| | #41 |
| Cool Novice Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 1 | ziet er goed uit yourawatse, train je fullbody of verdeel je de oef. over 3 dagen? |
| | |
| | #42 |
| Cool Novice Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: België Leeftijd: 51 Geslacht: M
Karma Power: 1 | ik doe 1x per week aan kickfun en driemaal aan splittraining plus cardio |
| | |
| | #43 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2007 Locatie: USA Leeftijd: 44 Geslacht: M
Karma Power: 5 | Fitte senioren fitnessen fullbody. |
| | |
| | #44 | |
| Massive Warrior Geregistreerd: May 2005 Locatie: het koude, natte en kille Curacao Leeftijd: 38 Geslacht: M
Blog Berichten: 5 Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citaat:
__________________ I BELONG TO JESUS 1.74, BW: 87 kilo status: BULKING!! bench: 100 kilo / squat: 200 kilo / deadlift: 210 kilo squat:full 160 / front-par. 160 / box 180 / zercher 230 Phil 4:13 Ik kan alles in Hem die mij kracht geeft! | |
| | |
| | #45 |
| Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 44 Geslacht: M
Karma Power: 0 | 44 jaar, actief in de sportschool sinds 2 jaren. Ik doe praktisch alleen nog krachttraining, ik train 3x in de week, soms 4x. (en in de week na een weekeind stappen meestal eenmalig 2x Ik doe nu 3-daags splitschema; de afgelopen 2 jaar deed ik steeds 2-daagse schema's. De cardio blijft er wat bij, geen zin in, tijdgebrek, maar ik zou er wel wat aan moeten doen. |
| | |
| | #46 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: België Leeftijd: 42 Geslacht: M
Karma Power: 1 | ik ben 42j, bijna 43, ik trian 4x per week, spiktschema, ik voel me het best bij schema met sets van 6/8 reps en hogere gewichten, kort maar krachtig, ligt me het best, bij langere sets voel ik me vermoeider, zelfs al neem ik dan minder gewicht |
| | |
| | #47 |
| Novice Geregistreerd: May 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 35 Geslacht: M
Karma Power: 0 | 35 jaar ben stukadoor werk rond de 60 a 70 uur in de week train 4 keer fitnes en 1 keer boksen doe dit al een jaar en gaat goed |
| | |
| | #48 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: drachten Geslacht: M
Karma Power: 1 | 41 jaar, split 7 dagen pw, 1.5 uur per X |
| | |
| | #49 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jan 2007 Locatie: Misteryland Geslacht: M
Karma Power: 0 | 3 a 4 maal per week, splitschema. Maar zit met wat vragen, wat is nu het beste, split of full body? Ivm cardio, naar het schijnt mag het niet te intensief zijn, maar je kan toch op een bepaalde manier cardio doen zodat je EN vet verbrand, EN alle voordelen meehebt voor het hart, dit zou interval zijn naar het schijnt. Weet iemand hoe? Hoelang? Mvg ps; ben 38 |
| | |
| | #50 |
| Novice Geregistreerd: Feb 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 42 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Ik ging behoorlijk vooruit op split schema (3 x in de week) Full body ging wel aardig ,maar toch iets meer hersteltijd voor sommige spiergroepen ging bij mij daarna als een speer. Heb het gevoel beter te zijn als 2 jaar terug toen 15 jaar getraind |
| | |
| | #51 | |
| Colossal Veteran Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: waar mijn bed slaapt; neerpelt dus Leeftijd: 42 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citaat:
__________________ Alles komt goed :zo niet dan toch meet in valkenswaard 14 juni pm me voor bankrekeningnr: Nog 16 dagen om te betalen | |
| | |
| | #52 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Sep 2006 Locatie: onbewoond eiland... Leeftijd: 39 Geslacht: M
Karma Power: 6 | train nu vanaf sept2006 constant elke week fitness. was eerst hardloper en ander cardiospul , maar door enkelblesure gestopt met lopen. deed ook wedstrijden en plaatselijke loopspektakels mee. maar goed , over is over. ik train nu 5 dagen split in de week , zaterdag/zondag niet. heb ook een jaartje kracht gedaan . door het lopen had ik niet veel spiermassa , begint nu te komen. goed rusten en op je voeding letten is wel zo belangrijk als je op onze leeftijd begint . het kost toch heel wat energie. |
| | |
| | #53 |
| Cool Novice Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 1 | aangezien ik toch wat veel last van mijn gewrichten kreeg, en ook weer onderin mijn rug besloten voorlopig weer ff fullbody te laten varen en split erin te gooien, ook leuk voor de afwisseling. dag 1: borst/tri (en buik) dag 2: benen dag 3: schou (en buik) dag 4: rug/bic Na elke dag trainen een rustdag, of hooguit 2 dagen trainen achter elkaar. Ben benieuwd hoe dit zal gaan, zoiets trainde ik vroeger vaak. |
| | |