Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Specifieke Topics > 35 Plus

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Weergave Modus
Oud 12 March 2008, 10:01   #41
Banned

Geslacht: M
Karma Power: 0 proradost heeft veel om trots over te zijnproradost heeft veel om trots over te zijnproradost heeft veel om trots over te zijnproradost heeft veel om trots over te zijnproradost heeft veel om trots over te zijnproradost heeft veel om trots over te zijnproradost heeft veel om trots over te zijnproradost heeft veel om trots over te zijnproradost heeft veel om trots over te zijnproradost heeft veel om trots over te zijn
word je nog als naturel beschouwd als je Jungle Warfare gebruikt. (designer steroid)

Ik word op 29/03 46 jr en 'krijg er niet genoeg van. (wel redelijk wat moeite de laatste tijd om nog te groeien)
proradost is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 March 2008, 10:05   #42
Freaky Bodybuilder

olddutch's Avatar

Leeftijd: 38
Geslacht: V
Karma Power: 26
olddutch is DBB's Karma Kingolddutch is DBB's Karma Kingolddutch is DBB's Karma Kingolddutch is DBB's Karma Kingolddutch is DBB's Karma Kingolddutch is DBB's Karma Kingolddutch is DBB's Karma Kingolddutch is DBB's Karma Kingolddutch is DBB's Karma King
Citaat:
Origineel gepost door proradost Bekijk Post
word je nog als naturel beschouwd als je Jungle Warfare gebruikt. (designer steroid)

Ik word op 29/03 46 jr en 'krijg er niet genoeg van. (wel redelijk wat moeite de laatste tijd om nog te groeien)
natuurlijk niet, steroide blijft steroide, ook al zit het in een leuke gekleurde snoepjes verpakking

http://forum.dutchbodybuilding.com/group.php?groupid=38

-----------------------------------------
olddutch is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 March 2008, 10:07   #43
Banned

Karma Power: 0 proradost heeft veel om trots over te zijnproradost heeft veel om trots over te zijnproradost heeft veel om trots over te zijnproradost heeft veel om trots over te zijnproradost heeft veel om trots over te zijnproradost heeft veel om trots over te zijnproradost heeft veel om trots over te zijnproradost heeft veel om trots over te zijnproradost heeft veel om trots over te zijnproradost heeft veel om trots over te zijn
och ja....geeft niet......zal geen dopingcontrole (of spermacontrole) krijgen van mijn vrouw........hopelijk
Oud 13 March 2008, 18:25   #44
Competitive Bodybuilder

Leeman's Avatar

Leeftijd: 24
Karma Power: 8 Leeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Citaat:
Origineel gepost door flexl Bekijk Post
Echt onzin wat je nu zegt, als jij de hele dag "snelle" koolhydraten zou nemen heb je na korte tijd al niks meer over om die 3 uur tussen je maaltijden op te vangen, om nog maar niet te spreken van het opslaan van vet aangezien je lichaam er niks mee kan in zo`n korte tijd.
Plus dat je suikerspiegel(dus ook insuline aanmaak) enorm zal schommelen.
En hoe kom je erbij dat de gi-waarde van de koolhydraten verandert als je er andere dingen bij eet?
Alleen de waarde van je hele maaltijd verandert, maar hoe hoger de koolhydraten, hoe hoger ook de hele maaltijd, waar je dan dus veel korter mee doet.
Het is niet voor niets beter om zilvervliesrijst ipv gewone rijst,volkorenbrood ipv bruin/of nog erger/wit brood etc. etc. te nemen.
Volgens jou zou je dus net zo goed de hele dag suiker oid kunnen eten? Ben benieuwd wat voor vooruitgang je dan nog zou boeken.

Maar volgens mij verpesten we iemands topic, het was de bedoeling dat je je foto hier zou posten.
volgens mij begrijp jij mij niet helemaal. en hoe ik erbij kom dat de gi waarde veranderd als je er eiwit of vet bij eet: als je een maaltijd nuttigt met vet erin wordt je voedsel langzamer verteerd en dus schiet je bloedsuikerspiegel minder snel omhoog. het is toch niet voor niets 50 gram pure kh gemeten. maar wanneer eet je dan 50 gram pure kh? nooit dus.
en ik bedoel niet dat je snelle suikers moet gaan eten. maar als je bijvoorbeeld de verschillende soorten rijst bekijkt: hoelanger jij zilvervliesrijst kookt, hoe sneller het opgenomen wordt omdat de gehele cellulose laag er vanaf gaat (gaar worden van kh). hetzelfde dat je van brood sneller vet op zou slaan dan rijst omdat de gi waarde hoger ligt. rijst kook je ook totdat het gaar is, dus zal het sneller opgenomen worden. dus dat is gewoon onzin. voeg je er eiwitten en vet aan toe, dan zal dat je bloedsuikerspiegel minder snel doen stijgen.

