Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Specifieke Topics > Tiener Fitness en Bodybuilding

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Weergave Modus
Oud 29 February 2008, 11:47   #1
Banned

Leeftijd: 13
Geslacht: M
Karma Power: 0 dnny4 is op een gedistingeerde weg
Stuur een bericht via MSN naar dnny4
Bekijk Galerij (3 foto's)
armspieren en buikspieren 13/14 jaar

heeyyzz,

ik ben een jonge van 13 ( word op 17 juni 14 ). Ik train 5x per week waarvan 2x veld voetbaltraining 1x veldvoetbal wedstrijd, 1x zaalvoetbaltraining en 1x zaalvoetbal wedstrijd. In het algemeen ben ik wel tevreden met me lichaam ik zou alleen:

1) bredere armen + arm spieren willen!

2) wasbordje ( 6-pack ) die duidelijk te zien is.

Ik mag van me ouders niet fitnessen en heb ook geen apparaten of haltes waar ik mee kan trainen .
Mijn lichaamsmaten:
lengte: 1.88
gewicht: 69 kg
bf% : weet niet eens wat dat is

ik heb van mezelf al een best brede borstkast en ik ben al bezig met opdrukken en sit ups en nog meer van die dingen.

Wie kan me helpen of advies of tips geven:O:O??

Danny

graag snel een reactie terug
dnny4 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 February 2008, 11:50   #2
Competitive Bodybuilder

Leeftijd: 26
Karma Power: 8 Tommyboy heeft veel om trots over te zijnTommyboy heeft veel om trots over te zijnTommyboy heeft veel om trots over te zijnTommyboy heeft veel om trots over te zijnTommyboy heeft veel om trots over te zijnTommyboy heeft veel om trots over te zijnTommyboy heeft veel om trots over te zijnTommyboy heeft veel om trots over te zijnTommyboy heeft veel om trots over te zijnTommyboy heeft veel om trots over te zijnTommyboy heeft veel om trots over te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Tommyboy
gewoon zo door gaan
als je van je ouders mag moet je zorgen dat je een bankje en een paar dumbbells heb met wat extra schijfjes
Oud 29 February 2008, 11:53   #3
Advanced Bodybuilder

MichaelSmink's Avatar

Leeftijd: 14
Karma Power: 4 MichaelSmink heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMichaelSmink heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMichaelSmink heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMichaelSmink heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMichaelSmink heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMichaelSmink heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMichaelSmink heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMichaelSmink heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMichaelSmink heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMichaelSmink heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMichaelSmink heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMichaelSmink heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMichaelSmink heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMichaelSmink heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Bekijk Galerij (1 foto's)
Eej danny.

Voor bredere armen zou je toch een paar dumbbells moeten kopen, die zijn er al vrij goedkoop hoor. Mocht je echt niks mogen kopen dan pak je gewoon je rugtas, en daar flikker je een paar bakstenen in.

Voor een sixpack moet je gewoon lekker sit-ups, crunches, leg raises, al die dingen doen. Ook als je laag staat in BF (dit is je bodyfat, je vetpercentage) zal je je abs beter zien dan met een hoog vetpercentage.

Met opdrukken ontwikkel je je borst en triceps (het ligt er natuurlijk wel aan hoe je ze uitvoert)

Ook moet je goed op je voeding letten, eet vooral gezonde dingen. Dus minder snacks.

Hier nog een paar links:
Wat is het Beste Buikspier Training Programma?
Wat zijn de voordelen van training en bodybuilding?
deze was voor ervoor om je ouders te overtuigen van het feit dat er niks mis is met de sportschool/fitness.

Succes er verder mee. Heb je trouwens een doel voor ogen, een bepaalde bodybuilder?

gr. Michael
MichaelSmink is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 29 February 2008, 12:11   #4
d16
Cool Novice

Leeftijd: 16
Karma Power: 1 d16 zal spoedig beroemd wordend16 zal spoedig beroemd worden
Nog meer 13 jarige voetballers die een six pack willen.
Oud 29 February 2008, 12:14   #5
d16
Cool Novice

Waarom meld je je aan op dutchbodybuilding als je alleen een sic pack wil en brede armen, niet lullig bedoeld, ik snap wel dat je dit wilt. Maar waarom dan een bodybuilding website? Ook voor al die andere voetballers die een sicpack willen. Als je nou je hele lichaam wil trainen en daar vragen over hebt en over een voedinschema. Maar wat je nu vraagt weet je zelf wel denk ik toch?
Oud 29 February 2008, 12:24   #6
Advanced Bodybuilder

huntelaar's Avatar

Karma Power: 4 huntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te worden
1) Veel opdrukken met een zware rugtas op je rug, optrekken aan de trap of weet ik veel wat(handen ver uit elkaar, dichtbij elkaar, onderhandse greep, bovenhandse greep...

2) veel crunches, sit-ups en dat soort stuff.

Ja ik weet dat ik een noob ben.
Of een novice...

So, correct me if i'm wrong!

AJAX!!!
huntelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 February 2008, 12:26   #7
Advanced Bodybuilder

MichaelSmink's Avatar

Karma Power: 4 MichaelSmink heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMichaelSmink heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMichaelSmink heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMichaelSmink heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMichaelSmink heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMichaelSmink heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMichaelSmink heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMichaelSmink heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMichaelSmink heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMichaelSmink heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMichaelSmink heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMichaelSmink heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMichaelSmink heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMichaelSmink heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Citaat:
Origineel gepost door d16 Bekijk Post
Waarom meld je je aan op dutchbodybuilding als je alleen een sic pack wil en brede armen, niet lullig bedoeld, ik snap wel dat je dit wilt. Maar waarom dan een bodybuilding website? Ook voor al die andere voetballers die een sicpack willen. Als je nou je hele lichaam wil trainen en daar vragen over hebt en over een voedinschema. Maar wat je nu vraagt weet je zelf wel denk ik toch?
Hij wil duidelijkheid denk ik. Maarja, dat kan hij inderdaad gewoon ook wel aan een paar vrienden vragen en zelf een beetje uitvinden en logisch nadenken. Zoals dat voorbeeld van Huntelaar.
Oud 29 February 2008, 14:12   #8
Advanced Bodybuilder

Ben Wilzing's Avatar

Karma Power: 4 Ben Wilzing is een prachtig lichtbakenBen Wilzing is een prachtig lichtbakenBen Wilzing is een prachtig lichtbakenBen Wilzing is een prachtig lichtbakenBen Wilzing is een prachtig lichtbakenBen Wilzing is een prachtig lichtbaken
Ja klopt denk ik ook.
De antwoorden zijn bijna allemaal al gegeven, doe gewoon wat MichaelSmick zei in post 3. Dan ben je al een heel eind op weg. Ik zou ook iets minder gaan voetballen dan heb je wat meer tijd voor het fitnessen
Ben Wilzing is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 February 2008, 15:38   #9
Dutch Bodybuilder

verzinmaarwat's Avatar

Karma Power: 1 verzinmaarwat is gewoon erg aardigverzinmaarwat is gewoon erg aardigverzinmaarwat is gewoon erg aardigverzinmaarwat is gewoon erg aardigverzinmaarwat is gewoon erg aardig
Bekijk Galerij (4 foto's)
Er zijn hier al enorm veel topics over gemaakt

Lees misschien in het vervolg forum goed door vooraleer je zo'n topic maakt.

En idd, zonder dumbs en bankje kan je zelfs geen basisoefn doen.

Tenminste toch niet voor biceps.

Volgende oefn kan je zonder materiaal:
Leg raises (buik)
Crunches (buik)
Twists (buik)
Push-ups (borst en triceps)
Eventueel optrekken, maar daar heb je een stevige boom voor nodig ofzo (Traps)

Wat je nog kan doen is misschien naar een bos gaan ofzo, of ergens een plek met ruwe stenen, voor je benen zou je een goeie lange zware boomstronk in je nek kunnen leggen en 'squatten' voor zover je het dan nog squatten kan noemen.

Ik dnek dat je waarschijnlijk alleen biceps bedoeld, aangezien je denkik voor de eerste keer een beest hebt gezien in een magazine en zelf ook kannonnen wilt. Maar daarvoor moet je toch wat dumbs kopen...

Verder dat van die buikspieren, geen buikspieren zonder borst, want dan zit je daar met zulke blokken, en heb je geen borstkas, trekt ook op niks.
En je moet natuurlijk ook vet verbranden om die blokjes zichtbaar te maken.

Als je meer wil weten over basis, lees dan heel het Tiener Bodybuilding-forum eens door.

Log

It's not how hard you can hit, but how hard you can get hit!
Life is smarter than people think.
verzinmaarwat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 February 2008, 16:20   #10
Banned

Karma Power: 0 dnny4 is op een gedistingeerde weg
Stuur een bericht via MSN naar dnny4
Oke bedankt allemaal
Hoelang duurt het voor dat je resultaat ziet?
En is het waar dat als je gaat fitnessen op een jonge leeftijd dat het slecht is voor je spieren omdat die nog in ontwikkeling zijn?

Danny
dnny4 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 February 2008, 16:28   #11
d16
Cool Novice

je maakt een grapje niet ? Slecht voor je spieren ?
Oud 29 February 2008, 16:30   #12
d16
Cool Novice

Het is niet slecht.
OP het begin zie je wel snel resultaat. Maar na een paar maanden is het moeilijker om massa te kweken. Dan kun je bijv. een ander trainingsschema nemen en de gewichten omhoog doen. En natuurlijk meer eten.
Oud 29 February 2008, 18:12   #13
Dutch Bodybuilder

verzinmaarwat's Avatar

Karma Power: 1 verzinmaarwat is gewoon erg aardigverzinmaarwat is gewoon erg aardigverzinmaarwat is gewoon erg aardigverzinmaarwat is gewoon erg aardigverzinmaarwat is gewoon erg aardig
Bekijk Galerij (4 foto's)
Het is NIET slecht.

