% |
| | |
| | #22 |
| Dutch Bodybuilder | Mega Keranos xD Maar inderdaad, dat van die ene boterham sochtends, er staat duidelijk op de verpakking dat een shake geen vervanging is!! Ook zou je als je 5x pw traint een split kunnen maken van 2 spiergroepen per keer. Dan ben je wel eerder klaar maar in de rust gain je pas echt. Ik denk dat je je iig goed moet gaan inlezen hoe je lichaam werkt en wat je nodig hebt. Verder succes met het verwezenlijken van je droom!!
__________________ 90,5kg +- 12%bf DL, 190kg BP, 10x100kg SQ, 12x150kg BOR, 12x60kg |
| | |
| | #23 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: V
Karma Power: 7 |
__________________ Herinner je gisteren, Droom van morgen. Leef vandaag! karma bounces back! |
| | |
| | #24 |
| Zwalgertozer Geregistreerd: Jan 2007 Locatie: Earth XII Leeftijd: 31 Geslacht: M
Karma Power: 34 | Ha ha idd....pro wordt met een potje No-xplode & goede voeding.
__________________ Life is short........break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile. Spoiler |
| | |
| | #25 |
| Competitive Bodybuilder | Hilarisch
__________________ Klik hier voor mijn Bill Star logje: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...-logje-153940/ Foto's: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post2835444 176 cm lang 64 kg Spoiler |
| | |
| | #26 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2006 Locatie: United States of Xtopia Leeftijd: 18 Geslacht: M
Karma Power: 11 | Het begint met een R...dan met een O... en de rest mogen jullie afmaken.
__________________ STATS: 1.80 95kg GROWTH SEASON !! Proud Member of the DBB Traps Squad! Beginners lees dit! Animal Pump Review! Mijn Foto's! Check out my deviantART gallery! |
| | |
| | #27 |
| Dutch Bodybuilder |
__________________ "la vita è dura, così sono io" "Che cosa non li uccide, li rende più forti." |
| | |
| | #28 |
| Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 0 | hey gaste, ik kom net uit de sportschool van 8 tot half 10 en heb ff me schema meegenomen misschien kunne jullie controleren of dat een beetje goed is want ik wil namelijk elke spiergroep trainen verdeeld in 4 dagen: maandag + donderdag cardio 15 min '' crosstrainer '' chest press machine 3x12 [ borst ] dumbbell pullover 3x12 [ borst ] incline flyes 3x12 [ borst ] triceps pull forward , rope 3x12 [ triceps ] kick backs, dumbbell 3x12 [ triceps ] horizontal leg press 3x12 [ bovenbenen ] seated leg curl 3x12 [ bovenbenen ] lunges, dumbbells 3x12 [ bovenbenen ] crunch 3x12 [ buik ] rotary torso machine 3x12 [ buik ] dinsdag + vrijdag : cardio 15min rower, concept || lat pull down, front 3x12 [ bovenrug ] dumbbell rowing 3x12 [ bovenrug ] uppper back 3x12 [ bovenrug ] hyperextensions 3x12 [ onderrug ] cable curl 3x12 [ biceps ] concentr. curl, seated 3x12 [ biceps ] side raise, seated 3x12 [ schouders ] upright rowing, pulley 3x12 [ schouders ] lower abdominal machine 3x12 [ buik ] side crunch 3x12 [ buik ] en de rest van de dagen heb ik dag rust, is dit een goed schema of heeft iemand nog wat suggesties? Thanks, jim |
| | |
| | #29 |
| Dutch Bodybuilder | Ziet er goed uit!