Big Ass Lover
Leeman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 March 2008, 09:30   #45
Advanced Bodybuilder

diky's Avatar

Karma Power: 7 diky heeft Karma uitgeschakeld
Citaat:

Citaat:
Origineel gepost door Ergogenics
De analyseresultaten van Jungle Warfare zijn mysterieus. Dat kun je verwachten, want de website, het etiket en de bijsluiter van Jungle Warfare-producten noemen telkens andere verbindingen. Het preparaat dat het lab heeft onderzocht zou echter een C17a-gemethyleerde analoog van het steroid ATD moeten bevatten. ATD is niet androgeen actief, maar remt wel het enzym aromatase. Het verhoogt daardoor de concentratie testosteron in het lichaam.

De onderzoekers hebben de gemethyleerde analoog van ATD gevonden. Ze vonden bovendien nog een paar andere steroidverbindingen, die de fabrikant waarschijnlijk niet heeft willen wegzuiveren.

Het is niet helemaal duidelijk om wat verbindingen het gaat, maar eentje daarvan zou wel eens dianabol kunnen zijn. Andere kandidaten zijn methyltestosteron of methyl-1-testosteron. Het gaat niet om verwaarloosbare hoeveelheden.
Oud 16 March 2008, 09:31   #46
Banned

hoe komt het dan dat het niks doet bij mij.
(neem 6 caps jw per dag en 3 caps bam)

dus toch een gewone sup
Oud 16 March 2008, 09:42   #47
Ripped Bodybuilder
Strongman

ivosnivo's Avatar

Leeftijd: 26
Karma Power: 36
ivosnivo is DBB's Karma Kingivosnivo is DBB's Karma Kingivosnivo is DBB's Karma Kingivosnivo is DBB's Karma Kingivosnivo is DBB's Karma Kingivosnivo is DBB's Karma Kingivosnivo is DBB's Karma Kingivosnivo is DBB's Karma Kingivosnivo is DBB's Karma Kingivosnivo is DBB's Karma Kingivosnivo is DBB's Karma Kingivosnivo is DBB's Karma Kingivosnivo is DBB's Karma King
Stuur een bericht via MSN naar ivosnivo
Bekijk Galerij (5 foto's)
Omdat je al een anabool monster bent, ergens moet de grens liggen he.
Benchpress....145kg 5x....................165kg 1x................170kg 1x
Pushpress......120kg 1x....................122,5kg 1x.............130kg 1x
Side raises.....12kg 10x....................2kg 3x...................12kg 12x
ivosnivo is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 16 March 2008, 09:44   #48
Banned

Citaat:
Origineel gepost door ivosnivo Bekijk Post
Omdat je al een anabool monster bent, ergens moet de grens liggen he.
grappig....is echter de eerste keer dat ik dat neem.

Ik overweeg om wel de stap te zetten maar heb het NOG niet gedaan.

Ben nu op zoek naar Havoc maar is dat nog de koop ?

Succes....monster.
Oud 16 March 2008, 14:44   #49
Cool Novice

pucksem's Avatar

Leeftijd: 36
Karma Power: 4 pucksem is op een gedistingeerde weg
Citaat:
grappig....is echter de eerste keer dat ik dat neem.

Ik overweeg om wel de stap te zetten maar heb het NOG niet gedaan.

Ben nu op zoek naar Havoc maar is dat nog de koop ?

Succes....monster.

als het goed is , is het nog te koop zoek maar eens met google... en volgens mij krijgt Bodybuilding.com - The Future Of Bodybuilding! Huge Bodybuilding Site. het ook weer
pucksem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 March 2008, 23:02   #50
Novice

simoontje's Avatar

Karma Power: 0 simoontje is op een gedistingeerde weg
Bekijk Galerij (1 foto's)
Hoi,
Ik ben bijna 45, hier met Juliette Bergmann.
Leeftijd maakt niet uit, als je maar hard genoeg traint.
simoontje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 March 2008, 23:36   #51
Dutch Bodybuilder

Mister10's Avatar

Leeftijd: 36
Karma Power: 2 Mister10 heeft veel om trots over te zijnMister10 heeft veel om trots over te zijnMister10 heeft veel om trots over te zijnMister10 heeft veel om trots over te zijnMister10 heeft veel om trots over te zijnMister10 heeft veel om trots over te zijnMister10 heeft veel om trots over te zijnMister10 heeft veel om trots over te zijnMister10 heeft veel om trots over te zijnMister10 heeft veel om trots over te zijnMister10 heeft veel om trots over te zijn
Bekijk Galerij (2 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door simoontje Bekijk Post
Hoi,
Goed zo, Simoontje.

