| | #1 |
| Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Beste bb'ers, Ik had een vraagje over hoe ik het snelste mijn doel/droom kan gaan bereiken. mijn doel is echter een proffesionele bb'er te worden door zoveel mogelijk tijd erin te steken. iets over mezelf: ik ben 1.78 ik weeg 82kilo en zie er normaal uit geen dikke buik/ drink geen alcohol en let op me eten ( dus geen snoep of mac of weet ik veel wat ). en me schouders /rug zijn vanaf dat ik jong was al behoorlijk breed. ik train nu weer 1 maandje bij de sportschool weer want ik was ong 2 jaar gestopt met trainen ik word meestal rond een uur of half 8 wakker en drink dan mijn proteine shake genaamd : Syntrax Nectar ( whey protein isolate ) en eet dan nog 1 bruine boterham met kaas zodat ik teminste wat eten binne krijg. dan werk ik tot 5 uur en rond 6 a 7 uur ga ik naar de sportschool en train 2,5 uur lang. ik heb een trainingsschema gehad waarmee ik biceps/triceps / benen / rug / schouders ( dus eigenlijk alles mee train ) ( gesplitst schema ) maar als ik daarmee klaar ben na een anderhalf uurtje heb ik het gevoel dat ik veel meer kan of teminste lijkt alsof het me nog 40 jaar gaat duren voordat ik me doel ga bereiken die ik wil bereiken. ik train nu 5 dagen in de week maandag / dinsdag / woensdag / vrijdag / zaterdag. Maar mijn vraag is of jullie me misschien kunnen helpen met het samenstellen van een trainingsschema waarbij ik al mijn spiergroepen train. en ik ga over 1 maand 12 weken naar mallorca vanwege stage en weet niet echt hoe ik al me spiergroepen moet gaan trainen omdat ik niet verwacht dat daar een prof . sportschool in de buurt zit en wat ik nou echt kwa voeding sochtends / smiddags / savonds moet eten want ik denk, k*t ik moet nog eiwitten dus dan denk ik. ooh komt de volgende dag wel, en als ik vraag aan een dieetist zegt ze. vreet maar 3x per dag 4 boterhamme sochtends 4 smiddags en 2stuks fruit maar ik hoorde ook dat een bb'er meer voedsel nodig heeft dan iemand die wilt gaan afvallen. ik zou het zeer op prijs stellen als iemand mij zou kunnen helpen zodat ik daar regelmaat in zou kunnen houden en dan ook echt het gevoel heb dat het de goede kant op gaat, Alvast bedankt!! Greetz, jim |
| | |
| | #2 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2007 Locatie: België Leeftijd: 16 Geslacht: M
Karma Power: 1 | Dianabol , afwerken met winstrol |
| | |
| | #3 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2006 Locatie: België Leeftijd: 18 Geslacht: M
Karma Power: 5 | Ik wil je droom niet aan diggelen slaan, maar ik vrees dat je op je 19de al bijna een afgewerkt product moet zijn ipv een beginneling, om ergens te geraken. Google maar eens naar de pro's. Die mannen waren al superbuff op jouw leeftijd. Greets!
__________________ "De vrouwtjes zijn net Anabolen ze vragen om genomen te worden." - Mijn held Sanchez |
| | |
| | #4 |
| Competitive Bodybuilder | 2.5 uur trainen.. Wtf man
__________________ Klik hier voor mijn Bill Star logje: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...-logje-153940/ Foto's: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post2835444 176 cm lang 64 kg Spoiler |
| | |
| | #5 |
| Dutch Bodybuilder | 2.5 uur trainen per dag 5 dagen in de week is te veel, 30-60 minuten per keer is genoeg. |
| | |
| | #6 |
| Competitive Bodybuilder | Probeer het zelf binnen het uur te houden, maar uitloop is niet erg hoor.Maar 2.5 uur is wel erg veel gek.. Je gaat zeker alle apparaten af ofzo?
__________________ Klik hier voor mijn Bill Star logje: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...-logje-153940/ Foto's: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post2835444 176 cm lang 64 kg Spoiler |
| | |
| | #7 |
| Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 0 | ja dat wel maar dan voeld het ook echt als een geslaagde dag want dan ben ik lekker opgepompt snapje, Maar als ik iemand mij een trainingsschema kan geven die ik over 5 dagen kan verdelen zodat ik alles GOED train en ook mooie resultaten boek en wat ik moet eten sochtends / smiddags / savonds.. Alvast bedankt! jim |
| | |
| | #9 | |
| Cool Novice Geregistreerd: Jul 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 17 Geslacht: M
Blog Berichten: 1 Karma Power: 1 | Citaat:
![]() | |
| | |
| | #10 |
| Advanced Bodybuilder | Begin eens met 4x per week 1,5 uur per keer te trainen... Dat scheelt je 6,5 uur per week en die tijd kun je dan mooi gebruiken om je in te lezen in training, voeding en supplementen...
__________________ Cutting @ 73 kg @ 173 cm @ 13-14% @ RPM + DRIVE + BACKDRAFT |
| | |
| | #11 |
| Dutch Bodybuilder | 1.5 uur is ook nog beest veel, hou het op ongeveer 45 minuten.
__________________ "la vita č dura, cosė sono io" "Che cosa non li uccide, li rende pių forti." |
| | |
| | #12 |
| Advanced Bodybuilder | Je moet nog erg veel leren zo te zien. Ga is een tijdje rondhangen op het forum en je bent al een stuk wijzer. |
| | |
| | #13 |
| Competitive Bodybuilder | Pomp is geen indicatie voor groei ofzo hea.
| | |
| | #14 | |
| Cool Novice Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Karma Power: 0 | je hebt het steeds over 's morgens, 's middags en 's avonds eten. Citaat:
-'s morgens als je op staat je shake -15min later pak je een brinta/havermout met melk en die boterhammen voor op school/stage | |
| | |
| | #15 |
| ★ All Natural Baby ★ | De beste tip die ik je kan geven als je prof wilt worden: begin maar te sparen.
__________________ Ain't nothing to it, but to do it. 1.81m 90-92 kg 12-13% |
| | |
| | #16 | |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: V
Karma Power: 7 | Citaat:
Kijk.. daar heeft ie nou wat aan. Kost allemaal handenvol met geld!!
__________________ Herinner je gisteren, Droom van morgen. Leef vandaag! karma bounces back! | |
| | |
| | #17 |
| Zwalgertozer Geregistreerd: Jan 2007 Locatie: Earth XII Leeftijd: 31 Geslacht: M
Karma Power: 34 | He he..idd. ![]()
__________________ Life is short........break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile. Spoiler |
| | |
| | #18 |
| Dutch Bodybuilder | Gewoon een abbonement nemen op de sportschool. Een euro of 30 per maand. Kan je gewoon oneindig blijven gebruiken
__________________ "la vita č dura, cosė sono io" "Che cosa non li uccide, li rende pių forti." |
| | |
| | #19 | |
| ★ All Natural Baby ★ | Citaat:
__________________ Ain't nothing to it, but to do it. 1.81m 90-92 kg 12-13% | |
| | |
| | #20 |
| Dutch Bodybuilder | Ja maar dat was mijn oplossing. Dalijk moet hij kei veel geld uitgeven aan spullen terwijl je ook gewoon naar de sportschool kan en daar staat alles gewoon al!
| | |