Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Specifieke Topics > 35 Plus

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Weergave Modus
Oud 12 September 2007, 14:53   #81
Colossal Veteran

jacky den bels's Avatar

Leeftijd: 42
Geslacht: M
Karma Power: 60
jacky den bels is herboren als heerser van het Samsarajacky den bels is herboren als heerser van het Samsarajacky den bels is herboren als heerser van het Samsarajacky den bels is herboren als heerser van het Samsara
Karma Crown
Citaat:
Origineel gepost door reep Bekijk Post
Ben terug 1 maand bezig,ben er meteen ingevlogen,3kilo bij, arm 2cm bij,eet om 2 uur eiw, carbs.Meteen ook schouder blessure,dacht dat ik nog jong was
tja die blessure wij denken dat we nog alles kunnen.....moeten de jonkies laten zien ha dat kunnen wij ook nog .....

meet in valkenswaard 14 juni pm me voor bankrekeningnr:

Nog 16 dagen om te betalen
jacky den bels is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 September 2007, 17:34   #82
Advanced Bodybuilder

Yeahbuddy's Avatar

Leeftijd: 44
Karma Power: 5 Yeahbuddy heeft een sterk verlangen om herboren te wordenYeahbuddy heeft een sterk verlangen om herboren te wordenYeahbuddy heeft een sterk verlangen om herboren te wordenYeahbuddy heeft een sterk verlangen om herboren te wordenYeahbuddy heeft een sterk verlangen om herboren te wordenYeahbuddy heeft een sterk verlangen om herboren te wordenYeahbuddy heeft een sterk verlangen om herboren te wordenYeahbuddy heeft een sterk verlangen om herboren te wordenYeahbuddy heeft een sterk verlangen om herboren te wordenYeahbuddy heeft een sterk verlangen om herboren te wordenYeahbuddy heeft een sterk verlangen om herboren te wordenYeahbuddy heeft een sterk verlangen om herboren te wordenYeahbuddy heeft een sterk verlangen om herboren te wordenYeahbuddy heeft een sterk verlangen om herboren te wordenYeahbuddy heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Ik merk ook dat het herstel langzamer gaat. Maar toch hoop ik nog vaak pr's te zetten met vooral deadlift. De komende 10 jaar verwacht ik nog wel progressie te kunnen maken qua kracht.
Yeahbuddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 September 2007, 11:55   #83
Dutch Bodybuilder

Karma Power: 1 reep zal spoedig beroemd wordenreep zal spoedig beroemd worden
Bekijk Galerij (4 foto's)
Tja t'is waar, herstel gaat trager,maar ik heb zo de indruk,vroeger trainde ik alles 3tot 2maal per week,nu elke spiergr.om de 7 dagen.Ik kom nu blijkbaar beter vooruit dan toen ik jong was.Heb wel veel geleerd over recup.door enkele jaren cyclo sportieve te zijn.Ik denk dat het vroeger alle maal veel te snel was (geen geduld)dacht toen nog dat ik groeide door training(stom,is maar 10%).Als je,je spier echt afbeuld heb je zeker 3 dagen nodig als je een echt goede conditie en snel recuperatie vermogen hebt,dus, volgens mij teveel rust geef je niet zo gauw
reep is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 September 2007, 14:40   #84
Colossal Veteran

jacky den bels's Avatar

jacky den bels is herboren als heerser van het Samsarajacky den bels is herboren als heerser van het Samsarajacky den bels is herboren als heerser van het Samsarajacky den bels is herboren als heerser van het Samsara
Karma Crown
gewoon elke spiergroep een keer per week doe wel vaker cardio nu hahaha tja dat heb je met het ouder worden harder nodig

Oud 13 September 2007, 14:42   #85
Freaky Bodybuilder

porterhouse's Avatar

Leeftijd: 36
Karma Power: 26
porterhouse is DBB's Karma Kingporterhouse is DBB's Karma Kingporterhouse is DBB's Karma Kingporterhouse is DBB's Karma Kingporterhouse is DBB's Karma Kingporterhouse is DBB's Karma Kingporterhouse is DBB's Karma Kingporterhouse is DBB's Karma Kingporterhouse is DBB's Karma King
Als je goed traint en goed eet en rust zeker , maar je hebt meer hersteltijd nodig als 20er

mensen die al langer trainen en nu 40er zijn zullen wat minder last hebben als starter vanaf 35+

http://www.calorielijst.nl/
porterhouse is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 September 2007, 16:53   #86
Colossal Veteran

jacky den bels's Avatar

Karma Crown
ik train al wat jaartjes en dat is wel zo dat ik een voorsprong heb
maar merk dat ik toch rustiger aan moet gaan doen minder gewicht moet gaan pakken;
maar af en toe kan ik het niet laten he om die jonge gastjes wat te laten zien ahahahaha
en daar heb ik de dagen daarna weer spijt van

