| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #41 |
| Huge Freak Geregistreerd: Mar 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 50 | |
| | |
| | #42 |
| Dutch Bodybuilder | Bekijk Profiel: jostiman jostiman Novice Laatste Activiteit: 21 April 2008 07:50 We zijn er wél van af (gelukkig maar) maar euhm, kan iemand mij nu zeggen hoe ik snel grote biceps krijg, een wasbordje krijg, en een monsterchest krijg? Ik ben nog maar 14 jaar, en heb dus schrik dat mijn botjes niet meer zullen groeien... Iemand tips? meiden geilen er echt op hoor! Ik heb hier nog wel wat AS in huis, maar ik weet niet of ik die mag gebruiken van mama lief.
__________________ Spoiler Log It's not how hard you can hit, but how hard you can get hit! Life is smarter than people think. |
| | |
| | #43 |
| Cool Novice Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 15 Geslacht: M
Karma Power: 1 | ze kijken allemaal teveel naar die Christiano Ronaldo's. |
| | |
| | #44 |
| Dutch Bodybuilder | schijt aan die gastxD trekt na de wedstrijd zijn truitje uit, en denkt dat hij buff is omdat alle meiden zitten blozen. natuurlijk willen alle dnny4's/jostimans die niet van deze wereld zijn ook zo een breezerprostuur
__________________ Spoiler Log It's not how hard you can hit, but how hard you can get hit! Life is smarter than people think. |
| | |
| | #45 |
| Cool Novice Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 1 | Volgens mij bedoelt ie 25kg samen. Dus 12.5 per hand ofzo. Wel goed dat je een 6,6 voor je schrijven hebt! Knap man. Ik vond dat altijd zo super moeilijk man. |
| | |
| | #47 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Groningen Leeftijd: 14 Geslacht: M
Karma Power: 4 | Hij is net zo sterk als sanca man
__________________ Niet lachen hoor! Ja ik weet dat ik een noob ben. Of een novice... So, correct me if i'm wrong! AJAX!!! |
| | |
| | #48 | |
| Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: jesse Leeftijd: 14 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Citaat:
| |
| | |
| | #49 |
Karma Power: 0 | |
| | |
| | #50 |
Karma Power: 0 | |
| | |
| | #51 |
| Dutch Bodybuilder | Is nog veel hoor! Ik train nu een jaar en twee maanden, en vanaf februari vrij intensief. En ik zit nog maar aan 18kg top. Je maakt ons niet wijs dat jij op je jaartje met om de twee dagen 20 reps 17.5 kg kan curlen EN JUIST UITVOEREN
| | |
| | #52 | ||
| ★ playboybunny ★ Geregistreerd: Sep 2006 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 24 Geslacht: V
Karma Power: 60 | Citaat:
Citaat:
__________________ Seriously, I don't give a shit. Living in my own little world. DBB-chick van het jaar 2007/2008 DBB-slet van het jaar 2007/2008 | ||
| | |
| | #53 |
| Dutch Bodybuilder | altijd lachen het tiener sub forum
__________________ 20 jaar gewicht 90kg lengte 1m 80 Deadlift max 150 kg 4 reps Benchpress max 120kg 2 reps Squat max 130kg 6 reps I dont have an Attitude Problem...Its supposed to be like this Limits are for people who have them http://forum.dutchbodybuilding.com/f...42/index2.html |
| | |
| | #54 |
| Dutch Bodybuilder | Haha altijd gezellig idd
__________________ "la vita è dura, così sono io" "Che cosa non li uccide, li rende più forti." |
| | |
| | #55 |
| Cool Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 15 Geslacht: M
Karma Power: 0 | sarcastisch...
__________________ Ben maar een beginner... nog wel jah ;-) Vakantie! |
| | |
| | #56 |
| Dutch Bodybuilder | Jah idd
__________________ "la vita è dura, così sono io" "Che cosa non li uccide, li rende più forti." |
| | |
| | #57 |
| Cool Novice Geregistreerd: May 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Karma Power: 1 | |
| | |
| | #58 |
| Dutch Bodybuilder | Jah omdat de meeste tieners nog beginners zijn en nog veel moeten leren!
| | |
| | #59 |
| Freaky Bodybuilder | Squat & Dl
__________________ Layne Norton Bulk-Cut Cycle en MassFX2 & HyperdrolX2 http://forum.dutchbodybuilding.com/f...-stack-147327/ Big Ass lover Club FTW! |
| | |
| | #60 |
| Cool Novice Geregistreerd: May 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Karma Power: 1 | |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| buikspieren, borstspieren, armspieren |
| Onderwerp Opties | |
| Weergave Modus | |
| |