| | #21 |
| Freaky Bodybuilder |
__________________ Layne Norton Bulk-Cut Cycle en MassFX2 & HyperdrolX2 http://forum.dutchbodybuilding.com/f...-stack-147327/ Big Ass lover Club FTW! |
| | |
| | #22 | |
| Dutch Bodybuilder | Citaat:
menig jonkie kan hier een voorbeeld aan nemen
__________________ http://aycu37.webshots.com/image/439...7673059_rs.jpg Grosje 46 jaar -72 kg - 172 cm - ca 12% vet | |
| | |
| | #23 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2004 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 7 |
__________________ "Less is more" |
| | |
| | #24 |
| Ripped Bodybuilder | Hij kan nog steeds net zoveel gebruiken als de rest. Hier heb je ook zo'n sportschool waar de filiaalhouder iedereen veroordeeld maar zelf vol gebruikt (sportschool: Energiek, Valkenburg Z-H). |
| | |
| | #25 | |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2004 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 7 | Citaat:
Overigens die eigenaar is me bekend, ik deel je mening Adon1s....
__________________ "Less is more" | |
| | |
| | #26 |
| Cool Novice Geregistreerd: Feb 2006 Locatie: Geriatrisch centrum Leeftijd: 40 Geslacht: M
Karma Power: 3 | Ach Mister10 weet voor zichzelf of hij dit bereikt heeft met of zonder zooi. Lijkt me verder wel licht frustrerend dat je dit bereikt na keihard werken, offers en ijzeren discipline en vervolgens schuldig bent tot je het tegendeel kunt bewijzen (wat onmogelijk is). K'zou er meer over kunnen schrijven. Doe ik lekker niet |
| | |
| | #27 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: Den Haag Geslacht: M
Karma Power: 2 | knap hoor mister10. wil echter toch zeggen, je zegt no supplementen maar je zit wel aan de eiwitten en dan gebruik je als excuus dat die ook in je normale voeding zitten ....als jij je eiwitten gewoon uit je voeding had gehaald i.p.v uit poedertjes dan had je er misschien wel een stuk meer moeite mee gehad, daarom vind ik het een beetje lulkoek dat je beweerd sup-vrij te zijn...maar goed is gemieren-neuk, even goed top prestatie |
| | |
| | #28 |
| Dutch Bodybuilder | Eiwitten valt toch ook niet onder AS Ik neem aan dat die ZOOI waar iedereen het over heeft A.S. is. Anders gebruikt 3/4 nederland anabole
__________________ http://aycu37.webshots.com/image/439...7673059_rs.jpg Grosje 46 jaar -72 kg - 172 cm - ca 12% vet |
| | |
| | #29 |
| Massive Warrior Geregistreerd: May 2005 Locatie: het koude, natte en kille Curacao Leeftijd: 38 Geslacht: M
Blog Berichten: 5 Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
__________________ I BELONG TO JESUS 1.74, BW: 87 kilo status: BULKING!! bench: 100 kilo / squat: 200 kilo / deadlift: 210 kilo squat:full 160 / front-par. 160 / box 180 / zercher 230 Phil 4:13 Ik kan alles in Hem die mij kracht geeft! |
| | |
| | #30 |
| Advanced Bodybuilder | Wel mooie site mister 10 maar er staat wel een fout in de tekst bij nutrition geloof ik. Je schrijft dat fructose langzaam wordt opgenomen en complex carbs juist snel wordt opgenomen en dat je daar juist niet te veel van moet eten maar het is volgens mij toch echt andersom. Correct me if i'm wrong.
__________________ Orly owl used ORLY? attack! Orly owl 2 used YARLY! attack! It's super effective! Orly owl fainted! Orly owl 2 gained 1337 exp. |
| | |
| | #31 |
| ★P★I★M★P★ Geregistreerd: Jun 2004 Locatie: Den Haag Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 20 | Wat ik wel zo jammer vind is dat hij zo krampachtig TRUE natural wil zijn. Voor de rest natuurlijk respect voor zijn fysiek ! |
| | |
| | #32 | |
| Dutch Bodybuilder | Citaat:
Fructose heeft een GI tss 10 en 20, dus zeer laag op een schaal van 100. Complexe carbs hebben een hoge GI, meestal tss 60 en 80 schat ik.
__________________ Mister 10 . (100 kg @ 183 cm @ 12% vet) 100% life-time NATURAL bodybuilder Wil je weten hoe ik 25 kg spieren bijeen getraind heb 100% natural? Bezoek: http://www.true-natural-bodybuilding.com | |
| | |
| | #33 | |
| Cool Novice Geregistreerd: Feb 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 35 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Citaat:
gi index tabellen | |
| | |
| | #34 |
| Ripped Bodybuilder | Ik word regelmatig 35 geschat, teld dat ook?
__________________ ...................2007............................nu.....................2008 Deadlift.........250kg 1x....................265kg 1x................300kg 1x Squat...........160kg 5x....................200kg 1x................200kg 5x Benchpress....145kg 5x....................165kg 1x................170kg 1x Pushpress......120kg 1x....................122,5kg 1x.............130kg 1x Side raises.....12kg 10x....................2kg 3x...................12kg 12x |
| | |
| | #35 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: boerenlullenland Leeftijd: 38 Geslacht: V
Karma Power: 26 | waarom schatten ze jou als volwassen
__________________ ----------------------------------------- humor droogkloot roflol ? klick hier : http://forum.dutchbodybuilding.com/group.php?groupid=38 ----------------------------------------- |
| | |
| | #36 |
| Ripped Bodybuilder | Heb al aardig wat meegemaakt misschien dat je gezicht daar ook ouder van wordt
__________________ ...................2007............................nu.....................2008 Deadlift.........250kg 1x....................265kg 1x................300kg 1x Squat...........160kg 5x....................200kg 1x................200kg 5x Benchpress....145kg 5x....................165kg 1x................170kg 1x Pushpress......120kg 1x....................122,5kg 1x.............130kg 1x Side raises.....12kg 10x....................2kg 3x...................12kg 12x |
| | |
| | #37 |
| Cool Novice | met 160 met je motor op de snelweg zonder helm... krijg je ook zo'n verweerde oude kop van.... |
| | |
| | #38 | |
| Advanced Bodybuilder | Citaat:
__________________ Orly owl used ORLY? attack! Orly owl 2 used YARLY! attack! It's super effective! Orly owl fainted! Orly owl 2 gained 1337 exp. | |
| | |
| | #39 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2005 Locatie: Giethoorn Leeftijd: 24 Geslacht: M
Karma Power: 8 | GI is verwaarloosbaar. wanneer eet je nou 50 gram pure kh? in brood zit zelfs al eiwit en vet. en rijst eet je meestal met vis of vlees of wat dan ook. En dat haalt de GI meteen weer omlaag. GI moet je dus niet naar kijken vind ik.
__________________ I think he said Planes...as in plural... Big Ass Lover |
| | |
| | #40 | |
| Cool Novice Geregistreerd: Feb 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 35 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Citaat:
Plus dat je suikerspiegel(dus ook insuline aanmaak) enorm zal schommelen. En hoe kom je erbij dat de gi-waarde van de koolhydraten verandert als je er andere dingen bij eet? Alleen de waarde van je hele maaltijd verandert, maar hoe hoger de koolhydraten, hoe hoger ook de hele maaltijd, waar je dan dus veel korter mee doet. Het is niet voor niets beter om zilvervliesrijst ipv gewone rijst,volkorenbrood ipv bruin/of nog erger/wit brood etc. etc. te nemen. Volgens jou zou je dus net zo goed de hele dag suiker oid kunnen eten? Ben benieuwd wat voor vooruitgang je dan nog zou boeken. Maar volgens mij verpesten we iemands topic, het was de bedoeling dat je je foto hier zou posten. | |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp |
| Weergave Modus | |
| |