Oud 13 September 2007, 19:28   #87
Huge Freak

Mighty's Avatar

Leeftijd: 29
Mighty is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktMighty is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktMighty is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktMighty is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktMighty is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktMighty is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereikt
Karma CrownKarma CrownKarma Crown

Stuur een bericht via MSN naar Mighty
Bekijk Galerij (1 foto's)
Ouwe lullen!!!!
01-01-06 119 kilo/vetpercentage??
15-02-08 112 kilo
25-03-08 114 kilo
Wie niets riskeert, riskeert alles!

After Fedor goes to the bathroom he uses Chuck Norris as toilet paper.
Mighty is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 September 2007, 19:29   #88
Freaky Bodybuilder

porterhouse's Avatar

porterhouse is DBB's Karma Kingporterhouse is DBB's Karma Kingporterhouse is DBB's Karma Kingporterhouse is DBB's Karma Kingporterhouse is DBB's Karma Kingporterhouse is DBB's Karma Kingporterhouse is DBB's Karma Kingporterhouse is DBB's Karma Kingporterhouse is DBB's Karma King
Citaat:
Origineel gepost door jacky den bels Bekijk Post
ik train al wat jaartjes en dat is wel zo dat ik een voorsprong heb
maar merk dat ik toch rustiger aan moet gaan doen minder gewicht moet gaan pakken;
maar af en toe kan ik het niet laten he om die jonge gastjes wat te laten zien ahahahaha
en daar heb ik de dagen daarna weer spijt van
same overhere

Oud 13 September 2007, 19:30   #89
Freaky Bodybuilder

porterhouse's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Mighty Bekijk Post
Ouwe lullen!!!!
spreek je nog na je 35 ste

Oud 14 September 2007, 06:20   #90
Dutch Bodybuilder

En ik als je in de 50 bent,als je dan nog traint
Oud 14 September 2007, 06:28   #91
Freaky Bodybuilder

porterhouse's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door reep Bekijk Post
En ik als je in de 50 bent,als je dan nog traint
Hey zuiderbuur,

Ik bedoel als je beginner bent , naar wat ik begrepen heb is de topicstarter
een beginner van begin 40.

en dan gaat het niet meer zo snel en makkelijk als ons ervaren BB

en jij helemaal . Oldschool men.

ben nog maar 36 met 22jaar ervaring .

Oud 14 September 2007, 06:41   #92
Advanced Bodybuilder

Yeahbuddy's Avatar

Leeftijd: 44
Karma Power: 5 Yeahbuddy heeft een sterk verlangen om herboren te wordenYeahbuddy heeft een sterk verlangen om herboren te wordenYeahbuddy heeft een sterk verlangen om herboren te wordenYeahbuddy heeft een sterk verlangen om herboren te wordenYeahbuddy heeft een sterk verlangen om herboren te wordenYeahbuddy heeft een sterk verlangen om herboren te wordenYeahbuddy heeft een sterk verlangen om herboren te wordenYeahbuddy heeft een sterk verlangen om herboren te wordenYeahbuddy heeft een sterk verlangen om herboren te wordenYeahbuddy heeft een sterk verlangen om herboren te wordenYeahbuddy heeft een sterk verlangen om herboren te wordenYeahbuddy heeft een sterk verlangen om herboren te wordenYeahbuddy heeft een sterk verlangen om herboren te wordenYeahbuddy heeft een sterk verlangen om herboren te wordenYeahbuddy heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Okee, de trainingsfrequentie moet misschien omlaag. Maar als je gaat trainen moet je gewoon blijven rammen er rossen als een beest. Als je af gaat bouwen, gaat je lichaam ook afbouwen.
Yeahbuddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 September 2007, 08:40   #93
Dutch Bodybuilder

Oud 14 September 2007, 09:17   #94
Colossal Veteran

jacky den bels's Avatar

Karma Crown
neee rammen en rossen is verleden tijd je gaat lichter trainen maar doet het bv. rustiger je herhaling dan ;je gaat meer op de pomp trainen.ben nu lichter aan het trainen voorbeeld vorig jaar banken met 150 kilo nu met 110 kilo maar voelt gewoon beter aan nu zie zelf dat ik droger aan het worden ben ....af en toe een paar maand supersets erin veel afwisseling in de training niet steeds stompen .Dit werkt voor mij fijner .