Integendeel!
Het helpt de spieren te ontwikkelen.
Mits juiste uitvoering, hoeveelheid en gewicht, kan je een hele mooie basis maken voor het echte werk later

Eerst een weekje wat alles uitproberen, en zien tot hoe ver je kan gaan.

Best is in de eerste maand 4 sets van 20 reps
Daarna kan je over gaan tot 'het echte werk', 4 sets en een gewicht waarmee je per set max 8-12 reps kan doen.

Al die fabeltjes over 'KT slecht voor groei en rug' kloppen naar mijn weten niet, ik train nu toch al enige tijd, en ik heb er géén last van.

Vandaag nog gehoord:
'Doet gij krachttraining'
'Ja, ...'
'Mijn broer heeft da ook gedaan, en dies mar 1.70 geworden, mijn andere broer nie, en die 1.90m'
Maar hoe groot je word is genetisch bepaald

Probeer wat uit gewoon

Log

It's not how hard you can hit, but how hard you can get hit!
Life is smarter than people think.
verzinmaarwat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 February 2008, 18:59   #14
Dutch Bodybuilder

Bassiej's Avatar

Leeftijd: 18
Karma Power: 1 Bassiej is een naam gekend door allenBassiej is een naam gekend door allenBassiej is een naam gekend door allenBassiej is een naam gekend door allenBassiej is een naam gekend door allenBassiej is een naam gekend door allenBassiej is een naam gekend door allen
Alleen oprdrukken en je buik is ook niet goed... althans maatje van mij had dit lang gedaan en de voorkant werd samen getrokken ( om het zo te zeggen) Omdat ze rug zover achter ligt. Is bij fysio geweest en is met de tijd weer goed gekomen. Zal het eens navragen voor compleet verhaal.

(karma voor wie me de woorden geeft)

Mvg
Oud 1 March 2008, 10:01   #15
Advanced Bodybuilder

Ben Wilzing's Avatar

Karma Power: 4 Ben Wilzing is een prachtig lichtbakenBen Wilzing is een prachtig lichtbakenBen Wilzing is een prachtig lichtbakenBen Wilzing is een prachtig lichtbakenBen Wilzing is een prachtig lichtbakenBen Wilzing is een prachtig lichtbaken
Citaat:
Origineel gepost door Bassiej Bekijk Post
Alleen oprdrukken en je buik is ook niet goed... althans maatje van mij had dit lang gedaan en de voorkant werd samen getrokken ( om het zo te zeggen) Omdat ze rug zover achter ligt. Is bij fysio geweest en is met de tijd weer goed gekomen. Zal het eens navragen voor compleet verhaal.

Mvg
Nee, je moet wel je hele lichaam trainen. Ook je benen!
Oud 1 March 2008, 10:02   #16
Advanced Bodybuilder

Ben Wilzing's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Bassiej Bekijk Post

Mvg
En welke woorden bedoel je Van welke vraag
Oud 1 March 2008, 18:49   #17
Dutch Bodybuilder

Bassiej's Avatar

Leeftijd: 18
Karma Power: 1 Bassiej is een naam gekend door allenBassiej is een naam gekend door allenBassiej is een naam gekend door allenBassiej is een naam gekend door allenBassiej is een naam gekend door allenBassiej is een naam gekend door allenBassiej is een naam gekend door allen
Ach je hebt het juist gezegd ,, was misschien niet helemaal helder toen
Mvg
Oud 29 April 2008, 21:41   #18
Novice

Karma Power: 0 jojo223 is op een gedistingeerde weg
okeey ik ben 14 jaar train met 25kg dumbless grootste biceps vamn 1 en 2 zit in de 1
op havo mijn vraag kan het m,n groei van m,n armen belemmerren serieus graag
en is het wel goed om elke dga om elke 2 dagen te trainen dankuwel
jojo223 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 April 2008, 22:01   #19
Advanced Bodybuilder

MichaelSmink's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door jojo223 Bekijk Post
okeey ik ben 14 jaar train met 25kg dumbless grootste biceps vamn 1 en 2 zit in de 1
Praat ff normaal Nederlands a.u.b. Snap er geen flikker van
Wat is dus precies je vraag?
Oud 29 April 2008, 22:04   #20
Advanced Bodybuilder

manofsteel's Avatar

Karma Power: 6 manofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Citaat:
Origineel gepost door jojo223 Bekijk Post
monster spel- en grammaticaskills
manofsteel is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Tags
buikspieren, borstspieren, armspieren

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus