| | #1 |
| Dutch Bodybuilder | Armen meten! :D Hey, hoe kan je het beste je armen meten? Of zijn daar speciale spullen voor? Want gewoon met een meetlint is te onnauwkeurig omdat je elke keer net wat strakker het lint spant dan de andere keer karma voor goeie antwoorden! Keranos.
__________________ "la vita č dura, cosė sono io" "Che cosa non li uccide, li rende pių forti." |
| | |
| | #2 |
| Monstrous Giant | meten is nergens voor nodig man, gewoon in de spiegel kijken...
__________________ Jay Cutler Mr. Olympia 2006 `07 4e plaats fitness klasse heren YBF 2007 |
| | |
| | #3 |
| Dutch Bodybuilder | Ik doe het lint er gewoon omheen zonder te trekken ofzow, maar dat ie er gewoon omheenzit, overal je uid aanraakt. En dat doek altijd dus is makkelijk vergelijken
__________________ Born 2 be big |
| | |
| | #4 |
| Dutch Bodybuilder | ik laat het doen met het meetlint dan zit je rechter als dat je zelf meet. dat van spanning, moet je in het oog houden zeker... maar naar mijn weten bestaan er geen toestellen voor
__________________ Spoiler Log It's not how hard you can hit, but how hard you can get hit! Life is smarter than people think. |
| | |
| | #5 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2007 Locatie: België Leeftijd: 16 Geslacht: M
Karma Power: 1 | kijk in het naai doosje van je moeder of oma , anders kan je zelf wel 1ntje in 1 knutselen met papier , plakbant , een meetlat en een potlood |
| | |
| | #6 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 5 | Zijn speciale meetlintjes voor! kan ze alleen nergens meer op het net vinden. D
__________________ Stats 1 mei 2008: 1.82 / 94 kg / 17,0 % / Arm 40 cm |
| | |
| | #7 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2007 Locatie: België Leeftijd: 16 Geslacht: M
Karma Power: 1 | lol dude , speciaal meetlint ? ga naar een brij winkel daar liggen der altijd .. of rip 1ntje in een trouwwinkelkleed winkel xD |
| | |
| | #8 |
| Ripped Bodybuilder | Gewoon lintmeter idd |
| | |
| | #9 |
| Dutch Bodybuilder | Oke, toch maar een karma rondje dan
__________________ "la vita č dura, cosė sono io" "Che cosa non li uccide, li rende pių forti." |
| | |
| | #10 |
| Dutch Bodybuilder | spiegel
__________________ 2008 is Brik's year bitches |
| | |
| | #11 |
| Dutch Bodybuilder | haha jah ik snap het al
| | |
| | #12 |
| Cool Novice Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: België Leeftijd: 18 Geslacht: M
Karma Power: 1 | Beste tip: door iemand anders laten meten. Idd als je het zelfs met 1 hand moet doen, dan krijg je gemakkelijker verschillen in je resultaten. |
| | |