__________________ "la vita è dura, così sono io" "Che cosa non li uccide, li rende più forti." |
| | |
| | #30 |
| ★ All Natural Baby ★ |
| | |
| | #31 |
| Dutch Bodybuilder | Jah hij vroeg of er veel of alle spiergroepen getraint worden, volgens mij wel. Ik heb niet gekeken of de oefeningen goed waren.
| | |
| | #32 |
| ★ All Natural Baby ★ | Kerel als je echt ambities hebt in het bodybuilden begin je je eerst volgende training met zware compound oefeningen. Squaten, deadliften, bent-over-rows, military presses, benchpress, chins, dips, shrugs dus! Laat de machines voor wat ze zijn en begin met losse barbells en dumbbells te trainen.
| | |
| | #33 |
| Dutch Bodybuilder | Jah, dat advies heb ik 1 week geleden ook gehad. Sindsdien gaat het stukken beter. Had namelijk nog nooit gesquat
| | |
| | #35 | |
| Dutch Bodybuilder | Citaat:
Spoiler
__________________ 90,5kg +- 12%bf DL, 190kg BP, 10x100kg SQ, 12x150kg BOR, 12x60kg | |
| | |
| | #36 |
| Ripped Bodybuilder | Héérlijk topic |
| | |
| | #37 |
| Zwalgertozer Geregistreerd: Jan 2007 Locatie: Earth XII Leeftijd: 31 Geslacht: M
Karma Power: 34 | Je kunt het beste een repgemiddelde aanhouden van tussen de 6 en de 12 reps. Oefeningkeuze Dit is het leukste maar ook meteen het moeilijkste gedeelte van het opstellen van een programma! Wat voor oefeningen moet je nou kiezen om je doel te bereiken? Ik kan natuurlijk niet alle oefeningen op gaan noemen die er zijn, maar er zijn een aantal principes die je kunt gebruiken om te bepalen of een oefening de juiste keuze is wat jij wilt bereiken. Er zijn eigenlijk maar twee soorten oefeningen: oefeningen voor meerdere spiergroepen tegelijk (compound of combinatieoefeningen) en oefeningen voor een enkele spier of spiergroep (isolatieoefeningen). Een voorbeeld van een compound oefening is bankdrukken, waarbij je de borst, de schouders en je triceps traint. Een voorbeeld van een isolatieoefening is de concentration curl voor je biceps. Beide soorten oefeningen trainen je spieren en zullen je spiermassa opleveren. Wil je echter zwaardere spieren, dan zal je de nadruk moeten leggen op de compound oefeningen, en de isolatieoefeningen als extra moeten beschouwen. Spieren werken het beste als ze in combinatie worden gebruikt met andere spieren. Ze kunnen samen meer kracht ontwikkelen, waardoor je spieren een grotere opdoffer krijgen en harder zullen moeten groeien om die stress aan te kunnen. Isolatieoefeningen zijn wel nodig voor een complete ontwikkeling, maar de hoofdmoot van je training moet bestaan uit compound oefeningen. Het is een kwestie van de juiste harmonie vinden! Om je te helpen om goede compound oefeningen te kiezen zal ik hier per spiergroep de belangrijkste compound oefeningen weergeven: Benen: squats, leg presses, stiff-leg deadlifts Borst: bench presses, incline presses, dumbbell presses Rug: chins, deadlifts, bent rows Schouders: military presses, upright rows, dumbbell presses Biceps: barbell curls, dumbbell curls Triceps: dips, small-grip bench presses Kuiten: standing calf raises Deze oefeningen vormen de basis van je training, de isolatie-oefeningen zijn aanvullers.
__________________ Life is short........break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile. Spoiler |
| | |
| | #38 | |
| DutchPhotoshopper | Citaat:
Of idd Markus Ruhl "Ich begann mit 19 Jahren mit dem Body-Building Sport" zijn nou net 2 vd grootste @TS ; Trainen als een dolle , vreten als een gek en volhouden !!!! Kijk verder ff in de voedings-sectie en de trainings-sectie , waar je ideeën op kunt doen voor een goed schema voor zowel voeding als training Suc6 ! | |
| | |
| | #39 |
| Dutch Bodybuilder | Als hij op zn 14e is begonnen (zoals ik) dan moet je wel een afgewerkt product zijn. maar als hij net 1 maand bezig is niet.
| | |
| | #40 | |
| DutchPhotoshopper | Citaat:
( mits hij natuurlijk voldoende tijd, geld, toewijding en de juiste genen heeft ! ) Enkel zou hij de junioren wedstrijden wss over moeten slaan , wat de stap de eerste keer wel wat groter maakt imo , omdat je gelijk toch weer een klasse hoger staat :s | |
| | |