Oud 14 September 2007, 12:32   #95
Dutch Bodybuilder

Karma Power: 1 franckylanssens is een juweel in het ruwefranckylanssens is een juweel in het ruwefranckylanssens is een juweel in het ruwefranckylanssens is een juweel in het ruwe
ja,idd porterhouse, ik ben nu pas begonnen op 42j.
Maar wel met een ingesteldheid, ik doe BB gewoon als sport op mijn manier, en alles wat er komt van opbaouw is welgekomen.
Voel me al veel beter, sterker, fitter, zelfs jonger (lol)
Aangezien ik met trainen en voeding in 2 maanden 6kg bijgekomen ben , kan ik toch niet klagen, ik hoef geen massamonster te worden, en geen wedstrijden te doen, wil gewoon op mijn leeftijd sporten.
mijn vrouw zegt het ook, dat mijn lichaam al veel steviger en sterker geworden is,en de zone van schouders en borstspieren is iid al flink verbreed, begint al prob te worden met t-shirts en hemden, groei er al uit.
En als sommige jongeren me neit begrijpen, dan stoort dat me helemaal niet, spoort is voor elke leeftijd
franckylanssens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 September 2007, 12:49   #96
Evil Ecto
Elite Member

Ripaf's Avatar

Leeftijd: 27
Karma Power: 22
Ripaf heerst over het UniversumRipaf heerst over het UniversumRipaf heerst over het UniversumRipaf heerst over het UniversumRipaf heerst over het UniversumRipaf heerst over het UniversumRipaf heerst over het UniversumRipaf heerst over het Universum
Succes kerel ! Goeie ingesteldheid.
Ripaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 September 2007, 12:57   #97
Dutch Bodybuilder

Karma Power: 1 franckylanssens is een juweel in het ruwefranckylanssens is een juweel in het ruwefranckylanssens is een juweel in het ruwefranckylanssens is een juweel in het ruwe
ja, ik denk dat velen er ook niet aan denken dat BB idd ook wel best een ontspannende sport is, allez, ik ontspan er toch van, hoe meer ik zweet, hoe meer ik me achtera ontspannen voel.
Is mssn ook omdat ik hier thuis op mijn zolder train, alleen, je dan enkel op je lichaam en de gewichten concentreren.
franckylanssens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 September 2007, 19:28   #98
Competitive Bodybuilder

Leeftijd: 31
Karma Power: 6 teddybeerke heeft veel om trots over te zijnteddybeerke heeft veel om trots over te zijnteddybeerke heeft veel om trots over te zijnteddybeerke heeft veel om trots over te zijnteddybeerke heeft veel om trots over te zijnteddybeerke heeft veel om trots over te zijnteddybeerke heeft veel om trots over te zijnteddybeerke heeft veel om trots over te zijnteddybeerke heeft veel om trots over te zijnteddybeerke heeft veel om trots over te zijnteddybeerke heeft veel om trots over te zijnteddybeerke heeft veel om trots over te zijn
Dat is de juiste instelling francky,blijven gaan kerel!!!
teddybeerke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 September 2007, 20:19   #99
Colossal Veteran

jacky den bels's Avatar

Karma Crown
ik ga ook voor de ontspanning als ik thuis kom van het werk voel ik me moe...na een flinke training een een frisse douche ben ik weer in orde ...

Oud 15 September 2007, 08:43   #100
Advanced Bodybuilder

diky's Avatar

Karma Power: 7 diky heeft Karma uitgeschakeld
Citaat:
Origineel gepost door jacky den bels Bekijk Post
neee rammen en rossen is verleden tijd je gaat lichter trainen maar doet het bv. rustiger je herhaling dan ;je gaat meer op de pomp trainen.ben nu lichter aan het trainen voorbeeld vorig jaar banken met 150 kilo nu met 110 kilo maar voelt gewoon beter aan nu zie zelf dat ik droger aan het worden ben ....af en toe een paar maand supersets erin veel afwisseling in de training niet steeds stompen .Dit werkt voor mij fijner .
Idem!

Bookmark topic

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus

Post Regels