Ga Terug   DutchBodybuilding.com forum > BB Algemeen > Tieners en Beginners

Antwoord
Oud 14 January 2009, 21:08  
Ependymoma
Cool Novice

Stats: M 23j
Advertentie
Toen 'k begon deed 'k maar 20 op de bank, na 5 maand nu 10x70.
Maar zoals eerder gezegd, squat / deadlift!

Met citaat antwoorden
Oud 14 January 2009, 21:57  
turo
Advanced Bodybuilder

Stats: M 27j
Bekijk Galerij (7 foto's)
Ik bench dit of ik bench dat blabla er zijn jochies van 14 die misschien wel meer kunnen benchen dan ik, maar toch schijt ik hun bek vol en neuk ik hun oudere zus. Dus sowhat druk maken over een fokking bench, gewoon veel eten veel slapen en goed trainen en naar je mamma en pappa luisteren die zeggen dat je huiswerk eerst komt
  Met citaat antwoorden
Oud 14 January 2009, 22:01  
train4pain
Novice

Stats: M 29j
whahahahah true

Gaat mij er ook niet om of ik echt heel veel kan

maar ieder geval 70 kilo a 80kilo wil ik wel kunnen.
  Met citaat antwoorden
Oud 14 January 2009, 23:16  
turo
Advanced Bodybuilder

Stats: M 27j
Bekijk Galerij (7 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door train4pain Bekijk Post
whahahahah true

Gaat mij er ook niet om of ik echt heel veel kan

maar ieder geval 70 kilo a 80kilo wil ik wel kunnen.
Succes dan en je hoort nu al te slapen, de vroege avond uren zijn de beste nachtrust voor het lichaam. Geloof me die 70 of 80 kilo komt vanzelf, bankdrukken is echt overdreven gewaardeerd alsof dat het enige is wat teld. Probeer voortaan af te wisselen met dunbell drukken en incline bench.

Laatst aangepast door turo : 15 January 2009 om 10:36
  Met citaat antwoorden
Oud 15 January 2009, 10:01  
o eilering
Dutch Bodybuilder

o eilering's Avatar

Stats: M 20j
Bekijk Galerij (26 foto's)
Volgens mij heeft het gewoon met aanleg te maken.......en gewoon goed eten. IK bech max 85 2x na 4maanden trainen.Dus verschilt echt per persoon. Maar ik het beging had ik al moeite met 40kilo...
Gewoon hard trainen!en je moet aanleg hebben!
  Met citaat antwoorden
Oud 15 January 2009, 12:15  
08Dennis08
Competitive Bodybuilder

08Dennis08's Avatar

Stats: V 23j 1m78 67kg 11%
Bekijk Galerij (6 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door turo Bekijk Post
Ik bench dit of ik bench dat blabla er zijn jochies van 14 die misschien wel meer kunnen benchen dan ik, maar toch schijt ik hun bek vol en neuk ik hun oudere zus. Dus sowhat druk maken over een fokking bench, gewoon veel eten veel slapen en goed trainen en naar je mamma en pappa luisteren die zeggen dat je huiswerk eerst komt
+1 en btw bodybuilding gaat om het lichaam en niet om de kracht. Ben zelf ook een slappeling, maar boeie ik groei wel.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 January 2009, 12:19  
Usernamed
Competitive Bodybuilder

Stats: M 30j
Ik ben 25 en benchde weer eens 125 rauw.

En ik weeg 85 kilo.

Krijg ik nu een award?
  Met citaat antwoorden
Oud 15 January 2009, 14:05  
train4pain
Novice

Stats: M 29j
Nee

wel als je 14 was
  Met citaat antwoorden
Oud 15 January 2009, 14:29  
Tjok
Colossal Veteran

Stats: M 1m95 119kg -
Bekijk Galerij (1 foto's)

http://www.youtube.com/watch?v=EclrK...eature=related

15 jaar en drukt 155kg.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 January 2009, 14:50  
rdbms
Cool Novice

rdbms's Avatar

Stats: M 51j 1m80 83kg 18%
Citaat:
Origineel gepost door Usernamed Bekijk Post
Ik ben 25 en benchde weer eens 125 rauw.

En ik weeg 85 kilo.

Krijg ik nu een award?
  Met citaat antwoorden
Oud 15 January 2009, 15:24  
cedricske
Dutch Bodybuilder

cedricske's Avatar

Stats: M 24j
niets van aantrekken.

mijn kop eraf als niet minstens 1/3 van de mensen hier liegen...(dit betekent niet dat iedereen dat doet!!!)

zelf ken ik 2 mensen die hier een logje hebben dat ze elke dag gebruiken, dat meer dan 30 pagina's telt...en ze tellen met elke oefening van halter 8 kilo bij, en met elke barbell oefening 25 kg bij...allemaal niet geloven dus.

zelf ging benchpress bij mij ook moeilijk in het begin. ik deed benchpress, en ik begon met 3x5 (rippetoe) 35 kg...het ging goed tot 45kg, dan stak ik vast...na naar een zelfgemaakt 3 daags split programma te gaan zat mijn benchpress al snel tegen de 70kg.

niets aantrekken van andere mensen, gewoon je ding doen!
  Met citaat antwoorden
Oud 15 January 2009, 15:43  
08Dennis08
Competitive Bodybuilder

08Dennis08's Avatar

Stats: V 23j 1m78 67kg 11%
Bekijk Galerij (6 foto's)
Ja idd. Als ik op sommige foto's de stats erbij zie staan krab ik me ook achter mijn oren hoor, maar goed wie ben ik om dat te zeggen.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 January 2009, 16:06  
Anoniem_1989_9
Freaky Bodybuilder

Stats: M 25j 1m78 70kg 13%
massa beweegt massa.. Hoe minder vetpercentage hoe minder je kan hebben (Spreek uit mezelf) Kijk die 15 jarige jongen op da filmpje maar eens.. (En ik spreek ook uit ervaring)
  Met citaat antwoorden
Oud 15 January 2009, 16:50  
o eilering
Dutch Bodybuilder

o eilering's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door SpankSta Bekijk Post
massa beweegt massa.. Hoe minder vetpercentage hoe minder je kan hebben (Spreek uit mezelf) Kijk die 15 jarige jongen op da filmpje maar eens.. (En ik spreek ook uit ervaring)
volgens mij is dat wel waar, ik heb eens iets gelezen over dat mensen met vet volgens mij endo(dus wat dikkere mensen) en magere mensen ecto(echt de skini's) als die beiden gaan trainen hebben ecto's veel meer moeite met massa opbouwen omdat die dikkere mensen al vet/energie hebben vanzichzelf dus de energie voor spieropbouw haalt zich al uit het vet,dus vet word omgezet in spiermassa,bij ecto is het veel moeilijker die moeten enorm veel vreten om die energie binnen te krijgen om te groeien.
Dus naar mijn mening kun je beter iets te zwaar zijn dan te licht voor bodybuilding(spreek ik uit eigen ervaring)
  Met citaat antwoorden
Oud 15 January 2009, 17:02  
nicolas24
Huge Freak

nicolas24's Avatar

Stats: M 1m92 104kg 13%
altijd zeuren over die bench et bewijst nix hoor die bench...
  Met citaat antwoorden
Oud 15 January 2009, 17:02  
Ano_94
Competitive Bodybuilder

Stats: M 20j - - -
Citaat:
Origineel gepost door o eilering Bekijk Post
volgens mij is dat wel waar, ik heb eens iets gelezen over dat mensen met vet volgens mij endo(dus wat dikkere mensen) en magere mensen ecto(echt de skini's) als die beiden gaan trainen hebben ecto's veel meer moeite met massa opbouwen omdat die dikkere mensen al vet/energie hebben vanzichzelf dus de energie voor spieropbouw haalt zich al uit het vet,dus vet word omgezet in spiermassa,bij ecto is het veel moeilijker die moeten enorm veel vreten om die energie binnen te krijgen om te groeien.
Dus naar mijn mening kun je beter iets te zwaar zijn dan te licht voor bodybuilding(spreek ik uit eigen ervaring)
volgens mij kun je vet neit veranderren in spier, maar ecto's verliezen volgens mij ook spier als ze gaan sporten, en wat dikkere mensen verbranden dan hun vet waardoor ze geen kracht verliezen.

ik weet niet of het klopt, maar heb het verschillende malen gelzen.!
  Met citaat antwoorden
Oud 15 January 2009, 17:06  
remco51092
Competitive Bodybuilder

remco51092's Avatar

Stats: M 21j 1m89 109kg 17%
Citaat:
Origineel gepost door o eilering Bekijk Post
welke ervaring heb jij dan, je bent 14 en je geilt alleen op biceps? en trouwens maak ff filmpje van je 2x85kg, want ik geloof er geen zak van .

ps. je kan geen vet omzetten in spier
  Met citaat antwoorden
Oud 15 January 2009, 17:07  
huntelaar
Ripped Bodybuilder

huntelaar's Avatar

Ecto's moeten gewoon meer eten...!
  Met citaat antwoorden
Oud 15 January 2009, 17:15  
Powergiant
Competitive Bodybuilder

Powergiant's Avatar

Stats: M 22j - - -
Citaat:
Origineel gepost door huntelaar Bekijk Post
Ecto's moeten gewoon meer eten...!
  Met citaat antwoorden
Oud 15 January 2009, 17:49  
o eilering
Dutch Bodybuilder

o eilering's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door remco51092 Bekijk Post
welke ervaring heb jij dan, je bent 14 en je geilt alleen op biceps? en trouwens maak ff filmpje van je 2x85kg, want ik geloof er geen zak van .

ps. je kan geen vet omzetten in spier
nouw dan geloof je er geen zak vanik ga niet voor jou een filmpje maken omdat ik me moet bewijzen voor jou!
Hoe onstaat spiergroei?door hele kleine beschadigen in je spier vezels...als je klaar bent met trainen worden die kleine beschadigen genezen.(dit proces heet hypertrofie.Door belasting van een spier gaan meerdere spiervezels in de spier scheuren(dit is zo klein dat je het amper merkt)Dit irriteert wat, maar herstelt gelukkig snel. Bij het herstel worden spiervezels dikker en krachtiger dit proces kost het lichaam veel energie hoe slaat het lichaam energie op, in vet!dus tot wat word het vet omgezet?in spier.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Snel Reageren
Bericht:
Opties
Oud topic waarschuwing
Dit topic, of de laatste post, is meer dan 1930 dagen oud. Het is heel waarschijnlijk dat de discussie afgelopen is, dus bumpen heeft geen zin.
Als je toch denkt dat het nodig is om te reageren, dan kan je dit alsnog doen.
Topic opties