| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #21 |
| Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: jesse Leeftijd: 14 Geslacht: M
Karma Power: 0 | kijk nogmaals me vraag ik ben 14 jaar train met 25kg met dumless. ik box vaak jog vaak maar heefd die 25kg invloed op mijn groei van me armen ofzo |
| | |
| | #22 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Groningen Leeftijd: 14 Geslacht: M
Karma Power: 4 | zal ik het eens proberen te vertalen
__________________ Niet lachen hoor! Ja ik weet dat ik een noob ben. Of een novice... So, correct me if i'm wrong! AJAX!!! |
| | |
| | #23 |
| ★ All Natural Baby ★ | Neej, heeft geen invloed op je botgroei. Wel op je spelling en grammatica skills zo te zien.
__________________ Ain't nothing to it, but to do it. 1.81m 90-92 kg 12-13% |
| | |
| | #24 |
Karma Power: 0 | ja sorry snap ik ik heb voor goed formuleren op school een 6,6 op vmbo-t/havo nivo |
| | |
| | #25 |
Karma Power: 0 | sava jij bent ook gespierdzeg wow |
| | |
| | #26 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Groningen Leeftijd: 14 Geslacht: M
Karma Power: 4 | Niet gelukt... Karma voor degene die het in ABN kan vertalen! BTW: Waarom open je zelf geen topic...
__________________ Niet lachen hoor! Ja ik weet dat ik een noob ben. Of een novice... So, correct me if i'm wrong! AJAX!!! |
| | |
| | #27 |
Karma Power: 0 | maar is het dan ook niet slecht ofzo 25kg |
| | |
| | #28 |
Karma Power: 4 | Hier snappen we dus ook niets van...
| | |
| | #29 |
Karma Power: 0 | snap je niks van goed formuleren. dat is schrijven |
| | |
| | #30 |
Karma Power: 0 | |
| | |
| | #31 |
Karma Power: 4 | Af en toe een spel- of grammaticafout is niet erg. Ma ji maak wel en heleboeel vouden.
| | |
| | #32 | |
| ★ All Natural Baby ★ | Citaat:
Omfg Echt man.... te triest
__________________ Ain't nothing to it, but to do it. 1.81m 90-92 kg 12-13% | |
| | |
| | #33 |
| | |
| | #34 |
Karma Power: 4 | Nee, maar als ik niet eens weet waar jij het over hebt....
| | |
| | #35 |
Karma Power: 0 | warom antwoord je dan ook iets raar. |
| | |
| | #36 |
| Competitive Bodybuilder | Fatoe jonguh! JE weet TOg swa!!!
__________________ "Dis moi.......donne moi...." Status: 87KG But the marketing teams of the pharmaceutical companies do what they can to soothe parents' concerns by separating the image of street-speed-users from the clean, clinical, healthy use of their products. |
| | |
| | #37 |
| Ripped Bodybuilder | Het niveau gaat er toch wel zienderogen op achteruit... |
| | |
| | #38 |
| | |
| | #39 | |
| Dutch Bodybuilder | Citaat:
dnny4 is namelijk banned
__________________ Spoiler Log It's not how hard you can hit, but how hard you can get hit! Life is smarter than people think. | |
| | |
| | #40 |
| Dutch Bodybuilder | @ jojo kijk eens uit voor een logopedist in de buurt. En als je op je 14e net begint met training, en 25kg kan curlen, ben je reeds een beest, wat denk ik totaal NIET kan aangezien je niet eens kan schrijven en je de zoveelste bent die vraagt of het de botgroei belemmert
__________________ Spoiler Log It's not how hard you can hit, but how hard you can get hit! Life is smarter than people think. |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| buikspieren, borstspieren, armspieren |
| Onderwerp Opties | |
| Weergave Modus | |
| |