Wil je weten hoe ik 25 kg spieren bijeen getraind heb 100% natural?
Bezoek: http://www.true-natural-bodybuilding.com
Mister10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 March 2008, 08:50   #52
Dutch Bodybuilder

grosje's Avatar

Karma Power: 2 grosje is gewoon erg aardiggrosje is gewoon erg aardiggrosje is gewoon erg aardiggrosje is gewoon erg aardiggrosje is gewoon erg aardig
Bekijk Galerij (2 foto's)
Citaat:
Hoi,
potverdorie dat ziet er goed uit
jammer dat de foto zo klein is

Grosje 46 jaar -72 kg - 172 cm - ca 12% vet
grosje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 March 2008, 10:03   #53
Cool Novice

skinnie's Avatar

Leeftijd: 47
Karma Power: 3 skinnie zal spoedig beroemd wordenskinnie zal spoedig beroemd worden
meer foto's?
skinnie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 March 2008, 10:05   #54
Freaky Bodybuilder

olddutch's Avatar

Leeftijd: 38
Karma Power: 26
olddutch is DBB's Karma Kingolddutch is DBB's Karma Kingolddutch is DBB's Karma Kingolddutch is DBB's Karma Kingolddutch is DBB's Karma Kingolddutch is DBB's Karma Kingolddutch is DBB's Karma Kingolddutch is DBB's Karma Kingolddutch is DBB's Karma King
Citaat:
Hoi,

helemaal mee eens

Ps. heb je die foto niet groter, zo te zien hoef je je niet te schamen voor deze mooie foto

http://forum.dutchbodybuilding.com/group.php?groupid=38

-----------------------------------------
olddutch is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 March 2008, 17:48   #55
Novice

simoontje's Avatar

Karma Power: 0 simoontje is op een gedistingeerde weg
ik weet niet hoe ik een foto hier kan plaatsen. Ik mag geen bijlage posten zie ik.
simoontje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 March 2008, 19:09   #56
Ripped Bodybuilder

erwin280's Avatar

Leeftijd: 19
Karma Power: 18
erwin280 is herboren in de God realmerwin280 is herboren in de God realmerwin280 is herboren in de God realmerwin280 is herboren in de God realmerwin280 is herboren in de God realmerwin280 is herboren in de God realm
Bekijk Galerij (8 foto's)
Citaat:
Hoi,
ik heb je gegoogelt

Wilders!!! :thumbs:
erwin280 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 March 2008, 08:26   #57
Advanced Bodybuilder
Elite Member

confiance's Avatar

Karma Power: 9 confiance zal spoedig herboren wordenconfiance zal spoedig herboren wordenconfiance zal spoedig herboren wordenconfiance zal spoedig herboren wordenconfiance zal spoedig herboren wordenconfiance zal spoedig herboren wordenconfiance zal spoedig herboren wordenconfiance zal spoedig herboren wordenconfiance zal spoedig herboren wordenconfiance zal spoedig herboren wordenconfiance zal spoedig herboren wordenconfiance zal spoedig herboren wordenconfiance zal spoedig herboren wordenconfiance zal spoedig herboren wordenconfiance zal spoedig herboren wordenconfiance zal spoedig herboren wordenconfiance zal spoedig herboren wordenconfiance zal spoedig herboren wordenconfiance zal spoedig herboren wordenconfiance zal spoedig herboren worden
Eh, dit is Juliette, niet Simoon!!!!

Stats:
Lengte : 1.91 m.
Gewicht :106 kg
BF : 11 %
confiance is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 March 2008, 09:19   #58
Cool Novice

skinnie's Avatar

Leeftijd: 47
Karma Power: 3 skinnie zal spoedig beroemd wordenskinnie zal spoedig beroemd worden
Citaat:
ik weet niet hoe ik een foto hier kan plaatsen. Ik mag geen bijlage posten zie ik.
mmmmm wil je mijn emailadres wel geven.........
skinnie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 March 2008, 10:10   #59
Advanced Bodybuilder

lorenzo's Avatar

Leeftijd: 35
Karma Power: 10 lorenzo zal spoedig herboren wordenlorenzo zal spoedig herboren wordenlorenzo zal spoedig herboren wordenlorenzo zal spoedig herboren wordenlorenzo zal spoedig herboren wordenlorenzo zal spoedig herboren wordenlorenzo zal spoedig herboren wordenlorenzo zal spoedig herboren wordenlorenzo zal spoedig herboren wordenlorenzo zal spoedig herboren wordenlorenzo zal spoedig herboren wordenlorenzo zal spoedig herboren wordenlorenzo zal spoedig herboren wordenlorenzo zal spoedig herboren wordenlorenzo zal spoedig herboren wordenlorenzo zal spoedig herboren wordenlorenzo zal spoedig herboren wordenlorenzo zal spoedig herboren wordenlorenzo zal spoedig herboren wordenlorenzo zal spoedig herboren worden
Citaat:
Origineel gepost door skinnie Bekijk Post
mmmmm wil je mijn emailadres wel geven.........
Jaaa,denk dat je beter wat kan afspreken om te kijken welke foto's er gepost moeten worden.
lorenzo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 March 2008, 11:44   #60
Ripped Bodybuilder

erwin280's Avatar

Leeftijd: 19
Karma Power: 18
erwin280 is herboren in de God realmerwin280 is herboren in de God realmerwin280 is herboren in de God realmerwin280 is herboren in de God realmerwin280 is herboren in de God realmerwin280 is herboren in de God realm
Bekijk Galerij (8 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door confiance Bekijk Post
Eh, dit is Juliette, niet Simoon!!!!
niet goed gelezen, er stond ''hier MET juliette''

Wilders!!! :thumbs:
erwin280 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken